![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heb je winterbanden onder je auto liggen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 23,08% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 76,92% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met achterwielaandrijving met je BMW is dat dus misschien wel echt nodig. Verstandig voor anderen maar niet noodzakelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() onderstuur is gevaarlijker dan overstuur, bij een onervaren chaufeur veroorzaakt onderstuur vaak "snap-overstuur" door teveel load op de voorwielen tijdens het ondersturen.
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 8 januari 2010 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie mensen met een wagen met achterwielaandrijving bij sneeuw even wit als de parking binnenkomen elke dag. En neen... ik ben niet jaloers en ja... zou me graag een bakje kopen met rear wheel drive. Maar op sneeuw of ijzel zijn ze vreselijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Winterbanden hebben uiteraard hun nut, maar hier? Waar? Ik zie hier nergens banen liggen waar die nodig zijn, op die paar na die niet opengemaakt zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Zomerbanden. Ik heb totaal geen problemen, serieus. Ik zet zelfs met plezier mn DSC uit in de sneeuw, gegarandeerde glimlach op mijn gezicht. Niks zo lekker als sturen met uw gaspedaal.
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 8 januari 2010 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta je probleem niet: je vraagt wie winterbanden heeft steken en wie niet. Er posten mensen die ze niet hebben steken reacties, en dan word je kregelig? Of snap ik iets niet?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 januari 2010 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() wiiii
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Natte banden hebben ook een betere grip, maar niet op een natte ondergrond. Natte banden op droge ondergrond = maximale grip
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mijn banden zijn geen all-weathers hé, het zijn regenbanden, die dan nog bijzonder goed scoren in tests... Zoals gezegd, met een gewone zomerband heb je misschien iets meer grip in goed weer, maar wie rijdt er nu op de limiet van zijn banden...en hoeveel droge dagen hebben we hier? in 2008 waren er 209 dagen met regen...dus jij rijdt nu een paar weken veiliger en gaat zitten te preken...en mijn banden af te kraken... ![]() Lente 2009 47dagen neerslag zomer 2009 40dagen neerslag herfst 2009 57dagen neerslag ik reed vorig jaar dus 144 dagen op 274 dagen veiliger rond dan jij...52,5 % van de tijd... zou het dus niet kunnen dat een regenband veel verantwoordelijker is voor België dan jouw winterband+zomerband? Vooral als je weet dat ik betrekkelijk dicht bij de zee woon... Winterband+regenband is naargelang de locatie dus de ideale combinatie voor België... Laatst gewijzigd door NoTuma : 8 januari 2010 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijkerbanden
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb Vredestein regenbanden. Heel content van. Deze winter nog niks problemen gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() winterbanden zijn voor sissies
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De mensen van rechts zullen wel kunnen stoppen...
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN