![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En die vuile werkjes kunnen heus wel door niet-moslims gedaan worden. Gewoon dop en OCMW afschaffen en kandidaten genoeg. Hmmm... En dan verdwijnen een overgrote meerderheid van de moslims waarschijnlijk ook naar plaatsen waar het manna nog wel voor hen uit de lucht valt zonder dat ze er een klop voor hoeven te doen. Dus... Dop en OCMW afschaffen, en iedereen gelukkig !
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik verwacht toch een beter niveau van discusie dan dit eigenlijk. Dit heeft weinig zin. Herscholen zou een begin zijn voor je om tot dat resultaat te komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat ze minstens een van de landstalen deftig spreken. Dat ze hun school afmaken. Dat ze verdorie eens gaan werken. Dat ze die achterlijke islam laten voor wat het is en zich met belangerijker dingen gaan bezig houden (cfr. eerder vernoemd "werken") Dat ze hun jongen eens opvoeden in plaats van ze op straat te laten rondhangen en oude vrouwtjes hun handtas van hun schouder te trekken. Het zijn Belgen, en dit is hun land ? Laat me niet lachen. Ze hebben een Belgisch paspoort bij een tonneke Dash gekregen (zo makkelijk gaat dat tegenwoordig, de PS heeft immers allochtoon kiesvee nodig), maar ze zijn in hart en nieren nog Turk/Marokkaan/Somalier (met het bijltje weet u wel...)/... Belgen...Pffft ![]() ...
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien de auto's vergeten die zo nu en dan in brand gestoken worden omdat ze het hun Franse soortgenoten hebben zien doen ? De steeds wederkerende rellen met allochtonen vergeten ? Allemaal terreur mijn beste.
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang christenen zich in hun landen gingen vestigen, was er wellicht niets aan de hand? Kolonialisme en migratie is een goede zaak maar alleen als ze van hieruit vertrekt?
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kolonialisme is goed als het de "inboorlingen" vooruitgang brengt. Niet als het de klok 500 jaar wil terugdraaien naar de Middeleeuwen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar dat je altijd maar met zo'n kleuterrepliek of met wat provocatie moet afkomen is toch wel triestig. jij bent niet geinteresseerd in discussie he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat het forum over genoeg diskruimte beschikt.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Flauw. Maw, het zou lachwekkend zijn om uw ervaringen hier neer te pennen, daar het weinig voorsteld.
Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 4 januari 2010 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn wagen is een ruit ingeslagen geweest door - wederom - jong allochtoon crapuul. Er waren getuigen. Mijn ouders hun wagen is gevandaliseerd door jong allochtoon crapuul. Weer getuigen, weer klacht en PV, weer geen gevolg. Ze zorgen voor een persistent gevoel van onveiligheid en onbehagen in onze eigen steden. Dit is me nooit overkomen met de bleke Belg-varieteit. Mijn standpunten zijn dus gegroeid uit persoonlijke ervaring.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ja, er zijn problemen met sommigen. En ja, dat moet aangepakt worden. Dat er geen gevolg aan gegeven werd, moet je niet op hen uitwerken, maar op degene die bevoegd zijn. Te beginnen misschien met degene die je hebt verkozen. Daar help je niemand mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Private contractors die 'al qaeda-leden' kidnappen of uitschakelen met drones zitten in een legal loophole en ontkomen aan parlementair toezicht. Mensen vermoorden gaat veel makkelijker als niemand lastige vragen stelt. Daarnaast zijn private contractors heel handig om het internationaal recht te ontwijken. Ze bieden de Amerikaanse overheid plausible deniability wanneer er te veel bloed vloeit of wanneer de private contractor in landen zit waar ze niet hoort te zitten (vb Pakistan). Volgens de Geneefse conventies mogen landen geen huurlingen gebruiken in het leger. Daarom ook dat Blackwater officieel niet vecht en moordt, maar 'beschermt, voor veiligheid zorgt en bewaakt'.
Laatst gewijzigd door Thanatos : 4 januari 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het westen? of de inwoners annex terroristen? Maar ik begrijp best dat je door het bos de bomen niet meer ziet. Daar dienen de media voor.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
besef wel dat het dikwijls marginalen zijn die ook in ''eigen land'' niet welkom zijn en ook daar als marginalen aanzien worden. het heeft niet enkel met ''moslim'' zijn te maken, maar daar hebt gij begrijpelijkerwijs nu geen oren naar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() in the grand scheme of things moeten we onze persoonlijke situaties even achteruit durven zetten. op vlak van internationale politiek worden de moslims duidelijk geviseerd en opgehitst tegen de christenen. door de zionisten natuurlijk. heel de midden oosten agenda draait rond hen. dus ook de wereldvrede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In ruil voor een verslag van de gebeurtenissen had de VS overheid imminiteit beloofd aan de boys van Blackwater.
De geronselde boertjes van Blackwater kwamen in een verkeersopstopping en bij gebrek aan talenkennis en training raakten ze in paniek - een niet on-Amerikaanse eigenschap. En begonnen te schieten op de massa in de verkeersopstopping. Met het bekende resultaat. Toen de FBI eenmaal een keer ter plaatse kwam, waren alle sporen al geruimd. Vervolgens verbrak de overheid haar belofte aan de boertjes van Blackwater. Dat, oordeelde de rechter, was ongeloofwaardig en tegen alle regels in. Buitendien was het overige bewijsmateriaal flinterdun of niet aanwezig. Zover het verhaal. Een voorbeeld van criminaliteit van overheidswege. IKk ben hier niet om Blackwater naar de mond te schrijven, het is een verfoeilijke organisatie, maar in het leven geroepen door een even verfvoeilijk stuk overheid.