![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn trouwens die grenzen? Hoe ziet ge die?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() We dienen vanaf nu elkaar allemaal aan te spreken met meneer of mevrouw en ons steeds van beleefdheidsvormen te bedienen. En elkaar geen kwetsende woorden toewerpen.
Is dat voldoende antwoord op uw vraag mijnheer Txiki ? ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met de Vlaamse vredesactivist uit te hangen. Ouderwetse schooljuffrouwen en dito -meesters doen hieromtrent hun best. Beleefd zijn wordt iets verschrikkelijks subjectief. Wat was de vraag uiteindelijk ? |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geachte mevrouw of meneer Skaldis, Hartelijk dank voor uw beleefd antwoord. Dit weet ik ten zeerste te waarderen en daarom neem ik me alvast voor aan uw oproep gehoor te geven door in toekomstige reacties op dit forum, het geachte forumlid in kwestie steevast op een hoffelijke toon aan te schrijven en te bedanken voor diens reactie. U heeft het bij het rechte eind wanneer u benadrukt dat kwetsende woorden in feite totaal overbodig zijn wanneer men een boodschap wenst over te brengen. Echter, ik kan en mag u niet beloven dat ik, door vermoeidheid, gebrek aan concentratie of andere redenen eigen des mensen, zulke woorden niet terugvind in het woordenboek. Desalniettemin, mevrouw of meneer Skaldis, dank ik u van harte voor uw waardige reactie. Met vriendelijke groeten, Txiki
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |