![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Holle retoriek. Ik herinner me nog hoe hij paars aanliep toen ze hem eens vroegen naar de cijfers achter zijn gezwets. In de aanloop naar de verkiezingen toen de cd&v hun becijferde plannen voorlegde begon Annemans ook met volle stem, gespeelde verontwaardiging aan zijn retoriek en stelde hij miljarden ginder en en daar voor maar ging ferm tegen de grond en antwoordde dan maar dat het niet aan een oppositiepartij was om programma's, voorstellen, ... te berekenen aan de journalist die daar naar vraagde. Op dat vlak is spijtig genoeg zelfs LDD beter gedocumenteerd. Op die manier gaan ze zich als alternatieve beleidspartij niet kunnen profileren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die alle mensen die naar hier komen door gezinsherenigingen als primitief beschouwd zou ik niet als verstandig aanzien. Eerder debiel.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Niemand stelde aan de "democratische partijen" de vraag vanwaar het geld voor de massaregularisatie zal komen, het geld voor godbetert de organisatie van het Wereldkampioenschap voetbal enz... toch doen ze 't ook allemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vond deze tussenkomst wel geslaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LDD? Kom, kom. Naast de paar populistische zinnen van ruziestoker en opgeblazen watermeloen Dedecker heb ik van LDD nog niets, maar dan ook niets interessants gelezen, gezien of gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() En zo bijzonder is deze tussenkomst nu ook weer niet. Ze voegt niets toe aan wat al in elfendertig andere topics aan bod is gekomen over Leterme II. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Eerst van Annemans gehoord toen hij columns schreef in Trends, voor het VB bestond. Hij heeft me altijd de indruk gegeven van een verstandige kerel te zijn, maar het verwondert me wel dat hij nu plots van 'gematigde' veranderd is in 'radicaal.'
De voorbije jaren ging het verhaal meestal over 'Dewinter tegen Annemans,' nu zitten ze plots in hetzelfde hoekje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens villa politica bekijken. Ik ben helemaal geen LDD-fan integendeel maar ik ben al van sommige van hun parlementsleden verschoten. Nogmaals spijtig genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet zo he Pietje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat jij zoal hoort klinken interesseert mij niet. Je mag trouwens je bewering even verduidelijken.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leest natuurlijk altijd wat je wil lezen.
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Annemans is een pseudo-elitaire kwast die neerkijkt op het Vlaamse werkvolk.
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Komaan, kijk naar de feiten. Annemans was het die de libertaire extremist Hans Herman Hoppe uitnodigde voor de VB-studiedienst. Als je die man z'n ideeën kent, dan weet je dat hij weinig goed in petto heeft voor de gewone werkman. Annemans was de grote gangmaker achter een zeer liberaal economisch programma voor het VB. Annemans is iemand die zich goed in z'n vel voelt in de pseudo-eiltaire salons rond het parlement (als kunstschilder stelde hij er tentoon naast oa CD&V'er Eyskens en VLD'er Daems) terwijl hij absoluut niet graag naar de volkscafés gaat.