Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2010, 14:12   #21
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Maar allee Zeik !
[...]
Plus het is er gewoon mooi... Ahhhh de stranden van Herzliya... Eilat...

Het is het enige min of meer normale land in de regio.
Ahhhh en dan de meisjes...
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 15:53   #22
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Nochtans heel simpel. NIEMAND wil de Palestijnen. Zelfs hun moslim-buddies die zwemmen in de olie-dollars niet.
Naast de kwestie. Ze wonen daar en zie niet in waarom ze zouden moeten verhuizen. Duh
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 16:24   #23
Zeikstraal
Banneling

Standaard

NAZARETH, Israel // Health officials in Israel are subjecting many female Ethiopian immigrants to a controversial long-term birth control drug in what Israeli women’s groups allege is a racist policy to reduce the number of black babies.

http://www.thenational.ae/apps/pbcs....9823/1002/NEWS
Oud 6 januari 2010, 16:25   #24
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Vanwaar eigenlijk die drang om Israel te blijven beschermen ondanks alles? .
Israël behoort tot de Joods-Christelijke beschavingscultuur. Laten we zeggen "het is ons broedervolk". Christenen, Atheïsten, Joden, Hindoe en Boeddhisten gezamelijk tegen de religieuze haatsekte "Islam". Daarom steun ik ook onze Molukse landgenoten tegen het Marokkaans straattuig in Culemborg.

Verbranden dat haatboek!!!

Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 16:30   #25
smokey
Burger

Standaard

"eveyone has their jews, for israel its the palestinians"
smokey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 17:33   #26
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Lol, hebben ze daarvoor dan een steekproef afgenomen in de VS? Ik dacht het niet. Als er morgen een artikel in DeMorgen ofzo staat, spreken die dan ook voor heel België? Al maar goed niet.
Sorry, ik had gehoopt dat je het artikel ook zou lezen. Als je dat gedaan zou hebben, dan zou je gezien hebben dat Washington de beslissing bekritiseerde. Als er morgen in De Morgen (had je nu geen andere krant kunnen kiezen, dan moest ik niet zo'n draak van een zin schrijven) een artikel verschijnt waarin staat dat Brussel of het Elysée of ... iets bekritiseert, dan geeft de krant inderdaad het standpunt weer van de Belgische of de Franse overheid.

Citaat:
Begin beter eens met jezelf een beetje kennis bij te brengen over de kwestie en over de meningen van de verschillende partijen, vooraleer je er weer eens op los begint te veralgemenen
Jij hebt geen flauw idee wat ik wel en wat ik niet weet over de kwestie en over de verschillende partijen. Je demonstreert echt geen al te grote kennis in je eerste post in deze draad, hoor. De zaken simplificeren brengt niemand dichter bij een oplossing.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 17:42   #27
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Ahhhh en dan de meisjes...
En de stranden....

Hier een fotootje vanop het terras van het Dan Acadia in Herzliya:

Oud 6 januari 2010, 18:45   #28
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Sorry, ik had gehoopt dat je het artikel ook zou lezen. Als je dat gedaan zou hebben, dan zou je gezien hebben dat Washington de beslissing bekritiseerde.
Ik heb je (stomme) artikeltje nu al 2x gelezen, vandaar ook mijn eerste reactie. Het gaat niet om de mening van de VSA, maar enkel om een zin van de auteur van dat artikel. Daar stopt de betrekking dan ook. Ik zie niet in hoe je obv dat ene zinnetje kan besluiten wat heel Amerika wilt/niet wilt in deze kwestie.

Citaat:
Als er morgen in De Morgen (had je nu geen andere krant kunnen kiezen, dan moest ik niet zo'n draak van een zin schrijven) een artikel verschijnt waarin staat dat Brussel of het Elysée of ... iets bekritiseert, dan geeft de krant inderdaad het standpunt weer van de Belgische of de Franse overheid.
Zever, zij vertegenwoordigen helemaal niet de overheid. Net alsof HLN of HBVL de spreekbuis zijn van onze overheid.

Citaat:
Jij hebt geen flauw idee wat ik wel en wat ik niet weet over de kwestie en over de verschillende partijen. Je demonstreert echt geen al te grote kennis in je eerste post in deze draad, hoor. De zaken simplificeren brengt niemand dichter bij een oplossing.
Je demonstreert anders bijzonder goed hoe slecht je bent in het lezen van artikels en de interpretatie erachter. Eén artikel/krant/bron spreekt niet voor een gehele overheid of een geheel land. Zo moeilijk is dat nu toch niet te begrijpen?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 18:59   #29
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
de mening van de VSA

The U.S. “does not accept the legitimacy of continued Israeli settlements,” Obama announced.

Bijvoorbeeld. Maar dat lijkt wederom om een publiciteitsstunt te gaan om beide kanten te plezieren.

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/133564
Oud 6 januari 2010, 20:37   #30
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Israël behoort tot de Joods-Christelijke beschavingscultuur. Laten we zeggen "het is ons broedervolk". Christenen, Atheïsten, Joden, Hindoe en Boeddhisten gezamelijk tegen de religieuze haatsekte "Islam". Daarom steun ik ook onze Molukse landgenoten tegen het Marokkaans straattuig in Culemborg.

LOL joods christelijk, inderdaad!
De joden zijn de geschiedenis door vermoord en opgejaagd geweest door de christenen.
Ze doen de traditie dus alle eer aan, door hetzelfde te doen met de palestijnen!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 20:46   #31
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Over een haatboek gesproken:

Sanhedrin 57a . When a Jew murders a gentile ("Cuthean"), there will be no death penalty. What a Jew steals from a gentile he may keep.
Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.
Yebamoth 98a. All gentile children are animals.
Abodah Zarah 36b. Gentile girls are in a state of niddah (filth) from birth.
Sanhedrin 106a . Says Jesus' mother was a whore: "She who was the descendant of princes and governors played the harlot with carpenters." Also in footnote #2 to Shabbath 104b of the Soncino edition, it is stated that in the "uncensored" text of the Talmud it is written that Jesus mother, "Miriam the hairdresser," had sex with many men.
Sanhedrin 43a. Says Jesus ("Yeshu" and in Soncino footnote #6, Yeshu "the Nazarene") was executed because he practiced sorcery: "It is taught that on the eve of Passover Jesus was hung, and forty days before this the proclamation was made: Jesus is to be stoned to death because he has practiced sorcery and has lured the people to idolatry...He was an enticer and of such thou shalt not pity or condone."
Shabbath 116a. Jews must destroy the books of the Christians, i.e. the New Testament.
Dr. Israel Shahak of Hebrew University reports that the Israelis burned hundreds of New Testament Bibles in occupied Palestine on March 23, 1980
Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).
Kethuboth 11b. "When a grown-up man has intercourse with a little girl it is nothing."
Minor Tractates. Soferim 15, Rule 10. This is the saying of Rabbi Simon ben Yohai: Tob shebe goyyim harog ("Even the best of the gentiles should all be killed").

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 6 januari 2010, 20:53   #32
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar allee Zeik !

Het is gewoon de waarheid ! Het is een van de weinige landen in de regio waar een normaal mens nog een lekkere alcoholhoudend drankje kan nuttigen !

Plus het is er gewoon mooi... Ahhhh de stranden van Herzliya... Eilat...

Het is het enige min of meer normale land in de regio.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  taybeh.jpg‎
Bekeken: 133
Grootte:  447,3 KB
ID: 62537  

The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 20:55   #33
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En de stranden....

Hier een fotootje vanop het terras van het Dan Acadia in Herzliya:
En dan het strand én de meisjes:

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 21:03   #34
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
En dan het strand én de meisjes:

Man, man, man, dat is in Barbados, niet in Israël!

Zuipen en neuken, dat is alles waar jullie aan kunnen denken. De hersenschade is ondertussen blijkbaar onomkeerbaar geworden.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 21:04   #35
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb je (stomme) artikeltje nu al 2x gelezen, vandaar ook mijn eerste reactie. Het gaat niet om de mening van de VSA, maar enkel om een zin van de auteur van dat artikel. Daar stopt de betrekking dan ook. Ik zie niet in hoe je obv dat ene zinnetje kan besluiten wat heel Amerika wilt/niet wilt in deze kwestie.

Zever, zij vertegenwoordigen helemaal niet de overheid. Net alsof HLN of HBVL de spreekbuis zijn van onze overheid.

Je demonstreert anders bijzonder goed hoe slecht je bent in het lezen van artikels en de interpretatie erachter. Eén artikel/krant/bron spreekt niet voor een gehele overheid of een geheel land. Zo moeilijk is dat nu toch niet te begrijpen?
Het ging over het andere artikel. Wat lezen we daar:

JERUSALEM — Israel announced Monday that it would build nearly 700 housing units in Jewish areas of Jerusalem, on territory conquered in the 1967 war that the Palestinians claim for their future state. The move was criticized by Washington and condemned by Palestinian leaders, who cited it as evidence that the Israelis were undermining efforts to restart peace talks.

Volgens mij betekent dat wel degelijk dat de Amerikaanse overheid en niet de auteur van de krant kritiek heeft geleverd. Zo moeilijk is dat nu toch niet te begrijpen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2010, 21:21   #36
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht

Sanhedrin 57a . When a Jew murders a gentile ("Cuthean"), there will be no death penalty. What a Jew steals from a gentile he may keep.
Baba Kamma 113a. Jews may use lies ("subterfuges") to circumvent a Gentile.
Yebamoth 98a. All gentile children are animals.
Abodah Zarah 36b. Gentile girls are in a state of niddah (filth) from birth.
Sanhedrin 106a . Says Jesus' mother was a whore: "She who was the descendant of princes and governors played the harlot with carpenters." Also in footnote #2 to Shabbath 104b of the Soncino edition, it is stated that in the "uncensored" text of the Talmud it is written that Jesus mother, "Miriam the hairdresser," had sex with many men.
Sanhedrin 43a. Says Jesus ("Yeshu" and in Soncino footnote #6, Yeshu "the Nazarene") was executed because he practiced sorcery: "It is taught that on the eve of Passover Jesus was hung, and forty days before this the proclamation was made: Jesus is to be stoned to death because he has practiced sorcery and has lured the people to idolatry...He was an enticer and of such thou shalt not pity or condone."
Shabbath 116a. Jews must destroy the books of the Christians, i.e. the New Testament.
Dr. Israel Shahak of Hebrew University reports that the Israelis burned hundreds of New Testament Bibles in occupied Palestine on March 23, 1980
Sanhedrin 55b. A Jew may marry a three year old girl (specifically, three years "and a day" old).
Kethuboth 11b. "When a grown-up man has intercourse with a little girl it is nothing."
Minor Tractates. Soferim 15, Rule 10. This is the saying of Rabbi Simon ben Yohai: Tob shebe goyyim harog ("Even the best of the gentiles should all be killed").
Inderdaad. En dat zijn maar een paar regelkes die ge nu aanhaalt.

Daar hoort ge alle moslimbashers in hun onwetendheid niks over zeggen. Ze horen enkel Mo de pedo...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2010, 01:48   #37
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Talmud - Interessant, dit heb ik nooit geweten. Ik begrijp nu hoe de Koran is ontstaan. Mohammed hoefde alleen de talmud over te laten schrijven en de namen veranderen.
Oud 7 januari 2010, 09:25   #38
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht

.

Ik wist niet dat Joden ook strotten van ongelovigen oversneden of christelijke vrouwen verkrachtten??? Kan je even een link geven, svp???

Laatst gewijzigd door Europahater : 7 januari 2010 om 09:25.
Oud 7 januari 2010, 09:27   #39
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
.

Daar hoort ge alle moslimbashers in hun onwetendheid niks over zeggen. Ze horen enkel Mo de pedo...
Straffe koffie hoor, dat de aanhangers blijkbaar wel in staat zijn om andersgelovigen te respecteren. Dit heeft mss wel te maken met de Christelijk-Joodse traditie van verdraagzaamheid iets wat het overgrote deel der haatbaarden wegens een gebrek aan hersencellen blijkbaar niet kan.

Laatst gewijzigd door Europahater : 7 januari 2010 om 09:28.
Oud 7 januari 2010, 11:22   #40
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Straffe koffie hoor, dat de aanhangers blijkbaar wel in staat zijn om andersgelovigen te respecteren. Dit heeft mss wel te maken met de Christelijk-Joodse traditie van verdraagzaamheid iets wat het overgrote deel der haatbaarden wegens een gebrek aan hersencellen blijkbaar niet kan.
LOL joods christelijk, inderdaad!
De joden zijn de geschiedenis door vermoord en opgejaagd geweest door de christenen.
Ze doen de traditie dus alle eer aan, door hetzelfde te doen met de palestijnen!

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be