![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn belastingscontroleur was het daar niet mee eens.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bedoelde op deze.. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Dat ze al beginnen met de stemplicht af te schaffen. Laatst gewijzigd door Wisord : 26 januari 2010 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Taal is meer dan iets triviaals.
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De SP.A die iets oplost, dat is toch wel een persbericht waard zeker?
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat woord bestaat niet in het Frans
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zal wel ne poulain van VDB zijn geweest of zo ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg niet dat taal an sich triviaal is. Beter lezen.
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Consequent blijven he. Als N-VA dat persbericht had verstuurd had ik evengoed gezegd dat zoiets erover is.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook niet wat ik wil zeggen. Wél dat het dan toch blijkbaar niet alleen maar verzuurde nationalisten zijn die staan op hun taalrechten in Brussel. Zou er dan misschien toch iets van waar kunnen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk is er iets van aan. En verzuurd is nu niet meteen een woord dat ik ervoor in de mond zou nemen; ik zei zelf al dat het gewoon opgelost moest worden. Ik vind enkel dat daar niet te veel tramalant rond gemaakt moet worden - en dat geldt voor beide zijden trouwens.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het persbericht van de Schaarbeekse SP.a gaat dus niet over een technische fout in het sms-parkeersysteem. Zoiets zou je als triviaal kunnen beschouwen. Het persbericht gaat er wel over dat Clerfayt weigert iets aan dit probleem te doen. En dat het achterwege laten van het Nederlands in deze dienst dus geen technisch probleempje is, maar een doelbewuste politieke keuze. En dat is niet meer triviaal. Dan is er wél reden om er veel tramalant rond te maken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarmee ik dus ook wil zeggen: de fout hiervoor kan niet alleen bij SP.A gelegd worden. Maar 't is wel triest wat er geworden is van de institutionele politiek hoor. Misschien kunnen ze nog eens een relletje ontketenen omdat Jan Peumans niet op één of ander receptietje aanwezig was. En daar dan Ter Zake enzo aan wijden. ![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 28 januari 2010 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |