![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft er in dit geval niet nagedacht? De overheid (ONKELINX) die halsoverkop miljoenen van die vaccins heeft besteld bij de pharmapushers? (En ze nu "in stoemelings" aan de WHO cadeau deed) De media die totaal tegenstrijdige berichtgevingen gaven en op totaal onverantwoorde en respectloze wijze het volk angst inboezemden en een schisma in hun hoofd creëerden? Of toch de gewone burger, de sukkelaar die overdag kan gaan krotten en z'n kinderen graag ziet en, vertrouwend op de geijkte kanalen, het zekere voor het onzekere nam? Begrijp me niet verkeerd, ik heb me niet laten inenten. Niemand trouwens in mijn familie, behalve m'n grootmoeder en dan nog door een Waalse dokter!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier in Bruxelles wist men eerder van toeten noch blazen, maar geen enkele Vlaming die ik daarover sprak heeft mij daarvoor als een onnozelaar willen bekijken. Wat zijn me die Vlamingen toch flauweriken, zeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als er niets was gedaan kan dit misschien wel een epidemie hebben veroorzaakt. Het blijft natuurlijk wel een feit dat het Dick Cheney himself was die de ziekte in Mexico heeft uitgezet voor zijn Tamiflubedrijfje maar dat kan je onze overheden niet verwijten.
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie had gelijk, vraag je. Dat is inderdaad de hamvraag. Voor een belgisist. Voor een flamingant is het simpel: ieder heeft gelijk, in zijn eigen kot. Toegepast in dit onderdeel van de diskussie, namelijk de inenting tegen de zwijntjesgriep: alle verpleegsters van Vlaanderen en Walenland konden zich gratis, maar niet verplicht laten inenten; In Walenland gaan weinigen er op in; er zijn uitzonderingen; elke verpleegster mocht kiezen voor zichzelf; elke verpleegster heeft gelijk In Vlaanderen gaan velen er op in; er zijn uitzonderingen; elke verplee ... bla bla Maar één konkluzie: we zijn twee verschillende kulturen; we zijn twee verschillende landen. Eén beleid, of éénzelfde beleid proberen te forseren op beide landen, is absoluut onzinnig. Samenwerken, als buren, is absoluut nodig; even absoluut nodig als samenwerken met Zeeuws-Vlaanderen, Noord-Brabant, Nederlands Limburg, De Dutskes van Aachen omstreken, de Luksemburgers, de Fransen van Nord Pas de Calais, de linksrijders van de overkant ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Zie je ook bij wandeltochten: hele busladingen klitten samen om te "marcheren". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Leterme had vanuit Ieper ook gedacht: ach 5 min. en het is opgelost. Nu hij vaker in Brussel is, heeft hij ingezien dat hij fout zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ja, net als ratten en kakkerlakken beweegt de Vlaming ook graag in groepen. Daar heb je gelijk in.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor Brussel blijven er 101 mogelijkheden om uit te kiezen. Mijn voorkeur is de volgende: De echte knoop, Brussel, zou wel eens het enige restant van B. kunnen zijn; waarbij de gemeenschappen hun bevoegdheden blijven uitvoeren vanuit het onafhankelijke Vlaanderen en onafhankelijke Walenland. (haha, een Vatikaanstad van de Belgisisten ...) En of Leterme gelijk had, dat zal blijken uit de volgende verkiezingsuitslag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 januari 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook op de 21° juli ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, van die ADHD-toestanden. Er zijn hier een paar dokters en geneeskundestudenten op het forum, kunnen zij misschien es melden wat daar allemaal van aan is, of net niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() ADHD is een bestaande aandoening. Waarmee ik NIET wil zeggen dat iedereen die Rilatine voorgeschreven krijgt er aan lijdt...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Het verschil tussen de streek rond Kortrijk en elders is onverklaarbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de eer en het genoegen gehad een tijdje met die man te mogen optrekken. Jan is gewoon Jan, een symphatieke man die een luiserend oor heeft voor zijn medemens en zeer goed kan onthouden.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt duidelijk niets van politiek.
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarom ook roepen geleerden dat ADHD bedrog is. In Australië is er een ware rel om ontstaan in de wetenschappelijke gemeenschap: http://www.theaustralian.com.au/news...-1111117244523 In Australië zijn ze inmiddels zover om ADHD medicatie aan banden te leggen, na de ontmaskering van een groot fraude schandaal door farmaceutische bedrijven en hoge psychiaters: http://www.news.com.au/adelaidenow/s...76-911,00.html Moet u kijken, de verkoopcijfers van ADHD medicatie in Nederland. Het is een grote schande: ![]() Verkoopcijfers ADHD medicatie (aantal pakjes), bron: stichting farmaceutische kengetallen ADHD medicatie blijkt na 2-3 jaar gebruik een averechts effect te hebben op de problemen (druk gedrag/concentratieproblemen): http://www.depers.nl/wetenschap/8656...aan-drugs.html http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7090011.stm In het BBC onderzoek komt naar voren dat de problemen na 2-3 jaar gebruik accumuleren. Maar dan de bijwerkingen... die zijn niet mis. Wat dacht u van kanker bijvoorbeeld? ADHD medicatie is kankerverwerkkend: http://www.preventcancer.com/patient...en/ritalin.htm ADHD medicatie veroorzaakt hartfalen bij kinderen, met de dood als gevolg. Ook bij kinderen met een gezond hart: http://ajp.psychiatryonline.org/cgi/...009.09040472v1 Gedupeerde ouders: http://ritalindeath.com/ ADHD medicatie remt de lichamelijke groei, met alle gevolgen van dien: http://www.webmd.com/add-adhd/news/2...s-stunt-growth ADHD medicatie kan kinderen ook psychotisch maken op termijn, waarvoor dan weer antipsychotica voorgeschreven wordt. En dat is echt puur vergif! Kortom: het is een grote zwendel waar psychiaters mee bezig zijn. Dat is niet te ontkennen. En voor een 'ziekte' ontbreekt gewoon echt elk bewijs. ![]() Kinderarts: Kinderen worden ziek gemaakt, ADHD is bedrog Citaat:
Laatst gewijzigd door ArjanD : 10 januari 2010 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |