![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En voor mij staat veiligheid nog altijd boven godsdienst, als je er anders over denkt wordt dan dokter en laat ze allemaal binnen. Gemakkelijk toch.
Maar als deze dokter het enkel deed omwille van haar geloof en haar de kans niet gaf binnen te komen ook al toonde ze even haar hoofd dan vinnik het nimeer kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet er zijn nog andere kriteria volgens dewelke ik oorddel of een bepaald persoon binnen mag of niet, en ik ben daar redelijk streng in, een zaak meer of minder gaat mijn inkomen niet substantieel beïnvloeden. Ik ben mijn leven nog niet moe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() En die dokter wilde zo multicultureel doen. Is het weer niet goed.
Gezien de uitmonstering van de vrouw (en misschien het uiterlijk van de man (baard,jurk) deelde die dokter de vrouw in bij de categorie 'salafisten' oid.) waarvan hij weet dat de vrouwen totaal ondergeschikt zijn aan de man, dat men niet wordt verondersteld de vrouw aan te spreken anders dan via de man die haar begeleid (de mahram). Tevens mag de vrouw niet praten met een vreemde man en hoeft ze de bevelen van de dokter niet op te volgen; de enige die haar mag bevelen is haar man. En die ging kennelijk accoord met het weigeren van de vrouw. Lees maar het verhaal 'out of the horse's mouth' op het marokko forum:Geweigerd. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 30 december 2009 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ze als tent willen rondlopen doen ze dat maar in de zandbak rond Mekka. Maar hier moete ze nie komen mekkeren.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
Anders zijn is ook gewoon ![]() ![]() Laatst gewijzigd door rikus : 30 december 2009 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bericht had moeten zijn:
Vrouw brengt leven van dochter in gevaar omdat ze weigerde fatsoenlijk gekleed een artsenpraktijk te betreden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat die arts een punt heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alle middelen zijn geoorloofd , blijkbaar om mensen te bestelen en te overvallen!! Waarom deed die vrouw niet gewoon haar burka uit of liet ze tenminste het gezicht vrij?? Gaat dit dan boven de gezondheid van haar kind??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziekemensen recht op hulp !!
Maar .... indien depatient zelf weigert .... EENDER wat de reden(n) ook mogen .... , dan ihet depatiënt zijn/haar keuze !! MAAR .... de patient was kleine bengel !!!! Verder: Was dieklein gekleed in niqaab en burka ?? Puur Vanuit hetextreem rechtstandpint bekenen: dedokter is infout om hulpgeven aan zo iemand , wegens past niet westerse cultuur !! Puur vanuit (extreem) linksstandpunt bekeken: Ddokter is ALTIJD in foutbij weigering van hulp !! Menselijk standpunt: Die dokter , een radicaleoetlul !! Mijn stand: die dokter een achterlijke randdebiel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een ziekekleine in hand , gaat naardokter aldaar , dokter weigertjullie tehelpen ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |