![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met argumenten komen die Egmondje -gelet op het onozelheidsgehalte van zijn stellingen- niet kan weerleggen, mag en dan richting negeerlijst na een scheldtirade waarvan de onmacht en onkunde druipt. Egmond wijzen op zijn onbeschofte taal? Enkeltje negeerlijst. Ik vraag me af wat Egmondje op een discussieforum komt doen? Laatst gewijzigd door Tashunka : 16 december 2009 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blauw bloed is blauwe aders. geen zwarten in Europa vóór de ontdekkingsreizen witten zijn geen albino's europa heeft het beste voor met africa nederland is een rechtstaat nederland bestrijdt de papaverteelt in afghanistan de aarde wordt kouder Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Negers zijn geen verkrachters. Negers zijn gelijkwaardig. Negers zijn niet minder geëvolueerd.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij ne grote friet met samoeraisaus en twee bouletten, drank heb ik zelf bij: Guinness. En stopt met zagen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
anti-Egmond Bonus! En welkom op de lijst.
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Da's toevallig. Jij staat eerst in de mijne. En je hebt eveneens een eerste plaats in mijn 'proberen-buiten-de-lijntjes-te-lopen-maar-daardoor-nog-meer-bij-de-spreekwoordelijke-dertien-in-een-dozijn-horen'-lijstje.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 16 december 2009 om 15:09. |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Hun onvermogen om op een beetje fatsoenlijke manier te discussieren. Zo kan ik tenminste de lijn volgen zonder hinderlijke afleidingen.
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben te nieuwsgierig om te negeren
![]()
#36 |
Banneling
|
![]() Lieverd, je topics zijn erg lief en niet confronterend. Niemand zal jou lastig vallen. Je bent een ideaal koetjes en kalfjes mens. Houden zo, zou ik zeggen.
Het negeren lijkt te werken want de genegeerde posten niet meer. Niemand reageerde op hun postings; net zoals men een drol op straat vermijdt. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() drollen zijn dan ook meestal zwart of bruin. Toeval?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als we Egmonds redenering doortrekken dat blanken blank zijn omdat het albino's zijn, dan zijn negers ook verwant aan de stront omwille van de kleur.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Het geeft een heerlijk gevoel om de negeerlijst te gebruiken. Soms wil ik mensen toevoegen die nooit reageren, gewoon vanwege dat lekkere gevoel. Maar ik kijk het in jullie geval nog even aan, het is duidelijk dat ik niets zal missen....
|
![]() |