![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() 2 appartementen. Zielig. Als het toch zo ne goeie katholiek is neemt hij er zeker 100 op in 1 van zijn buitenverblijven.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2009 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of er bejubeld wordt,laat ik in het midden. Ik zou als die dakloze,die nu ergens buiten of in he Noordstation slaapt,maar wat blij zijn,een onderdak te vinden. En dat appartement zou van ons,lees VAN U zijn,wat heb jij hiervoor gedaan,Randa??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En de Koning heeft dan toch maar een geste gedaan,en het is DAT WAT TELT... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Als jij, of ik, aan een bedelaar 1 eurocent in de hand drukken, hebben wij ook een geste gedaan. Toch hebben wij ons dan als gierigaarden gedragen, en met de arme mens in feite de spot gedreven. Jouw, of mijn fortuin vergelijkend met dat van de koning, komt hetgeen hij nu gedaan heeft op hetzelfde neer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het van de koninklijke schenking is, belastingen betaald en in het andere geval ook.
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Den Albert heeft wel plaats voor 5,000 daklozen in zijn kast in Laken.
Als ik iets aan een goed doel geef, is het altijd minstens 20 euro en ik heb het niet te breed. Wat nodig is, is geen geste van met zijn polleke in de lucht schudden, maar een echte daad. Laatst gewijzigd door forzaflandria : 20 december 2009 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als de vrieskou voorbij is?
Wanneeer vertrekken deze mensen weer? Krijg je hulp om je appartement terug te ontruimen? Veel vragen hé, waarom stel ik ze? Ik heb in het verleden asielzoekers opgevangen via het OCMW. Bij nacht en ontij werden deze mensen binnengebracht, soms 3 �* 4 gezinnen tergelijkertijd. Bij 1 gezin liep het mis, zij weigerden terug te vertrekken, na 1,5 jaar zijn ze uiteindelijk uit vrije wil vertrokken. Ik schreef vreemdelingenzaken aan, geen gehoor. Ik schreef het OCMW aan, geen gehoor. Ik schreef de politie aan, geen gehoor. Uiteindelijk ben ik geholpen door Het Nieuwsblad, ik was toen wel al 1,5 jaar ouder. De steen ligt er nog, ik stoot me er echter niet meer aan. Waarschijnlijk moet BB slechts met zijn vingers knippen om het appartement terug vrij te krijgen.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andere mogelijkheid : hoeveel kot(t?)en staan er nu in Gent, Brussel, Luik en Leuven vrij tijdens het kerstverlof ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Egoïstisch? Liever egoïst dan iemand die nadien moet janken dat alles vernield is en dat ik ze er niet meer uit krijg. Eigenlijk kan het niet erg genoeg zijn (spijtig voor de mensen) maar we kunnen nu eenmaal niet iedereen opvangen. Het proces tegen fedasiel is nog zoiets om je op te ergeren, er zijn 69 gezinnen die samen reeds meeer dan 110.000 euro ontvangen hebben omdat wij niet in staat waren om ze op te vangen. Mismoedig wordt je ervan, dienen daarvoor onze belastingen? Moeten wij daarvoor zo hard werken? Er moet dringend werk gemaakt wortden van een sluitend asielbeleid. Mensen zonder papieren onmiddellijk het land uit, dit zijn mensen die ons moedwillig willen misleiden. Mensen uit een regio waar geen gevaar is, onmiddellijk het land uit. Gewoon metten mee maken, zo van die heel korte.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dus ben ik een betweter ? En wat Born2BeWild daarop te zeggen heeft zal mij, zoals heel veel anderen hier op het forum worst wezen. Die past beter op een OuwehoerenForum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Is het eigenlijk mogelijk om hem echt helemaal financieel uit te kleden, dat wil zeggen dat hij werkelijk geen rotte cent meer heeft? Ik zou al zijn activa in beslag laten nemen door de Vlaamse staat en daarmee een hulporganisatie oprichten om arme dutsen te helpen.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem nu die regularisatie van die vluchtelingen: de factuur zal wel volgend jaar goed zichtbaar zijn, hoop dat het parlement toch wel zoals een goeie manager betaamt daarover maandelijks een rapport vraagt en in grafiek visualiseert: wat kost die regularisatie, en hoeveel werken er hier al in de officiele economie en in de zwarte economie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |