![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus ongeveer een 280 uren per maand. Dat wil zeggen 2300/280 = ongeveer 8,2 euro per uur, gewone en overuren. Ja, inderdaad, da's een baas die je in het zak zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Plus het loon (part time) van mijn vriendin Plus een kind ten laste. Hoeveel gaat mijn belastingsbrief zijn? Tuurlijk trekt men van mijn loon af voor rsz e.d. Maar ge krijgt nog altijd eens per jaar nen brief voor in te vullen. En dan krijgt ge uw vakantiegeld en zo ineens uw brief: Het bedrag in uw nadeel is .... euro. En dan gij: fuck daar schiet niet veel van mijn vakantiegeld over ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Trying to achieve a life I never had for someone utterly special to me
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk dat een kind veel meer heeft aan een aanwezige papa dan aan een papa die 66u per week werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2222222
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hmmm? Moet toch nog ouderschap zegenvieren rond de kleine?
Constant naar opvang sturen is het ook niet he? Een paar uurkes ofzo per dag, maar 5 op 7 zo'n acht uur per dag of meer? Neen ![]() Hoewel opvang 60% aftrekbaar is van de belastingen ![]() Ik ben toch van den oude stempel ten opzichte van opvang.
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoewel ik wel full time werk en we rondkomen. Voel ik toch dat we voor een "ideaal" leven wat meer inkomen nodig hebben.
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is en blijft wel het middel tot de uitbreiding en inkadering van uw leven. Weet je wel hoe dat voelt? Iets zo graag willen maar krabben op alles om het te behalen? Ik kan sparen voor iets. Maar dikwijls (te dikwijls) komt er iets tussen dat het spaarboekske leegvreet. En dan denk ik, waarom mijne reserve niet sneller en meer doen aangroeien door wat meer in de week te presteren? Ik heb nog altijd 32 dagen verlof op een jaar. Hoewel het in 2010 maar 10 zijn ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nope! Ik zie niet hoe dat samen gaat.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal zo'n +/- 3000 euro vakantiegeld krijgen in 2011. Maar als ik dus in 2010 +/- 66 uren per week werk.... zal ik hoogtwss nog mooi mogen opleggen ook.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 222222222222
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Veel noten, goeie vis, zeevruchten, verse bio groenten, en ga maar even door. Ik vind dat essentieel in mijn bestaan of ik vind de energie niet die nodig is om mij goed te voelen de hele dag door. Ik doe eigenlijk tamelijk "zwaar" werk dat ook heel veel mentale concentratie vereist. Zo'n dooske studentenhaver in de colruyt kost al gauw 10 euro. En dan heb ik mijn dochter nog niet besproken, ook zij krijgt hele goede en uitgebreide voeding. Groeimelk nog iedere avond voor het slapen voor een sterk beendergestelsel, cecemel met honing, pampers baby dry, goeie wasverzachter, ... En dan zijn er nog veel andere kosten. Ben ik de enige die voelt hoe duur het leven geworden is als ge "ideaal" wilt leven? Of is het bovenstaand niet essentieel genoeg om het ideaal te beleven?
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar gelukkig heb ik dat niet lang volgehouden en dat was dus vrij onzichtbaar op mijn belastingsbrief. Maar zowiezo, als je op lange termijn hoge lonen binnentrekt, is het verstandig opzij te leggen. En uw vakantiegeld toch ff mee op de reserve te knallen vooraleer ge uw materiële noden behaagt.
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Als ik 4x66 uren werk wil ik toch ook wat meer dan 2300 zenne ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan pokeren. Maar ik mag ni voor geld spelen
![]() De goede waakhand van mijn vriendin respecteren he. Ik gok mss ietke te graag ![]() Schone balans wij op dat vlak.
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wat hebt ge van diplomas in feite ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maarja, tussen ons gezegd, dat wordt een tweedehandse zenne ![]() Veel goedkoper dan auto ook in vergelijking en meer rijplezier in de zomer. Hoewel ik wel volledig in leer bekleed zal zijn ![]() En zo'n outfit kost dan ook weer eens geld. Zie je? Citaat:
Maar het bedrijf waar ik nu sta is volledig correct op dat vlak. En ergens anders zwart bijverdienen, het hangt niet met een plaatje op de deur "zwart betaald" ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() niks
Ik vind dat ook overbodig... ik zou niet weten wat anders ik graag zou doen behalve arbeid. Ik ben op mijn 18 gestopt met school om te gaan werken. Always the money baby
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar niemand is er nog verbaasd van he, dat ik zot ben