Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2009, 10:56   #21
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Daarom blijft het onbegrijpellijk dat de linkse kerk een nieuwe lading van de ergste soort doodknuffelt onder het noemertje van verrijkende diversiteit. De linkse kliek is al een even groot affront voor Europa als hun invoer-reli-troetels.
Over wèlke 'linkse kerk'/'linkse kliek' heeft u het eigenlijk?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 10:59   #22
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Dat bevestigt nu de Open Society Institute (OSI) die opgericht is het jaar 1993 door de miljardair George Soros.
Nogal wiedes dat die niet tegen hun eigen winkel gaan spreken. Dat die moslims zich identificeren met hun stad/land waar ze ze wonen is niet meer dan normaal. Maar wat ze er gemakkelijheids halve vergeten bij te vertellen is dat ze die stad/land dan wel willen zoals zij het willen. En al die er niet mee akkoord gaan zijn dus per definitie racisten.
Het is niet met de moslims dat de mensen problemen hebben. Het is met de manier waarop ze zich willen voor/op dringen.
Met de Jehova's of Mormonen kun je nog de deur toesmijten. Als je dit doet bij één van jullie is de kans groot dat je een klacht aan je broek hebt en dat ze bij god ( als ik het zo mag zeggen ) nog gelijk krijgen ook. En dat is wat er scheelt.
Is er discriminatie? Ja. Welke laat ik hier ff in het midden.
Ik ga nu enkele uurtjes gaan wandelen met mijn honden en genieten van Gods mooie wereld zoals hij die echt bedoeld heeft.

Edit: Ik beloof dat ik mij zal reinigen als ik met die onreine (maar eerlijke) dieren weer kom voor ik nog eens het woord tegen u richt.

Mvg
Erwin
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 11:07   #23
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
ik vind het ergens zielig-grappig dat mensen die zichzelf d.m.v. kledij, gedrag, uitspraken, ... ten allen prijze lijken te willen 'onderscheiden' gaan klagen wanneer ze dan ook effectief 'onderscheiden' worden.
Ik vind dit een goede opmerking, eigenlijk een situatie te absurd voor woorden.
Oud 19 december 2009, 11:20   #24
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Katholieke Kerk had vroeger vrijdag=visdag. Daar doen ze niet meer zo aan.
De Linkse Kerk gaat binnenkort invoeren maandag=veggiedag. Daar gaan ze steeds meer aan doen.
Vleesloze maandag in Amsterdam
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 11:23   #25
brandnetel
Banneling

Standaard

Citaat:
Columbus en slachters van indianen komen dus uit het oosten?
Slachters van joden in holocaust uit het oosten?

Waarom schaam je je dan niet? Als je ook weet dat ze nog steeds verder slachten in Irak, Afghanistan en de rest van de wereld ..
http://www.youtube.com/watch?v=wrW4fOGIMVY
In Irak slachtten de moslims elkaar meer af dan de Amerikanen hen afslachtten, dacht je niet ? Ooit horen spreken over Sjieten en Soennieten ?
brandnetel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 11:25   #26
brandnetel
Banneling

Standaard

Citaat:
Fozzie was mij voor.

On topic: ik vind het ergens zielig-grappig dat mensen die zichzelf d.m.v. kledij, gedrag, uitspraken, ... ten allen prijze lijken te willen 'onderscheiden' gaan klagen wanneer ze dan ook effectief 'onderscheiden' worden.Wie voor zichzelf een 'outlaw'-status nastreeft, zou toch net blij moeten zijn wanneer hij/zij voor dat streven wordt beloond met de status waarop hij/zij zijn/haar zinnen heeft gezet?

'Wie wind zaait zal storm oogsten', porpo.

Noch Europa, noch USA, noch Islam, ... blijkt daaraan te kunnen ontsnappen.

Staat d�*�*r niks over in de Koran?
dubbel
brandnetel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 14:30   #27
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ook de fanatieke anti-fundamentalisten/anti-fanatici?

OK, met uitzondering van.
Oud 19 december 2009, 17:52   #28
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Spijtig dat het beperkt is tot de Islam. Alle religies zouden gediscimineerd moeten worden.
Het is al zo, geen enkele religie mag zich bemoeien met de politiek van het land, behalve het christendom want het speelt nog steeds een grote rol in veel zaken in verschillende landen, heb ik gelijk?

Citaat:
Kunnen we mooi beweren dat iedereen gelijk behandeld wordt en subsidies vragen voor een onderzoekscommissie. Zou moeten lukken. Kat in't bakkie.
Hoe bedoel jij dat?
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 17:55   #29
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brandnetel Bekijk bericht
In Irak slachtten de moslims elkaar meer af dan de Amerikanen hen afslachtten, dacht je niet ? Ooit horen spreken over Sjieten en Soennieten ?
In Mexico vallen evenveel of meer doden als in Irak, maar d�*�*r spreekt niemand over hier.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2009, 17:58   #30
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Maar wat ze er gemakkelijheids halve vergeten bij te vertellen is dat ze die stad/land dan wel willen zoals zij het willen. En al die er niet mee akkoord gaan zijn dus per definitie racisten.
Hier ga ik niet mee akkoord, het gaat hier niet om wat jij wilt of niet wilt, maar om wat jij bent.

Citaat:
Met de Jehova's of Mormonen
Waarom deze vergelijking en op welke grond?

Citaat:
Is er discriminatie? Ja.
"Bekentenissen zijn zeker goed voor de ziel" Anthony Flew in (Henry Margenau, Roy A. Vargesse. Cosmos, bios, theos." La Salle il. : Open court publishing, 1992, p. 241.)
Oud 19 december 2009, 18:00   #31
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brandnetel Bekijk bericht
Blablabla van de media gewoon. De geschiedenis verduidelijkt zo'n soort leugens, zie maar overal waar de imperialisten aankwamen, sprak men van een oorlog tussen de gekoloniseerde bevolking onderling.
Oud 19 december 2009, 18:04   #32
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noch Europa, noch USA, noch Islam, ... blijkt daaraan te kunnen ontsnappen.
Oneerlijk en onbeschaafd hoe je het formuleert.

Wat bedoel je met Europa en USA? Spreek over de religies, overtuigingen, ideologieën en filosofieën die ze (in Europa en USA) aanhangen/aanhingen, als je op het einde van uw blablablab "noch Islam".. wilt plaatsen, dan kunnen we elkaar beter begrijpen.

Als je die vergelijking graag wilt doen, doe het dan, maar op basis van aanleiding tot een oorlog, de slachtoffers, de manier van oorlog, de doelen en aantal doden en gewonden.

Vergelijk maar, sla authentieke onzijdige boeken van de geschiedenis open en vergelijk. Doe het en blijf oprecht, eerlijk en beschaafd.

Laatst gewijzigd door porpo : 19 december 2009 om 18:08.
Oud 19 december 2009, 20:23   #33
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

De Islam betekent voor ons niets. Wij zijn geen Islamieten en een groot deel van de bevolking in de landen die door Moslims worden gefrequenteerd wil men ook niets met de Islam en aanverwante artikelen te maken hebben.
Dat is een duidelijk verhaal dat alleen niet door een bepaald allooi politicus duidelijk gemaakt wordt, behalve dan de enkeling die durft te protesteren.

De Islam heeft niets bereikt. Behalve dat miljoenen de westerse wereld zijn ingestroomd, er niet meer wensen weg te gaan en verder voor een grote mate van onrust zorgen.
De enorme discussies zijn al een duidelijk bewijs dat we te maken hebben met een ons niet passende cultuur. Dat mofge duidelijk zijn.
De thuislanden zijn barbaars, mankeren alles, en enigerlei ontwikkeling is er niet.
De infrastructuur lijkt nergens op, vandaar ook dat de menigte het westen verkiest verkiest. Turkije mag in deze context een uitzondering heten, maar dat is dan ook maar een klein deel van Turkije.
Oud 19 december 2009, 20:34   #34
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

'Discriminatie moslims in Europa alarmerend'

ONDEN - Anti-moslimsentimenten vormen een ernstig probleem in Europa. Te veel Europeanen geloven dat een religieuze identiteit integratie tegenwerkt, terwijl de meeste moslims zich juist sterk identificeren met het stad en het land waarin zij wonen .. (verder lezen)
Oud 19 december 2009, 20:40   #35
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
De Islam betekent voor ons niets.
Voor jou niet, maar je mag niet voor Europa of Europeanen spreken, en als je mij niet gelooft, gelieve dat te vragen aan Baruch Spinoza, René Descartes, Thomas Aquinas, Copernicus, Kepler, Galileo en anderen..
Oud 20 december 2009, 08:29   #36
Erwinvds
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Voor jou niet, maar je mag niet voor Europa of Europeanen spreken, en als je mij niet gelooft, gelieve dat te vragen aan Baruch Spinoza, René Descartes, Thomas Aquinas, Copernicus, Kepler, Galileo en anderen..
Spijtig genoeg kan ik de online poll niet terug vinden. Ik had hem gepost in de hoop op enkele nuchtere reakties hier op het forum.
De poll was een een nederlandse Marokkaanse - Nederlandse site waarin gevraagd werd wat er met de Marokkanen moest gebeuren.
Op 15000 (vijftienduizend ) antwoorden waren een forse 74% ervoor om ze allemaal (goede en slechte) gewoon terug te sturen.

Nu, ik wantrouw poll's normaal gezien omdat ze zich gewoonlijk beperken tot een te kleine groep. Maar 15000 is weer andere koek. Dit representeerde een beeld waar er zich serieuze vragen bij kon gesteld worden.
Eén van de pertinenste vragen is imo: Kan het niet aan de Marokkanen zelf liggen?
Indien ja, waarom?

PS: Porpo, als je mij citeert gelieve mijn uitspraken niet uit hun context te trekken. Hier in Europa is dit gekend als een oude jezuïeten truc en verwaardig ik dan ook gewoonlijk niet met een antwoord.
Oud 20 december 2009, 09:01   #37
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles wat zich links en progressief noemt, voormalige papenvreters die tegenwoordig de islaaaaam zo'n verrijking vinden, vooral in het stemhokje.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2009, 09:09   #38
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Op 15000 (vijftienduizend ) antwoorden waren een forse 74% ervoor om ze allemaal (goede en slechte) gewoon terug te sturen.
En jij? Ervoor of ertegen?
Oud 20 december 2009, 09:53   #39
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
'Discriminatie moslims in Europa alarmerend'
Discriminatie van Rokers ook...

En in beide gevallen is de oplossing voor de gediscrimineerden dezelfde...
Rokers kunnen gewoon ophouden met roken. Worden ze niet meer gediscrimineerd.

Er is een grondig verschil tussen discriminatie op basis van ras, huidskleur of geslacht, en discriminitie op basis van godsdienst of politieke overtuiging.

Je hebt als individu geen invloed op je huidskleur, en je kiest er niet voor om man of vrouw te zijn.

Moslim zijn is echter wel een keuze. Word je gediscrimeerd op basis van je moslim zijn dan word je gediscrimineerd op basis van een keuze die je zelf gemaakt hebt.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2009, 09:54   #40
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Moslim zijn is echter wel een keuze. Word je gediscrimeerd op basis van je moslim zijn dan word je gediscrimineerd op basis van een keuze die je zelf gemaakt hebt.
De islam afzweren dan? Klopt het?

Dat is uiteindelijk de bedoeling, die moslims onderdrukken en onderdrukken, de paus vertelt islam is zwaard, Denemarken bespotten met onze heilige profeet, een fundamentalistische protestant zegt onze Allah is maangod, zieke tieners zeggen onze profeet pedofiel (astaghfirllah), werkgevers willen geen moslim met hoofddoek of die tijdens ramadan zijn vasten doet, moslim met de naam Mohammed is niet wenselijk, Mohammed wordt Mo ... Abdelhakim of Abdelrehman of Abdelaziz wordt Abdel ... Aisha wordt Ai ... Mariam wordt Maria ... Geen boerka ........... Geen hoofddoek op school en op daar en op hier ....... Geen boerkini in Zwembad ...... Protesteren tegen onbestaand islamisering ..... Geen moskee met minaret ....... Geen moskee met gebedsoproep ........ Ex-moslim comités oprichten en ondersteunen .... Hirsi Ali waarderen en goeie job geven ... Goede moslim met alle soorten verbale en psychische geweld aanvallen extremist fundamentalist achterlijk middeleeuws fanaticus ....... Liegen liegen en liegen ........ Alle Marokkanen zijn Mohammed B. ...... Middeleeuwse kerkelijke haat jegens de islam opnieuw publiceren in boeken zoals “Inch' Allah? - de islamisering van Europa!" ....... Als Belg iets crimineels doet dat is hij psychisch gestoord of gewoon een crimineel maar als een Turk is, dan komt Turk in grote gedrukte titel op voorpagina van de krant .....

Laatst gewijzigd door porpo : 20 december 2009 om 10:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be