![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoelang geef je Leterme II ? | |||
Minder dan een maand. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 maanden |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
3 maanden |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
4 maanden |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
6 maanden |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
9 maanden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1 jaar |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Meer dan 1 jaar |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() leterme blijft zitten tot het eind. Volgens mij zijn ze bij cd&v van plan om hem rustig te laten regeren, BHV en andere zaken zo ver mogelijk uit te stellen, om dan in aanloop van de federale verkiezingen te kunnen zeggen : ziewel dat onzen Ief het kan!
En let op mijn woorden: de domme kiezer gaat het nog geloven ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ongeveer zes maanden tot tegen Pasen - 1 april zou 'k zo denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Volgens mij is Leterme nog niet getemd, anders zou zijn partij hem wel zelf de communautaire problemen hebben laten oplossen. Het feit dat ze dat aan iemand anders geven, geeft de indruk dat ze Leterme toch nog niet helemaal vertrouwen.
Als alles goed gaat, ligt zijn regering in de lente op haar gat. En anders na het Europees voorzitterschap. CD&V zal een communautair conflictje nodig hebben om de verkiezingen te winnen. Toch als ze N-VA willen buitenhouden langs Vlaamse kant. In DM stond enkele dagen geleden een analysestukje waarin iemand schreef dat N-VA de grote winnaar van de volgende keus zou kunnen worden, gegeven de evolutie bij VB, LDD, de absolute stilstand op federaal niveau en het effect BDW. Als de partij geen te grote stommiteiten uithaalt, zou dat misschien wel kunnen. Ik snap niet waarom men op federaal niveau niet durft te spreken over de herinrichting van de staat.
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() toen ik hoorde dat de eerste beslissing van leterme is om werkmensen 150 euro per jaar forfaitair te laten betalen voor hun werk gsm met als redenering "iedereen belt wel eens privé" werd het meteen duidelijk dat hij zich niet populair wilt maken
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 30 november 2009 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Huh?
Ik dacht dat die man al veel meer dan twee keer op zijn gezicht was gegaan. |
![]() |
![]() |