Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2009, 13:22   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uw uitleg is wat te simpel.

Het maakt u niets uit of ze nu in voorarrest zitten of niet, naar Holland vliegen ze!

Dat die voorarresten dan regelmatig terug naar Belgie moeten komen voor raadkamer, KI, dossier inkijken, beroepshoven enzoverder interesseerd u niet nee.

Wat gaat dat alle dagen overenweer vervoeren allemaal kosten dan? Want die kosten zijn er nu nog niet bij ingerekend.

En hier maak je het dan helemaal bont:

Besef jij dat onschuldigen en niet veroordeelden in dezelfde soort gevang steekt als een holdupper en verkrachters? Dan speelt het geen rol.

Ge moet geen woorden in mijn mond leggen die ik niet uitgesproken heb.

Gevangenen die nog moeten voor de rechtbank komen in een bepaalde stad, moet ge niet in een gevang aan de andere kant van 't land steken; dus ook niet in Tilburg, alhoewel, als de keuze zou zijn Antwerpen of Tilburg, voor het gerecht in Turnhout ....
Ge zijt een slecht vel dat ge mij zoiets in mijn schoenen wilt schuiven.

Voor de rest heb ik niet zoveel medelijden met hen de in voorlopige hechtenis zitten.
Natuurlijk wel met hen die zo vast zitten, en die echt onschuldig zijn.
Maar de meesten zijn natuurlijk wel schuldig. Zelfs al worden sommigen nog vrijgesproken wegens gebrek aan bewijzen, of wegens prosedurefouten.

Waarom zijn de meesten schuldig? Ze zijn begot toch eerst opgepakt door de polies, en vervolgens voor een onderzoeksrechter gekomen. Voordat 5 dagen voorbij zijn, zelfs voor een raadkamer, met drie rechters.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 13:35   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Waarom zijn de meesten schuldig? Ze zijn begot toch eerst opgepakt door de polies, en vervolgens voor een onderzoeksrechter gekomen. Voordat 5 dagen voorbij zijn, zelfs voor een raadkamer, met drie rechters.
En zelfs dan nog wordt er èèn derde later van vrijgesproken.

Uw geloof in de Belgische justitie is misplaatst.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be