![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() De mensen met een Stasi mentaliteit beschouw ik als het laagste van het laagste. Maar ik denk dat je een Stille bent, want anders zou je je niet zo opwinden over mijn simpele vraag, die je overigens niet beantwoordde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb me redelijk lang schuldig gevoeld omwille van mijn 'slechte' ideeën, want iedere sos en slechte kopie ervan wou me ervan overtuigen dat ik volledig fout zat. Ondertussen ben ik een groot meisje en kan het me niet schelen wat een ander van me denkt. Ik ben trots dat ik voor mijn mening durf uit te komen, niet enkel op een site maar het ook echt durf te zeggen. Wie dat niet kan hebben mag ontploffen. Maakt dat van mij een 'stille'? In dat geval zie ik het eerder als een compliment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Lieve alice, ik stel voor dat je wat site's leest over indoctrinatie. Het bestaat in de Sovjet Unie en Iran, maar ook in America en Belgie en Nederland. Hou je rekening met het feit dat je door je regering wordt belogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Nederland gebruiken ze gekoelde politiecellen tegen burgers waar een folterteam in dikke truien, het crisisteam, de leiding heeft. En er sterven heel veel mensen, steeds meer, onder politiezorg. Laatst nog een 21 jarige Poolse die van winkeldiefstal werd verdacht. 21 jaar! Bij het opstellen van lijsten maken ze onderscheid tussen mensen die in de cel sterven en mensen die uit de cel in het ziekenhuis of thuis sterven. Die worden dus niet geteld. Ik denk aan het geval van een zwerver die ergens op een landweggetje was achtergelaten door de politie en dood ging. Mensen onder stress en drugs in een ijskast stoppen is hetzelfde als hen te vernmoorden en dit laat wellicht geen sporen achter. Verder ontdekte ik 'aangekondigde inspecties.' In heel Nederland zijn er commissies die bezoeken afleggen aan cellencomplexen en in die commissies zitten ook politieagenten en levert de politie zelf secretariele ondersteuning. zoals ze hier zeggen; een slager zijn eigen vlees laten keuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou me liever bezig met indoctrinatie van politici hier, en vrees daar meer over te weten dan u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...meta=&aq=f&oq= Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |