![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloofzit binnenin , niet uiterlijk !!
IEDEREEN universeelgekleed , danis geenreden voor ruzie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() De spatiebalk is niet voor niets de grootste toets op een klavier
![]() |
#23 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En het is inderdaad belachelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Dit heeft alles met communisme te maken!
Laten we dan ook alle politiek getinte symbolen verbieden: de vlaamse leeuw en dergelijke .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Bende kleinburgers.
Wie stoort zich nu aan een stom kruis op een kerkhof? Dan nog wel in naam van een abstract prinicipe... ![]() Get a life.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 9 december 2009 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoontje De Gucht is net als zijn vader een aandachtshoer die alles in het werk stelt om maar in de aandacht te staan.
Hebben onze heren politici echt geen belangrijker dossiers op te lossen. Krijgen die voor zulke trivialiteiten echt zulk een loon toegeschoven ? Ik heb écht de verkeerde job gekozen. Hij gaat de weg van z'n vader op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad , datze doden rust laten !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op nieuwe kerkhoven of crematiecentra hoeft het voor mij ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen moet van een kerk gebruik maken. Van openbare plaatsen, zoals gemeentehuizen, begraafplaatsen en rechtszalen moet iedereen gebruik maken . Ze moeten derhalve neutraal zijn. Een kruisbeeld op een begraafplaats (we spreken al lang niet meer van 'kerkhoven'), brengt die neutraliteit in het gedrang.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stoor mij daar aan; Ik wil op geen enkele manier geassocieerd worden met die bloeddorstige sekte die zich rijk gemoord en geplunderd heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil inderdaad dat die kruisbeelden van begraafplaatsen verwijderd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof mensen zich niet kunnen laten cremeren en laten uitstrooien, waar dan ook, zelfs dat hoeft niet op een begraafplaats te zijn en voor zo ver ik weet is er in crematoria geen enkel kruis, enkel indien je dat zélf wenst.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |