![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Welke media vertrouw ik?
Degene die een reputatie te verliezen hebben. En dan nog vergelijk ik ze: waar mogelijk confirmatie uit tweede bron zoeken. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2010 om 02:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Geen enkele, dus lees ik nieuwssites uit verschillende politiek-ideologische hoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Als je je moet baseren op HLN om te weten wat er zich afspeelt in de wereld, bouw je best een atoomschuilkelder.
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan je probleem ? Ik verwijs naar kwaltiteitsmedia, wat ik lees en waarvoor ik bereid ben te betalen: 325 € per jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het probleem? Een bende wetstraatrukkers maakt nog geen kwaliteitsmedium. Vergelijk eens met buitenlandse kwaliteitsmedia ![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 14 januari 2010 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Weekbode en Kerk en Leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Geen enkel!!! Het zijn allemaal leugenaars, die journalisten!!!! Enkel de sensatie telt! Om de mensen te lokken en te doen betalen! Wij kopen geen gazet meer, want daar staan alleen maar rotte feiten en rotte leugens in!!
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() journalisten worden betaald om groepen, organisaties, culturen etc...tegen elkaar op te zetten. De verdeel en heers methode werkt het beste via media.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Van echte journalistiek is er bijna geen sprake meer. Alsof ze zichzelf moeilijke vragen zouden stellen. Het is gewoon buisiness en stelt weinig voor. Het draait niet meer om de essentie en dat is een spijtige evolutie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() inderdaad en voor die zogenaamde alternatieve nieuwsbronnen gelden dezelfde spelregels
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Er bloeit iets moois tussen deze 2 zielsverwanten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() deredactie.be
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Palieterke. Want als daarin iets verkeerd zou staan, zou het onmiddellijk verboden worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige probleem lijkt mij enkel dat - op een paar uitzonderingen na - iederéén een reputatie te verliezen heeft.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 14 januari 2010 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En toch lijkt mij filo zijn benadering het dichtste bij de waarheid te liggen.
Mits je daar natuurlijk consequent in bent en verschillende bronnen blijft analyseren aan de hand van je overige bronnen. Dat is een kunst op zich, maar wel doeltreffend als je het onder de knie hebt. Laatst gewijzigd door Mcnab : 14 januari 2010 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Mijn Google reader. Binnen en buitenlandse kranten in alle maten en soorten. Gemakkelijk te vergelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best mogelijk. Ik betwist dat niet. Maar ik beperk mij tot binnenlandse media, en dan nog het liefst van Vlaamse bodem. Dat vraagt al genoeg tijd.
|
![]() |
![]() |