![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat nergens dat ik hem te grazen zou gaan nemen of willen nemen. Verder ben ik een schrijver, geen kick-boxer. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 9 januari 2010 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, egmond is immers de slechtste niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee hoor.
Heb net gezien in zijn onderschrift dat ik een complement gekregen heb. Of Zapatista er ook zo over denkt is natuurlijk een andere zaak ![]()
![]() |
#26 |
Coördinator
|
![]() De waarschuwing is voor het uiten van dreigementen. De categorietitel van de waarschuwing (die vast staat) is echter "Fysieke bedreiging", meer zit er niet achter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom dan geen permaban? Wordt ik als zwarte die het opneemt voor zwarten en moslims dus voorgetrokken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Van mijn kant stel ik vast dat veel forummers Stillen zijn, racisten en dom. Mag ik daaraan geen uiting geven? Ik krijg ook veel beledigingen te voorduren, vandaar die openbare negeerlijst. Ben jij zelf ook één van de Stillen op dit forum?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe stel jij dat vast?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, dit is toepasselijk op verschillende Franse intellectuelen. Descartes ook. Dat is eigenlijk een gewone vervorming van het oud-nederlands De Scwarte. Ik zou kunnen doorgaan, maar mijn quotum zever voor vandaag is opgebruikt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.thatmarcusfamily.org/phil.../Descartes.GIF http://www.ocw.cn/NR/rdonlyres/Lingu..._descartes.jpg http://www.library.usyd.edu.au/libra...scartes3-1.jpg Descartes De laatste ´verklaring´ die men, de ideologische racisten, vonden voor mijn zwarte portretten is dat de koperen grafeer plaat door een schimmel is aangetast. Opvallend blijft dat deze boze schimmel altijd alleen het gezicht en de handen aantast en nooit de witte kantenkraag. Overigens vraag ik mij af of de witte kantenkragen en molensteenkragen vanwege hun kleur ook en speciale functie hadden. Benadrukken van de zwarte en gekleurde huid, bv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |