Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2009, 23:03   #21
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Uiteraard. Er rijden intussen wat Mars landers rond op de gelijknamige planeet. Het grootste gevaar voor iets wat waarschijnlijk niet bestaat (satellieten) zijn afgeschreven satellieten uit de jaren stillekes toen ze ook nog maar amper telramen hadden om een vehikel in de ruimte te krijgen. En toch is de garbage blijkbaar een groot probleem voor huidige satellieten hoewel die garbage bestaat uit rommel dat nooit heeft bestaan.
Die marslanderkes zijn daar geland in dit decennium, zowat 40 jaar na de eerste maanlanding

Die marslanderkes werken met een parachutte, doenbaar omwille van het geringe gewicht in vergelijking met de Appolo

Die marslanderkes landden in een gasgevulde kussenbal die een aantal stoten kan opvangen en waar geen levende wezens in zaten verpakt

Die marslanderkes hebben nooit, never ever, de bedoeling om terug te moeten opstijgen en terug keren
Oud 29 november 2009, 11:09   #22
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Ik heb het altijd idioot gevonden die fake maanlanding beweringen , maar nu...?

Kijk hier eens naar:

http://www.youtube.com/watch?v=Vz4qf...eature=related

Heeft mij toch overtuigd.Schokkend vind ik. Het is aanbevolen om de gehele serie te bekijken.
Het zal gaan zijn dat die maanlandingen nep zijn. 40 jaar na de eerste 'maanlanding' slagen ze er niet eens in om verder te komen dan het ISS, op een paar honderd kilometer hoogte, dus laat staan op 380 000 kilometer, de afstand naar de maan.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 12:39   #23
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Die marslanderkes zijn daar geland in dit decennium, zowat 40 jaar na de eerste maanlanding
De Vikings zijn in juni 1976 geland op mars.

Citaat:
Die marslanderkes werken met een parachutte, doenbaar omwille van het geringe gewicht in vergelijking met de Appolo
Mars heeft een atmosfeer , parashutes werken alleen met luchweerstand.

Citaat:
Die marslanderkes landden in een gasgevulde kussenbal die een aantal stoten kan opvangen en waar geen levende wezens in zaten verpakt
Dit gaat bij beperkte aanvliegsnelheid en met genoeg zwaartekracht om terug te trekken. Op de maan zou dit nooit gelukt zijn.
En kussenbals zijn theoretisch ook mogelijk voor mensen.

Citaat:
Die marslanderkes hebben nooit, never ever, de bedoeling om terug te moeten opstijgen en terug keren
Mars heeft geen manen die groot genoeg zijn om een lanceersnelheid naar de aarde te onwikkelen. Pech voor mars.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 14:44   #24
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Bekijk dit bizarre verhaal eens van Arte France DARK SIDE OF THE MOON.

http://www.youtube.com/watch?v=qUOItuKm5UE

Blijkbaar was apollo 11 een kunststuk van Stanley Kubrick .

Ongelofelijk.
Oud 29 november 2009, 16:36   #25
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Again:

De maanlanding is ook in een studio gefilmd. Al zou de maanlanding mislukken, men had wel een back up Hollywoodfilm plan om het gelukt te laten lijken.
Desondanks het back up plan, ben ik er wel van overtuigd dat Neil Armstrong de eerste was die voet op de maan zette.

Het was toen wel een echte space race he. Het was meer een ego-dominant project dan een deskundig project.
Oud 29 november 2009, 16:45   #26
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Again:

De maanlanding is ook in een studio gefilmd. Al zou de maanlanding mislukken, men had wel een back up Hollywoodfilm plan om het gelukt te laten lijken.
Desondanks het back up plan, ben ik er wel van overtuigd dat Neil Armstrong de eerste was die voet op de maan zette.

Het was toen wel een echte space race he. Het was meer een ego-dominant project dan een deskundig project.
Het zou kunnen dat een backupplan, dat me realistisch lijkt dat bestaan heeft gezien de politieke aard van dit endeaver, de twijfels over de echtheid van de maanlanding (1969) voedt. Uiteindelijk weet je niet of het backup plan gefunctioneerd heeft of de heen en terugtocht naar de maan echt plaats vond. Vergeet dat terugkeer deel niet. Is er ooit een toestel teruggekeerd van de maan of mars na die 'maanlandingen'.

Let, ik beweer niet dat de maanlanding 'fake' is. Ik stel vragen bij de aard van wat een bewijs is, en stel vast dat het zelfs bij zogenaamd 'positief wetenschappelijk' opgeleiden niet los staat van geloof.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 29 november 2009 om 16:59.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 16:50   #27
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk dit bizarre verhaal eens van Arte France DARK SIDE OF THE MOON.

http://www.youtube.com/watch?v=qUOItuKm5UE

Blijkbaar was apollo 11 een kunststuk van Stanley Kubrick .

Ongelofelijk.
Je beseft toch dat dat een mockumentary is? Hoop ik alvast heel erg.

Of denk jij dat Borat en Bruno, bijvb. echte ' reporters' waren?
Hier alvast een lijstje van bekende mockumentaries : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mockumentaries

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 november 2009 om 16:54.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 16:54   #28
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

.
Dark side of the moon was een parodie. Dat lijkt me duidelijk.

Citaat:
Er zijn nochtans veel christenen al tot te slotsom gekomen dat het UFO fenomeen deels veel met het paranormale te maken heeft.
Er zijn hier en daar christenen tot de conclusie gekomen dat Adam en Eva misschien toch wel halveapen waren geweest. Ook christenen komen weleens tot foute conclusies. Niet alle Christenen zijn immuun tegen slimme propagandisten die door retorische trucjes en andere propagandawapens het kneuterige volk iets absurds doen geloven.

Maar waar het mij om gaat is, Argus, dat jij jezelf in discredit brengt door NASA-skepticisme te koppelen aan iets dat manifest larie en apekool is: de ufo/alien hoax. Daardoor maken "jullie" alien-believers het juist heel makkelijk voor NASA om alle kritiek af te doen als wilde complottheorieën van niet-voor-rede-vatbare konspiracy kooks.

En dat komt NASA heel te goede. Daarom juist dat NASA zelf hoofdverantwoordelijk is geweest voor het verspreiden van desinformatie als zouden er levende wezens of sporen daarvan gesignaleerd zijn (tijdens verschillende missies in de afgelopen min of meer 10 jaar). NASA heeft duidelijk alien agenda. En heeft duidelijk de "ufo/alien-propaganda fakkel" overgenomen van Hollywood.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 17:03   #29
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Je beseft toch dat dat een mockumentary is? Hoop ik alvast heel erg.

Of denk jij dat Borat en Bruno, bijvb. echte ' reporters' waren?
Hier alvast een lijstje van bekende mockumentaries : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mockumentaries
Had ik ook al door nadien, op het einde van filmpje krijg je de hint. Maar toch ...De mockumentary is misschien op zichzelf een hint?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 29 november 2009 om 17:29.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 17:09   #30
Tavek
Banneling

Standaard

Wat een zeveraars.

Kom terug als ge begrijpt hoe de techniek werkt, hoe men iets kan laten landen op de maan, wat daar voor nodig is, en de technische uitdagingen die er aan vast zitten.

Daar hebben jullie 0,0 kaas van gegeten, inclusief de makers van die youtube filmkes met zogenaamd "bewijs".

Buiten een potje belachelijk maken van uzelf bereikt ge hier niks.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 17:15   #31
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
.
Dark side of the moon was een parodie. Dat lijkt me duidelijk.

Er zijn hier en daar christenen tot de conclusie gekomen dat Adam en Eva misschien toch wel halveapen waren geweest. Ook christenen komen weleens tot foute conclusies. Niet alle Christenen zijn immuun tegen slimme propagandisten die door retorische trucjes en andere propagandawapens het kneuterige volk iets absurds doen geloven.

Maar waar het mij om gaat is, Argus, dat jij jezelf in discredit brengt door NASA-skepticisme te koppelen aan iets dat manifest larie en apekool is: de ufo/alien hoax. Daardoor maken "jullie" alien-believers het juist heel makkelijk voor NASA om alle kritiek af te doen als wilde complottheorieën van niet-voor-rede-vatbare konspiracy kooks.

En dat komt NASA heel te goede. Daarom juist dat NASA zelf hoofdverantwoordelijk is geweest voor het verspreiden van desinformatie als zouden er levende wezens of sporen daarvan gesignaleerd zijn (tijdens verschillende missies in de afgelopen min of meer 10 jaar). NASA heeft duidelijk alien agenda. En heeft duidelijk de "ufo/alien-propaganda fakkel" overgenomen van Hollywood.
Hmmm. Ik heb het vooral over info van mensen zoals Phil Schneider en William Cooper. Die lijken mij eerder geloofwaardig. Iemand als David Icke zou ik ook mee op passen gelet zijn occulte achtergrond.
Het is natuurlijk allemaal erg bizar. Maar ga eens naar deze site:

http://www.alienresistance.org/makeitstop.htm

Hier vind je getuigenissen van christenen over aanvallen of ontvoeringen door deze zogenaamde aliens. Dingen die al veel langer bestaan dan men vermoed.

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 29 november 2009 om 17:17.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 17:28   #32
Bertie
Parlementslid

Standaard

De gozer die je daar aanhaalt (Bill Cooper) had just van gedachte veranderd (aanvankelijk was hij indereaad een believer (of in iedere geval neigde hij naar het idee dat er toch buitenaardse leven zou bestaan) maar later is hij nog op terug gekomen en het afgezworen als een hoax.
Oud 29 november 2009, 17:30   #33
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
De gozer die je daar aanhaalt (Bill Cooper) had just van gedachte veranderd (aanvankelijk was hij indereaad een believer (of in iedere geval neigde hij naar het idee dat er toch buitenaardse leven zou bestaan) maar later is hij nog op terug gekomen en het afgezworen als een hoax.
Goed , kun je daar iets over geven, tonen?
Oud 29 november 2009, 17:37   #34
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Ze gaan opnieuw in de hoop er een "permanente basis " in te richten.

Wat zullen ze er nu vinden ? Een chinees restaurant zeg ik U !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 17:53   #35
Bertie
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Goed , kun je daar iets over geven, tonen?
"When I saw Operation Majority while serving in the Navy I believed the alien threat was real just like everyone else (...) The extraterrestrial threat is artificial" zei hij zelf
Oud 29 november 2009, 18:06   #36
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
"When I saw Operation Majority while serving in the Navy I believed the alien threat was real just like everyone else (...) The extraterrestrial threat is artificial" zei hij zelf
Ik begrijp dat hij afzag van een alien gevaar. Wat heel juist is; het gaat ook helemaal niet over aliens , maar over geestelijke machten zoals de Bijbel zegt.
Oud 29 november 2009, 18:11   #37
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

1 Feit , 't allemaalnaar de maan

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2009, 23:09   #38
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Dr Leir on Discovery Chanel:

http://www.youtube.com/watch?v=pA9H2...layer_embedded

Veel plezier...
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 12:01   #39
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ze gaan opnieuw in de hoop er een "permanente basis " in te richten.

Wat zullen ze er nu vinden ? Een chinees restaurant zeg ik U !
De Chinezen wilden tegen 2015 naar de maan ...
Oud 2 december 2009, 13:11   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het zou kunnen dat een backupplan, dat me realistisch lijkt dat bestaan heeft gezien de politieke aard van dit endeaver, de twijfels over de echtheid van de maanlanding (1969) voedt. Uiteindelijk weet je niet of het backup plan gefunctioneerd heeft of de heen en terugtocht naar de maan echt plaats vond. Vergeet dat terugkeer deel niet. Is er ooit een toestel teruggekeerd van de maan of mars na die 'maanlandingen'.

Let, ik beweer niet dat de maanlanding 'fake' is. Ik stel vragen bij de aard van wat een bewijs is, en stel vast dat het zelfs bij zogenaamd 'positief wetenschappelijk' opgeleiden niet los staat van geloof.
Het is makkelijker om van de maan te vertrekken dan van onze aardkloot, aangezien er geen of zo goed als geen zwaartekracht is, en ook geen damprking is waar men doorheen moet.

Iets met heel eenvoudige booster raketten, kan van het maanopvervlak gelanceerd worden. Anders had men dat in de jaren 60 inderdaad niet kunnen presteren.

Uiteindelijk moet je ook weten dat er op vlak van raket technologie niet zo veel veranderd is tussen eind jaren 40 en nu, men is er enkel beter in geworden en kan motoren nu miniaturiseren en efficienter laten branden, maar de basisprincippes gelden nog steeds.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be