Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2010, 18:56   #21
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Exact. Als het Westen zo verdorven is in hun ogen, hadden ze beter thuis gebleven. Iedereen gelukkig.
De meesten zijn allemaal hier geboren. Het is hier hun thuis. Wat nu?

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2010, 18:57   #22
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Je had ze nodig als slaaf. En om nog steeds de vuile werkjes te doen die wij niet willen doen.
IK heb ze nooit naar hier gehaald. Kortzichtige bazen op zoek naar domme goedkope werkkrachten wel, decennia geleden.

En die vuile werkjes kunnen heus wel door niet-moslims gedaan worden. Gewoon dop en OCMW afschaffen en kandidaten genoeg. Hmmm... En dan verdwijnen een overgrote meerderheid van de moslims waarschijnlijk ook naar plaatsen waar het manna nog wel voor hen uit de lucht valt zonder dat ze er een klop voor hoeven te doen.

Dus... Dop en OCMW afschaffen, en iedereen gelukkig !
Oud 4 januari 2010, 18:57   #23
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Exact. Als het Westen zo verdorven is in hun ogen, hadden ze beter thuis gebleven. Iedereen gelukkig.
Ik verwacht toch een beter niveau van discusie dan dit eigenlijk. Dit heeft weinig zin. Herscholen zou een begin zijn voor je om tot dat resultaat te komen
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2010, 19:00   #24
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De meesten zijn allemaal hier geboren. Het is hier hun thuis. Wat nu?

.
Dat ze er zich dan naar gedragen.

Dat ze minstens een van de landstalen deftig spreken.

Dat ze hun school afmaken.

Dat ze verdorie eens gaan werken.

Dat ze die achterlijke islam laten voor wat het is en zich met belangerijker dingen gaan bezig houden (cfr. eerder vernoemd "werken")

Dat ze hun jongen eens opvoeden in plaats van ze op straat te laten rondhangen en oude vrouwtjes hun handtas van hun schouder te trekken.

Het zijn Belgen, en dit is hun land ? Laat me niet lachen. Ze hebben een Belgisch paspoort bij een tonneke Dash gekregen (zo makkelijk gaat dat tegenwoordig, de PS heeft immers allochtoon kiesvee nodig), maar ze zijn in hart en nieren nog Turk/Marokkaan/Somalier (met het bijltje weet u wel...)/...

Belgen...Pffft
...
Oud 4 januari 2010, 19:03   #25
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hoeveel moslim terreuraanslagen zijn er al geweest in Belgie?
Reken je er de straatterreur bij van de criminele allochtone hangjongeren die 's avonds heersen over de grootsteden ?

Misschien de auto's vergeten die zo nu en dan in brand gestoken worden omdat ze het hun Franse soortgenoten hebben zien doen ?

De steeds wederkerende rellen met allochtonen vergeten ?

Allemaal terreur mijn beste.
Oud 4 januari 2010, 19:04   #26
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat ze er zich dan naar gedragen.

Dat ze minstens een van de landstalen deftig spreken.

Dat ze hun school afmaken.

Dat ze verdorie eens gaan werken.

Dat ze die achterlijke islam laten voor wat het is en zich met belangerijker dingen gaan bezig houden (cfr. eerder vernoemd "werken")

Dat ze hun jongen eens opvoeden in plaats van ze op straat te laten rondhangen en oude vrouwtjes hun handtas van hun schouder te trekken.

Het zijn Belgen, en dit is hun land ? Laat me niet lachen. Ze hebben een Belgisch paspoort bij een tonneke Dash gekregen (zo makkelijk gaat dat tegenwoordig, de PS heeft immers allochtoon kiesvee nodig), maar ze zijn in hart en nieren nog Turk/Marokkaan/Somalier (met het bijltje weet u wel...)/...

Belgen...Pffft
...
Als je in zo'n wijk woont, a la molenbeek of borgerocco, dan begrijp ik je best, daar niet van.
Oud 4 januari 2010, 19:11   #27
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reken je er de straatterreur bij van de criminele allochtone hangjongeren die 's avonds heersen over de grootsteden ?

Misschien de auto's vergeten die zo nu en dan in brand gestoken worden omdat ze het hun Franse soortgenoten hebben zien doen ?

De steeds wederkerende rellen met allochtonen vergeten ?

Allemaal terreur mijn beste.
mocht er toch een aanslag komen is het zowiezo een insidejob van de cia of mossad volgens die mannen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2010, 19:22   #28
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds ze zich hier zijn beginnen vestigen en vermenigvuldigen.
Zolang christenen zich in hun landen gingen vestigen, was er wellicht niets aan de hand? Kolonialisme en migratie is een goede zaak maar alleen als ze van hieruit vertrekt?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2010, 19:25   #29
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Zolang christenen zich in hun landen gingen vestigen, was er wellicht niets aan de hand? Kolonialisme en migratie is een goede zaak maar alleen als ze van hieruit vertrekt?
Zoiets, ja.

Kolonialisme is goed als het de "inboorlingen" vooruitgang brengt. Niet als het de klok 500 jaar wil terugdraaien naar de Middeleeuwen.
Oud 4 januari 2010, 19:26   #30
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
mocht er toch een aanslag komen is het zowiezo een insidejob van de cia of mossad volgens die mannen
dat je niet op de eerste rijen zat toen god het verstand uitdeelde neem ik je niet kwalijk.

maar dat je altijd maar met zo'n kleuterrepliek of met wat provocatie moet afkomen is toch wel triestig. jij bent niet geinteresseerd in discussie he.
Oud 4 januari 2010, 19:28   #31
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoiets, ja.

Kolonialisme is goed als het de "inboorlingen" vooruitgang brengt. Niet als het de klok 500 jaar wil terugdraaien naar de Middeleeuwen.
Welke zijn uw persoonlijke slechte ervaringen met de meer gekleurden?
Oud 4 januari 2010, 19:33   #32
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Welke zijn uw persoonlijke slechte ervaringen met de meer gekleurden?
Ik denk niet dat het forum over genoeg diskruimte beschikt.
Oud 4 januari 2010, 19:38   #33
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Flauw. Maw, het zou lachwekkend zijn om uw ervaringen hier neer te pennen, daar het weinig voorsteld.

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 4 januari 2010 om 19:38.
Oud 4 januari 2010, 19:55   #34
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Flauw. Maw, het zou lachwekkend zijn om uw ervaringen hier neer te pennen, daar het weinig voorsteld.
Neen. Ik ben - toen ik nog in Brussel woonde - bijna dagelijks op minder aangename wijze in contact gekomen met importbelgen. Dit met regelmatig lichamelijke en monetaire schade tot gevolg.

Mijn wagen is een ruit ingeslagen geweest door - wederom - jong allochtoon crapuul. Er waren getuigen.

Mijn ouders hun wagen is gevandaliseerd door jong allochtoon crapuul. Weer getuigen, weer klacht en PV, weer geen gevolg.

Ze zorgen voor een persistent gevoel van onveiligheid en onbehagen in onze eigen steden.

Dit is me nooit overkomen met de bleke Belg-varieteit.

Mijn standpunten zijn dus gegroeid uit persoonlijke ervaring.
Oud 4 januari 2010, 20:02   #35
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Ja, er zijn problemen met sommigen. En ja, dat moet aangepakt worden. Dat er geen gevolg aan gegeven werd, moet je niet op hen uitwerken, maar op degene die bevoegd zijn. Te beginnen misschien met degene die je hebt verkozen. Daar help je niemand mee.
Oud 4 januari 2010, 20:11   #36
Thanatos
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Ja, maar ze lijken wel terug volop in opmars de laatste jaren.

Indien morgen een wereldconflict zou uitbreken, zou België absoluut niet de middelen hebben om een leger uit te bouwen, en wellicht ook een beroep moeten doen (op zijn minst op privé militaire instructeurs) om militaire middelen te hebben.
Er zijn voordelen aan.

Private contractors die 'al qaeda-leden' kidnappen of uitschakelen met drones zitten in een legal loophole en ontkomen aan parlementair toezicht. Mensen vermoorden gaat veel makkelijker als niemand lastige vragen stelt.

Daarnaast zijn private contractors heel handig om het internationaal recht te ontwijken. Ze bieden de Amerikaanse overheid plausible deniability wanneer er te veel bloed vloeit of wanneer de private contractor in landen zit waar ze niet hoort te zitten (vb Pakistan).

Volgens de Geneefse conventies mogen landen geen huurlingen gebruiken in het leger. Daarom ook dat Blackwater officieel niet vecht en moordt, maar 'beschermt, voor veiligheid zorgt en bewaakt'.

Laatst gewijzigd door Thanatos : 4 januari 2010 om 20:13.
Thanatos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2010, 20:16   #37
Thanatos
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
Denk eens logisch na. Wie heeft er het meeste belang bij dat het Midden-Oosten in brand staat?

Het westen?

of de inwoners annex terroristen?

Maar ik begrijp best dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Daar dienen de media voor.
Oud 4 januari 2010, 20:45   #38
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Neen. Ik ben - toen ik nog in Brussel woonde - bijna dagelijks op minder aangename wijze in contact gekomen met importbelgen. Dit met regelmatig lichamelijke en monetaire schade tot gevolg.

Mijn wagen is een ruit ingeslagen geweest door - wederom - jong allochtoon crapuul. Er waren getuigen.

Mijn ouders hun wagen is gevandaliseerd door jong allochtoon crapuul. Weer getuigen, weer klacht en PV, weer geen gevolg.

Ze zorgen voor een persistent gevoel van onveiligheid en onbehagen in onze eigen steden.

Dit is me nooit overkomen met de bleke Belg-varieteit.

Mijn standpunten zijn dus gegroeid uit persoonlijke ervaring.
ik begrijp uw situatie volkomen. ik ben destijds een paar keer in molenbeek geweest (ik woonde ook in Brussel) en daar in de buurt moeten rondlopen. ik zou er idd niet willen wonen en het is juist dat dit soort ghettos een groot probleem vormt en voor overlast zorgt voor ons, onze gewoonten en cultuur. mijn auto hebben ze ook aan diggelen geslagen om er alles uit te pikken. tja, was een beetje mijn eigen schuld.

besef wel dat het dikwijls marginalen zijn die ook in ''eigen land'' niet welkom zijn en ook daar als marginalen aanzien worden. het heeft niet enkel met ''moslim'' zijn te maken, maar daar hebt gij begrijpelijkerwijs nu geen oren naar.
Oud 4 januari 2010, 20:47   #39
straddle
Europees Commissaris

Standaard

in the grand scheme of things moeten we onze persoonlijke situaties even achteruit durven zetten. op vlak van internationale politiek worden de moslims duidelijk geviseerd en opgehitst tegen de christenen. door de zionisten natuurlijk. heel de midden oosten agenda draait rond hen. dus ook de wereldvrede.
Oud 4 januari 2010, 21:14   #40
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

In ruil voor een verslag van de gebeurtenissen had de VS overheid imminiteit beloofd aan de boys van Blackwater.
De geronselde boertjes van Blackwater kwamen in een verkeersopstopping en bij gebrek aan talenkennis en training raakten ze in paniek - een niet on-Amerikaanse eigenschap. En begonnen te schieten op de massa in de verkeersopstopping. Met het bekende resultaat. Toen de FBI eenmaal een keer ter plaatse kwam, waren alle sporen al geruimd.
Vervolgens verbrak de overheid haar belofte aan de boertjes van Blackwater.
Dat, oordeelde de rechter, was ongeloofwaardig en tegen alle regels in. Buitendien was het overige bewijsmateriaal flinterdun of niet aanwezig.
Zover het verhaal.

Een voorbeeld van criminaliteit van overheidswege.

IKk ben hier niet om Blackwater naar de mond te schrijven, het is een verfoeilijke organisatie, maar in het leven geroepen door een even verfvoeilijk stuk overheid.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be