![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door BlueThunder : 29 november 2009 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik post het nog een keer met verduidelijking. Wat ik aanhaalde zijn slechts petieterige details. Hoe kunt ge een partij leiden als ge doorlopend scheef in uw schoenen staat, de sjoemelaars naar voor trekt, en de trouwen schoppen geeft. Op de lange duur komt dan de afrekening. Citaat van garfield: Zo zo en had je dan bewijzen voor deze nogal grove beschuldigingen. FvH zijn reactie is begrijpelijk. Iemand die in het bijzin van anderen partijleden beschuldigt, moet met bewijzen afkomen. Had je die? ik betwijfel het hoor. Nuja u en ik hebben één ding gemeenschappelijk, we zijn beide ex-lid (ik uit keuze) maar in tegenstelling tot u ga ik hier deze partij niet zwart maken omdat ik voor heel veel mensen in de partij veel respect heb. Die bewijzen had ik. 1- De penningmeester weigerde een tweede handtekening op de rekening, weigerde de boekhouding in te vullen, en uiteraard inzagen op de rekeningen. In meerdere bestuursverslagen werd dit aangeklaagd. Ook dat de rekening nooit klopte en grote tekorten vertoonde. Op mijn eisen en dreiging met de partijraad (als arr. voorz.) naar regulalisering, werd slechts na twee jaar ingegaan. 2- De nat. verantwoordelijke voor VBJ (Bruggeling en personeelslid) pikte meerdere keren 10-tallen vellen postzegels om door te spelen aan de lokale voorzitter van een postzegelclub. Zijn samenwonende vriendin bracht dit uit (zonder in ruzie te zijn met haar vriend). Vanhecke zei dat dit mijn zaken niet waren. 3- Bruggeling en huidig senator (nooit verkozen, maar driemaal op het postje geplaatst door vriend Vanhecke) was voorzitter van lokaal VBJ. Hij tankte reeds van in zijn studententijd jarenlang met bankkaart van de rekening van VBJ (enige houder van een kaart). Getuige: J. V. toen provinciaal en lokaal VBJ-voorzitter. Heeft conclusies getrokken en ontslag genomen toen hij zag dat er geen reacties kwamen. Ik zou verder kunnen gaan, heeft het echter zin ? Nu blijkt dat Dewinter en Annemans de louche streken van Vanhecke beu zijn valt iedereen uit de lucht. Sukkels... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarin moet je B Valkeniers niet onderschatten. De partij gaat misschien wel ten onder maar verliezers of winnaars kunnen pas daarna bepaald worden en ik denk niet dat Valkeniers tot de verliezers zal horen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 29 november 2009 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bestaan nu 30 jaar of zoiets, 30 jaar standvastig tegen de Belgische dwingeland. 30 jaar tegen koning kerk staat, elke stem die ze halen is een groot succes! Het lijkt me niet meer dan logisch dat er wrijvingen zijn, dat er verschil is van mening over het te begane pad. Feit is, de neuzen staan nu in dezelfde, anti-Belgische richting. Dat is alles wat ik vraag. Alle dagen geraakt Belgie dieper in schuld, de onbestuurbaarheid wordt alle dagen duidelijker en de gevolgen ervan gaan pijn doen op de duur. En als het pijn doet gaat de Vlaming wakker worden en boos zijn dat zijn pensioengeld verdwenen is. En wie gaat men daarvoor verantwoordelijk houden denk je? Het VB? Ik denk het niet. Er komen goede tijden op ons af Pietje, het gaat pijn doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vertel eens iets nieuws. ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Houzee! stelde dat er best een gsprek kan komen, daar zijn we niet tegen. Zelfs niet tegen een gesprek met jou! ![]()
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn belangrijke gelijkenissen met de situatie in Oostenrijk in het begin van dit decennium. Ook daar was er een split in de FPÖ over de vraag of er al dan niet een gematigder koers gevaren moest worden. De 'gematigde' afsplitsing, BZÖ, is nu in de politieke marginaliteit terechtgekomen, terwijl de originele FPÖ terug aan een flinke opmars bezig is. Een dergelijk scenario zou m.i. ook in het geval van het VB louterend werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen ik gisteren de "nieuwe lijn" van het Vlaams Belang vernam, had ik de indruk dat ze het spoor helemaal bijster waren: de lijn leek bepaald niet op een rechte; het leek eerder om verschillende lijnen te gaan die kriskras door elkaar liepen. En nu gaan Vanhecke en Morel - is dat nu al officieel een koppel of hoe zit dat? - zichzelf op een zijspoor zetten. Zeer merkwaardig wat daar allemaal gebeurt. Amateuristisch haast.
Het wordt leuker met de dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |