![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet geen 5 keer per dag getjingeltjangel horen zenne. Die kerkklokken als er mis is is al erg genoeg, maar da's tenminste geen 5 keer per dag, en ook nie in een taal die ik nie versta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een democratisch proces. Niets op aan te merken, behalve dat de media dikwijls niet democratisch zijn ingesteld en daardoor de publieke opinie in een of andere richting kunnen duwen en dit ook continu pogen te doen. Blijkbaar heeft dit in Zwitserland niet gewerkt (tenzij de pers daar de moslimhaat probeerde aan te wakkeren waar ik geen zicht op heb), wat onafgezien van het thema van het referendum positief te noemen zou zijn.
Als de Zwitserse democratie zichzelf serieus neemt wordt dit niet herstemd de eerst komende jaren. In Zwitserland kunnen referendums tenminste. De 'politieke klasse' van een land als België zal ervan huiveren hun macht af te staan aan een volk. Als Belg heb ik nog nooit kunnen stemmen op staatshoofd of eerste minister, of zelfs referendum. In dat opzicht zijn 'zelfs' de Bolivianen de Belgen heel wat voor. Maar ondertussen wel de illusie van democratie koesteren in Belgenland, zonder er iets voor te doen om voor die democratie op te komen...dat zorgde ervoor dat die democratie verwaterd en uitgehold geworden is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 30 november 2009 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik ga niet akkoord met de uitslag, maar aanvaard ze. Dat zou iedereen moeten doen.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scheidingstaat & geloof , verte zoeken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar in Zwitserland was dus wel geen sprake van vijf maal oproepen tot het gebed. Behalve dan als overbodig tegenargument. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dit de goede draad hiervoor?
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uiteindelijk , politiek ontsnapt nietaan geloofsmagneet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwaaah
![]() Vermoedelijk niet , tenzij Miss Suisse ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat die Zwitsers hun eigen bergen dan ook maar verbieden. Die staan schandalig in de weg en verpesten het hele uitzicht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch geen probleem Djiezes, laat de Zwitsers het maar regelen met een referendum. Als de meerderheid akkoord is met je stelling dat bergen niet goed zijn, dan worden de bergen wel weggestemd.
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() ![]() Niet sexy genoeg: ![]()
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 november 2009 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan zijn dat het nu niet de bedoeling is om luidsprekers op die minaretten te zetten. Dan lijkt het me ten eerste de vraag wat ze willen aanvangen met die minaretten, en ten tweede hoe lang het zal duren vooraleer er onder het mom van godsdienstvrijheid zal geeist worden dat iedereen 5 keer per dag allahu akbar mag aanhoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() in zo een moskee wordt vanalles gepredikt hé.
dat zijn niet zelden propagandabastions. en zo nu en dan een gast-imam uit afganistan. ideaal klimaat om te radicaliseren. goed dus van die zwitsers. nu ja zwitsers, bestaan die wel? is dat niet iets zoals belgen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Volgende maand gaan ze in het EU-parlement stemmen om pi gelijk te zetten aan 3. Dat stomme gedoe met zo'n pi van 3,1415... moet maar eens afgelopen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mwoh... je zou dat zo kunnen bekijken, maar in tegenstelling tot belgique hebben ze een democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie van het niveau toch nog een beetje op niveau te krijgen.
Zwitserland dus. (niet mijn type maar soit, mss doe ik er anderen een plezier mee) http://www.arrakeen.ch/swiss08/185%2...iss%20girl.JPG nog? ![]() ![]() ![]() En moest de boodschap niet duidelijk overkomen: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |