Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2009, 11:21   #21
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Je bedoelt dan de khazaren ashkenazi uit oost europa, die tot het jodendom bekeerden en naar palestina afzakten maar geen enkele historische binding met het gebied hadden... wie is nu eigenlijk de veroveraar?
In de laatste 5000 jaar of zo (ik noem maar een getal) is dat gebied geteisterd geweest door stammenstrijd, onderlinge twisten en invallers van buitenaf. Het doet me telkens weer denken aan "Asterix en de Goten".
Feitelijk kan heel dat Midden-Oosten me geen zier schelen, en voor mijn part wordt dat gebied gewoon geasfalteerd. Kijkend naar de jongste geschiedenis van dat gebied echter had ik aanvankelijk een lichte sympathie voor de Palestijnen, totdat duidelijk werd dat dit schijtvolk waar mogelijk nog erger is dan de Israëlis, waardoor mijn, zoals gezegd, lichte sympathie voor de Palestijnen omgeslagen is in een aversie en ik de Israëlis net iets minder achterlijk en barbaars vind dan de Palestijnen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2009, 12:42   #22
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Feitelijk kan heel dat Midden-Oosten me geen zier schelen, en voor mijn part wordt dat gebied gewoon geasfalteerd. Kijkend naar de jongste geschiedenis van dat gebied echter had ik aanvankelijk een lichte sympathie voor de Palestijnen, totdat duidelijk werd dat dit schijtvolk waar mogelijk nog erger is dan de Israëlis, waardoor mijn, zoals gezegd, lichte sympathie voor de Palestijnen omgeslagen is in een aversie en ik de Israëlis net iets minder achterlijk en barbaars vind dan de Palestijnen.
Interessant. Bij mij is het net andersom. Mij kon het MO niets schelen, nu juist wel. Ik was anti moslim en eerder pro israel, wellicht vanwege de mainstream media propaganda, bewust gestuurd en gecontroleerd door de zionisten.

Nu is dat compleet omgeslagen. Ik begrijp beter wat er gebeurt, omdat ik me met de tijd eens heel fel ben gaan verdiepen ben in die materie, in de Talmud, in het zionisme, joodse mafia, in een aantal potjes waarvan men liever heeft dat ze gesloten blijven.

Laatst gewijzigd door straddle : 24 december 2009 om 12:43.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2009, 13:08   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik ken Chinezen die niet eens weten waar Israël ligt en wat voor land het is. Het is een piepklein landje dat slechts bij moslims en een handjevol andere Jodenhaters op de radar voorkomt.
Ik veronderstel dat de Israëli's zèlf ook wel een radar hebben waar hun piepklein landje op voorkomt, en ik veronderstel dat die mensen noch moslim noch Jodenhater zijn (toch niet allemaal).

En de Christenen voor Israël (http://www.christenenvoorisrael.nl/) zullen toch ook wel al weten w�*�*r dat land ligt en wat voor land het is, of zijn die mensen nog idioter dan we nu al mogen vrezen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 12:31   #24
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

het is een gecompliceerd probleem maar het gaat verder dan Joden en Arabieren. De hele wereld is er bij betrokken, en dat al sinds de aanvang van het probleem. Antisemitisme in Europa en de Arabische wereld heeft tot de oprichting van Israel geleid, en dat heeft dan weer geleid tot een moeilijke situatie voor het palestijnse volk, dat de pech had te leven waar de Joden hun nieuwe staat wilden oprichten. Joden en moslims wereldwijd hebben er een internationaal probleem van gemaakt, daarbovenop komt nog eens dat dit een heilig gebied is voor 3 wereldgodsdienten, dat het in een bijzonder strategische regio ligt, en dat de wereldgemeenschap van bij het begin bij dit conflict betrokken was. De kwestie zou tamelijk simpel opgelost kunnen worden(tweestatenoplossing), maar dat is zonder de extremisten aan beide zijden gerekend, en hun aanhangers buiten de regio, die geen belang hebben bij vrede in het Midden Oosten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2010, 12:54   #25
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Antisemitisme in de Arabische wereld?
http://www.youtube.com/watch?v=T1NLdRVkJiA
(bron: zionistische memri tv)

Conflict daar is veroorzaakt door (ver)deel en heers en het ontstaan van het zionisme. http://www.youtube.com/watch?v=h58N8q0OQBw

Wij vergeten niet dat de Palestijnen etnisch gezien Joods en/of Semitisch zijn, deze Palestijnen zijn religieus gezien meestal moslims, maar je hebt ook andere groepen zoals christenen, joden, druze. Er zijn daar ook verschillende ideologische groeperingen.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2010, 10:18   #26
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Ik denk dat de wereld het Zionistische uitschot meer dan beu aan het worden is !
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2010, 10:19   #27
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie maakt die puinhoop in feite? Het MO was geen puinhoop voor de zionisten er aanbelanden. Sephardische Joden en arabieren leefden er in vrede met elkaar, zonder muur, zonder apartheid.
Kennis van geschiedenis is niet uw sterkste kant.
Oud 21 maart 2010, 10:21   #28
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Interessant. Bij mij is het net andersom. Mij kon het MO niets schelen, nu juist wel. Ik was anti moslim en eerder pro israel, wellicht vanwege de mainstream media propaganda, bewust gestuurd en gecontroleerd door de zionisten.

Nu is dat compleet omgeslagen. Ik begrijp beter wat er gebeurt, omdat ik me met de tijd eens heel fel ben gaan verdiepen ben in die materie, in de Talmud, in het zionisme, joodse mafia, in een aantal potjes waarvan men liever heeft dat ze gesloten blijven.
Gij ziet alle door een conspirationistisch brilletje met alle gevolgen vandien.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be