![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan Simca heb een speciale herinnering, ik moest een voorkoplampje verwisselen, en terwijl ik aan dat lampje draai trek ik de hele koplampunit uit de carosserie. Die Simca was volledig doorgerot, ik kon ook de belijning van de weg onder mijn stoel zien. Lappen polyestermatjes heb ik gelegd. Toch reden ze niet slecht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in 2004 hetzelfde meegemaakt,en voor een totaal van 28 jaar dienst kreeg ik 5000 euro sluitingspremie uitbetaald met de gevleugelde woorden dat dit toch best een fantsoenlijke oprotpremie was.... De grote winnaar wordt de staatskas mijn beste,die met minstens de helft van die sluitingspremie gaat lopen.... Citaat:
Altijd minder verdiend dan de arbeiders bij opel zelf,en nu mee de afgrond in zonder fantsoenlijke sluitingspremie.... Maar net zo goed werkloos.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beroemde Snoek is noch steeds erg populair onder de meer bedeelde mannen die werkzaam zijn in een creatief beroep. Ik hoor ook dat de Mercedesmodellen van 25 jaar geleden beter zouden zijn dan de huidige modellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alléén mocht je géén enkele fout maken aangezien het dan je laatste fout kon zijn die je ooit gemaakt had... En een gezonde dorst overigens ,een ritje van 225 kilometer was voldoende om de benzinetank leeg te rijden aan een sportief tempo... En die roestte net zo hard als Uwe simca en vooral rond de koplampen.... En dan volgde een MGB Cabriolet voor de zomer en de weekeindes én een Mazda 818 voor de werkweek én de winter.... Nadien een Mazda 626 met 12 dienstjaren zonder problemen en dan die Nissan Bluebird.... Met de jappen vrijwel gene last gehad.... Met die VW en die MG was het altijd wat net zoals met die ford granada's van mijn vader en met die Vauxhall en later die citroën DS van mijn schoonbroer... Pas nadien toen zij ook over stapten op jappen hadden ze géén problemen meer,tot mijn schoonbroer zo nodig een Mercedes moest hebben.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |