![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In vergelijking met nationale bureaucratieën doe je met de EU-ambtenarij een goede zaak. Vooral als je weet dat slechts 6% van het Commissiebudget naar administratie gaat.
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik zou toch maar eens op de link onder de foto klikken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de eu draait enkel om geld. Het lijkt mij logisch dat ambtenaren de politiekers volgen. Als je daar rondloopt of koffiedrinkt (veel meer kunnen die ambtenaren niet doen) tussen de profiteurs lijkt het mij niet meer dan logisch dat zij mee willen profiteren é. Wie bij de hond slaapt krijgt zijn luizen.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is duidelijk dat je nog nooit in de verste verte in een Commissiegebouw bent geweest.
![]() |