![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kostelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg daar een legertje assielzoekers aan toe, die geen nuttige bijdrage kunnen leveren omdat ze niet genoeg geschoold zijn /taal niet spreken etc... en heel het systeem donderd in mekaar. Je kan alleen hopen dat een deel van die kinderen van die asielzoekers, wel hun school afmaken tegen die tijd en slim en handig genoeg zjin om mee te draaien. Maar als je ziet hoe het met de noord-afrikaanse jeugd uit anderlecht gesteld is denk ik dat we ons daar flink zorgen in moeten maken. Die mensen moet dringend aangeleerd worden, dat het mana niet uit de hemel valt, dat iemand daarvoor moet werken. en dat de autochtone bevolking dat niet kan blijven dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja een Farsi sprekende geitenhoeder kan hier direct beginnen, ik heb nog wel calls open staan waar hij hem mee kan ammuseren... De users zijn al blij als ze iemand aan de lijn krijgen he, ![]() niet ? ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Verhoog het aandeel van onze ontwikkelingssamenwerking tot 2% van het BBP. Dat geld halen we wel door 't een en ander af te schaffen.
Investeer dat geld daar waar de asielzoekers vandaan komen. Punt.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En de financiering daarvan? Nu al geld te kort. Opvangplaatsten? Nu al plaats tekort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 24 november 2009 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar asielzoekers kosten onze maatschappij nog steeds meer dan dat ze opbrengt. Zolang ik weet laat men massaal asielzoekers binnen en zover ik weet wegen deze zwaarder en zwaarder door op onze maatschappij. Als ze niet eens voor zichzelf gaan werken, hoe naief moet je dan zijn om te denken dat ze voor ons gaan werken? Ik ben alvast heel blij dat ik zelfstandige ben en voor mijn eigen pensioen zorg.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op termijn gaan ze voor zichzelf én voor ons werken. Mensen met ervaring in die zaken, zijn daarvan OVERTUIGD !!! "voor mijn eigen pensioen" Sorry hoor maar dit is een typische reaktie v.e. zelfstandige : "EIGEN" pensioen. Ikke, ikke, ikke en gans de rest kan st ikke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolg, de mijnen zijn toch gesloten en veel migranten zijn werkloos. Ik weet niet of ge het nieuws volgt, maar ik hoor steeds dat men moet staken om jobs te redden. Hoe werklozen onze pensioenen gaan betalen ontgaat mij helemaal. En nee, jobs in de sociale industrie zoals OCMW medewerker brengen niet op maar zijn een bijkomende belasting van ons systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
Filmpje op Utube Mss interessant of juist nt relevant voor sommigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
op termijn is dat �*nders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Migranten werden hier naar toe gehaald om de vuile werkjes te doen. Asielzoekers hebben een heel andere reden om naar hier te komen: ze zijn op de vlucht voor zware mensenrechtenschendingen in hun thuisland. En dan kan er geen "genoeg" zijn. Iedereen die op basis van zijn overtuiging moet vluchten, moeten we onderdak verlenen. Anders kunnen we het begrip mensenrechten onmiddellijk in de vuilbak kijlen. Net zoals er geen maximum aantal keren dat de brandweer uitrukt, is er ook geen maximum aantal vluchtelingen. De enige menselijk aanvaardbare manier om het aantal politieke vluchtelingen te doen dalen, is door de dictaturen ginder hun steun te ontzeggen. Helaas, onze politieke elite verleent net steun aan die dictaturen, of is er rechtstreeks de schuld van de die dictatuur aan de macht blijft. Onze Westerse regeringen hebben veel meer dictators in het zadel geholpen, dan ze er hebben neergehaald.
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
En aan jou zijn er ook kosten.
![]() |