![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch goed dat men de kinderen leert dat vrouwen tweederangsburgers zijn in de islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
3)Onzin. 4)Als ik wil mijn kind naar een moskee wil gaan of zal gaan dan zullen we dit zelf wel doen of eens naar marokko ofzo gaan.Hier word dit opgedrongen. En veel leerzaam is er niet aan. 5)Idd,zo weten ze idd waarom ze hier op bepaalde dagen niet zijn terwijl zij dan wel moeten komen en komen ze ook teweten dat dit geen terechte dagen zijn of vrije dagen. 6)Eerlijkheid duurd het langst.Ik zou mijn kind ook niet meegestuurd hebben en ik zou trouwens al eerder hebben opgetreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Sinterklaas is hier nu éénmaal traditie bij ons,leuk voor de kinderen en het hoort hier thuis.Dit is één van de leukste tijden voor een kind.De meeste weten op 6-7 jarige leeftijd al sinterklaas nonsens is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze mogen zeer zeker wat over de islam weten,das heel hard nodig maar dan de waarheid en niet de leugens van een islamleraar of imam of wie dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeten de moslimkinderen weken aan een stuk over het katholicisme en judeisme leren? Kathedralen en synagogen bezoeken? Hun feestdagen kennen? De basisprincipes van die religies leren? Bier leren brouwen en drinken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk kind heeft ooit een trauma overgehouden aan Sinterklaas? Sinterklaas die snoepgoed en speelgoed brengt - een leuke tijd voor kinderen, om naar uit te zien - dát wil U gaan vergelijken met waanzinnige moordpartijen waarop islam is gesticht - dé fundamenten van islam zijn verovering, moord, doodslag, onderdrukking, apartheid enzomeer, de lijst is ellenlang!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaal van Mohammed is anders ook niet al te koosjer, beste filosoof - of hij al dan niet bestaan heeft is ook nog maar de vraag - maar in de levenswandel van ene jezus Christus (al dan niet verzonnen) en de levenswandel van ene Mohammed (al dan niet verzonnen) zit nogal wat verschil me dunkt!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het verhaaltje wordt hun trouwens verteld met de bedoeling dat ze naderhand achter de waarheid komen. Zo ontwikkelen ze geleidelijk hun kritische zin. Als de mohammedanen dat ook deden met hun kinderen, zouden er wat minder hoogmoedige dwazen rondlopen die het geraaskal van een krankzinnige uit de zevende eeuw voor goddelijk gebod aanzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wáár is de 'wederkerigheid', dát is dé vraag!!! Komop linkse rakkers - degelijke verklaring asje...!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het beste aan dit verhaal is dat er ouders zijn die alert genoeg zijn om hun kinderen de links gestuurde multikulindoctrinatie niet zomaar te laten slikken. |
|
![]() |
![]() |