![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() De VRT slaagde er de laatste jaren al in zijn programmatie tot een complete farce te maken. Het is bij mijn weten de enige zender ter wereld die na één jaar al detectivethrillers, waarbij de ontknoping van essentieel belang is, durfde te herhalen. Ze gaan er daar aan de Reyerslaan blijkbaar van uit dat al hun kijkers dement zijn en niks kunnen onthouden.
Spijtig genoeg vormen commerciële zenders geen waardig alternatief, met hun verkleutering, hun sensatiezucht en hun gruwelijke reclame-onderbrekingen. Buitenlandse stations dan maar, zeker?
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aan uw reaktie te zien is deze larie en apekool wel degelijk bulls eye. Of moet ik schrijven: "betrapt"? Of ontkent U nu ook uw eigen schrijfsels?
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Grote media staan altijd aan de kant van de machthebbers, dat heeft niks te maken met VTM of VRT of andere. Neutraliteit bestaat niet.
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() ik zou openbare omroep toch wel aan dat vroegere
brtn mag terug keren en dat vmma maar stop met uitzenden ketnet/canvas/sporza gaan meer belgie dan vlaanderen en vtm is meer tegen de rtl groep van nederland ik zo graag dat is beter samenwerken met rtl groepen en sbs groen van nederland maar neen ze kiezen toch voor belgie en niet voor vlamingen eerst zeggen ze dat ze geen concurent van ketnet maar nu zeggen ze ja ketnet is een cocurent van vtm maar nu is dat zekker want nu hebben vtmkzoom maar lijk op niets de kinderen gaan ketnet niet veranderen voor vtmkzoom dan ben ik al heel zekker van vtmkzoom zal toch verliezen van ketnet en een |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrije radio mag maar uitzenden in een straal van maximum 8 km dacht ik, ge moet eens zien wat sommige van die stoorzenders presteren... die blazen met serieuse watages, vanaf torenhoge masten, alles uit de lucht, wat maar in hun kielzog, komt en ze komen er nog mee weg ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier zie rikske het sprookje volgens U van Di Rupo......
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 18 november 2009 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ik vind het trouwens altijd grappig hoe mensen TV-programmatie tot op het bot kunnen afbreken, ook al hebben ze niet zelden gelijk.
Maar toch, aan die mensen zou ik zo zeggen, stel zelf eens een programmatie samen voor pakweg een week, vanaf de ochtend tot middernacht. Lachen geblazen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zou al een goede start zijn. Een echt politiek debat, van een uur of twee lang, ipv die lifestyle brol in de 7de dag. De sportprogramma's voor de helft van reduceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Dus misschien toch wat water in je wijn doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() afschaffen die instelling, zoals het roken.
met het uitgespaarde geld kunnen de wachtrijen in de gezondheidssector verkort worden politici die daar werk van maken mogen op andere vlakken al serieus wat uitsteken en mogen in principe voor de rest van hun carriere op mijn stem rekenen Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 november 2009 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad, simpel is het niet om iedereen content te houden.
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als het dan toch voor niemand goed is, afschaffen die handel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat de zeverdag of ander politiek debat betreft, ik kijk er niet meer naar zolang een media cordon gelegd wordt rond één bepaalde politieke partij. Dit zijn effenaf stalinistische praktijken, een zich democratisch noemend land onwaardig. Ik zou er geen snik om geven moest gans die VRT-boel afgeschaft worden!!!
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() 'VRT moet fors besparen'
Nog meer herhalingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
- Leaving Las Vegas - The Bourne Ultimatum - Harry Potter - Adaptation - Bowling for Columbine - Cry Freedom - The three burials of Melquiades Estrada |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |