Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2009, 21:40   #21
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Heb je enig idee onder welke post de financiering van Stillen die posten op site's als deze plaatsvindt. Ik wil graag weten hoeveel suppletie de politieagenten en uitkeringstrekkers krijgen om zich hier als argeloze forummers voor te doen. Er zijn blijkbaar meer Stillen dan gewone burgers als ikzelf. Waarom moet een democratische staat haar burgers zo erg volgen, stigmatiseren en hinderen? Eerder stelde ik al vast dat men mij hier hardhandig aan het wegwerken is, alsof dit mijn enige kanaal is naar de buitenwereld. Alsof het plebs gaat uitmaken wat er met mijn onderzoek zal gebeuren.
(2 x)

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2009, 14:20   #22
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _Michelle_ Bekijk bericht
En wat maakt nu juist dat je een 'stille' of een 'gewone burger' bent? Links of rechts, iemand die zijn eigen mening uit, het beroep blijkbaar, zijn overtuiging/ideologie, ...?

Op basis waarvan ga je beweren dat ik een stille ben? Of is het gewoon omdat mijn mening niet met de jouwe overeen komt? Er zijn goede en slechte stillen?

Een hoop vragen, benieuwd of je ook daar een antwoord op kent
???????
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 18:55   #23
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De mensen met een Stasi mentaliteit beschouw ik als het laagste van het laagste. Maar ik denk dat je een Stille bent, want anders zou je je niet zo opwinden over mijn simpele vraag, die je overigens niet beantwoordde.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 16:18   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Agenten van de zone Brussel-Zuid zouden zich extreem gewelddadig gedragen hebben toen ze stakende cipiers moesten vervangen. Verschillende gedetineerden werden geslagen.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ed-plaste.aspx
Was het mijn dochter geweest die ze hadden verkracht had ik z'n spullement eraf gesneden en in zijn gat gefrommeld.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:00   #25
_Michelle_
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
De mensen met een Stasi mentaliteit beschouw ik als het laagste van het laagste. Maar ik denk dat je een Stille bent, want anders zou je je niet zo opwinden over mijn simpele vraag, die je overigens niet beantwoordde.
Moet ik nu echt blijven antwoorden op zo'n zever? Ik heb wel wat beters te doen.

Ik heb me redelijk lang schuldig gevoeld omwille van mijn 'slechte' ideeën, want iedere sos en slechte kopie ervan wou me ervan overtuigen dat ik volledig fout zat.

Ondertussen ben ik een groot meisje en kan het me niet schelen wat een ander van me denkt. Ik ben trots dat ik voor mijn mening durf uit te komen, niet enkel op een site maar het ook echt durf te zeggen. Wie dat niet kan hebben mag ontploffen. Maakt dat van mij een 'stille'? In dat geval zie ik het eerder als een compliment.
_Michelle_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:03   #26
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _Michelle_ Bekijk bericht
Maakt dat van mij een 'stille'? In dat geval zie ik het eerder als een compliment.
Dus toch een Stille die hier patsboem politieberichten post maar ons wil doen geloven dat ze een gewone bezorgde burger is.
Oud 10 december 2009, 21:08   #27
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus toch een Stille die hier patsboem politieberichten post maar ons wil doen geloven dat ze een gewone bezorgde burger is.
Jij leest toch wel zaken die er niet staan vrees ik..
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 12:17   #28
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Jij leest toch wel zaken die er niet staan vrees ik..
Lieve alice, ik stel voor dat je wat site's leest over indoctrinatie. Het bestaat in de Sovjet Unie en Iran, maar ook in America en Belgie en Nederland. Hou je rekening met het feit dat je door je regering wordt belogen.
Oud 16 december 2009, 12:25   #29
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Agenten van de zone Brussel-Zuid zouden zich extreem gewelddadig gedragen hebben toen ze stakende cipiers moesten vervangen. Verschillende gedetineerden werden geslagen.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...ed-plaste.aspx
Beste Porpo, bedankt voor dit bericht over mogelijke mensenrechtenschendingen in Belgie. Men heeft daarom meteen de aanval door Stillen ingezet om de zaak te verwarren.
In Nederland gebruiken ze gekoelde politiecellen tegen burgers waar een folterteam in dikke truien, het crisisteam, de leiding heeft. En er sterven heel veel mensen, steeds meer, onder politiezorg. Laatst nog een 21 jarige Poolse die van winkeldiefstal werd verdacht. 21 jaar! Bij het opstellen van lijsten maken ze onderscheid tussen mensen die in de cel sterven en mensen die uit de cel in het ziekenhuis of thuis sterven. Die worden dus niet geteld. Ik denk aan het geval van een zwerver die ergens op een landweggetje was achtergelaten door de politie en dood ging. Mensen onder stress en drugs in een ijskast stoppen is hetzelfde als hen te vernmoorden en dit laat wellicht geen sporen achter.
Verder ontdekte ik 'aangekondigde inspecties.' In heel Nederland zijn er commissies die bezoeken afleggen aan cellencomplexen en in die commissies zitten ook politieagenten en levert de politie zelf secretariele ondersteuning. zoals ze hier zeggen; een slager zijn eigen vlees laten keuren.
Oud 16 december 2009, 12:28   #30
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lieve alice, ik stel voor dat je wat site's leest over indoctrinatie. Het bestaat in de Sovjet Unie en Iran, maar ook in America en Belgie en Nederland. Hou je rekening met het feit dat je door je regering wordt belogen.
Ik hou me liever bezig met indoctrinatie van politici hier, en vrees daar meer over te weten dan u.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 12:34   #31
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik hou me liever bezig met indoctrinatie van politici hier, en vrees daar meer over te weten dan u.
"Mensenrechtenschendingen in Belgie"

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...meta=&aq=f&oq=

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 12:35.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be