![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vrij simpel. Als je het risico wil lopen, moet je de gevolgen maar dragen.
Een simpel condoom doet al wonderen om de HIV besmetting te vermijden. Je kan het vergelijken met roken. Iedereen weet dat het ongezond is, toch blijven mensen roken. Nu een manier vinden om sex zonder condoom te belasten en de staat vaart er wel bij.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sommige groepen worden ook moeilijk bereikt. Homo's die alleen maar contacten hebben via internet bijvoorbeeld, komen alleen maar in contact met informatie als ze er zelf expliciet naar op zoek gaan. Er kan volgens mij wel degelijk veel verbeteren. Een hardleerse kern van idioten zul je natuurlijk nooit kunnen veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Dit is een waar schandaal!!!!
Dat zoiets kan en aanvaard wordt, dit is een schande!!! Onze maatschappij is helemaal rot geworden!!! Er is duidelijk iets grondig mis in de homowereld. De cijfers: 1/20 homo's zijn seropositief tegenover 1/20.000 hetero's. Dit komt gelijk op : voor 1 seropositieve hetero heeft men 1000 seropositieve homo's. Of nog meer. Aangezien dat lesbiënnen over het algemeen niet seropositief worden tegenover zowel de heterovrouw als de heteroman, kan men spreken van op 1 seropositieve heteroman heeft men 2000 seropositieve homo's. Aan de andere kant moeten we ook toegeven: op 1 seropositieve heterovrouw heeft men geen seropositieve lesbiënnen. De seropositieviteit komt van de mannen, dat is duidelijk! Het is alweer de man die verantwoordelijk is voor de miserie!!!!! Aangezien er 2000 seropositieve homo's zijn tegneover 1 seropositieve heteroman is het probleem heel erg groot bij de homofielen. Er moet aan een oplossing gedacht worden. De enige voor de hand liggende en doeltreffende oplossing die ik kan bedenken is een algemeen verbod op homoseks. Op die manier gaat het rap gedaan zijn met de rotte aidsziekte!!!
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel homo's daar moet toch een reden achter zitten hé?
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zal even verduidelijken: de Vlaming heeft zijn geloof opgegeven, en daarmee heeft hij al zijn fatsoen en menselijkheid opgegeven. Nu doet iedereen aan ongebreidelde seks met iedereen, zelfs mannen met mannen. Vroeger was zoiets ondenkbaar. Toen ik jong was bestond dat gewoon niet. Maar nu moet alles kunnen, dus waarom zou het niet kunnen dat mannen het met mannen doen? Ik denk ook dat het tegenwoordig 'cool' is onder het jonge volkje om homo te zijn. De jonge mensen willen zich tegenwoordig onderscheiden van de rest. En dat doen ze door middel van de domste dingen: ze worden gothick, ze worden vegetarisch, ze worden punker, ze worden gabber, ze worden homo, mensen het is niet te geloven, maar het jonge volkje heeft geen identiteit meer. Daarom grijpen ze vast aan subreligiën, in plaats van de enige echte zuivere Rooms Katholieke religie!! Dat is spijtig. Onze maatschappij is zodanig verrot, ze zal ten onder gaan!
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oud ben jij dan? 200.000 jaar?
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leuk, een gebrek aan vaste waarden kan er wel voor iets tussen zitten ja. Maar toch zal dat niet het enige zijn.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Identiteitsconstructie is volgens sommige sociologen inderdaad een vrij recent gegeven: wat eens gegeven was, moet nu bijeengeknutseld worden, luidt het dan. Maar seksuele voorkeur lijkt mij toch tamelijk "gegeven". Of hebt u er ooit voor gekozen heteroseksueel te zijn? En zo cool is homoseksueel zijn nu ook weer niet. Ik wéét dat ik cool ben, maar men moet dat niet overdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Graziëlla een construct en een troll is, weten we, maar ga jij nu ook al aan die hersenloze prietpraat meedoen? Er zijn nu niet meer homoseksuelen dan vroeger. Je ziet ze alleen meer dan vroeger. Ze moeten zich tegenwoordig namelijk niet meer zo verstoppen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik zie eerlijk gezegd niet in waarom 95% homomannen moeten boeten voor de fouten van die andere 5%. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
'Ze moeten zich niet meer verstoppen' Weet dat vroeger alles werd gecontroleerd: iedereen had iedereen in het motje. En als er een homo zou geweest zijn, dan had iedereen dat gezien, en wist iedereen dat. Nu is de maatschappij veel individualistischer, dus makkelijk controleren gaat niet meer met als gevolg dat homo's vandaag veel minder worden opgespoord. Dus eigenlijk zouden vandaag dan veel minder homo's moeten zijn dan vroeger? Als we jouw redenering volgen. Neen, vroeger bestond dat niet, daarmee uit. Nu bestaat dat wel, omdat het in de mode is.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat moeilijk te controleren zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, vroeger bestond dat wel. Dat heeft altijd bestaan. En niet alleen hier, maar overal.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er vroeger bv al geen 1 op 20 aids had om maar iets te zeggen.
Omdat ze zich vroeger verstopten om nog iets te zeggen. Enfin moeilijk dus.