![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit meer met het vingertje wijzen dus, Luddo! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echt niet... Maar dat wisten we al. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch letterlijk noch figuurlijk! ![]() Ik bemin enkel realiteiten. De streek vlaanderen waarin ik vertoef, bemin ik. Het concept van een autoritaire, afzonderlijke, vlaamse confettiestaat bemin ik echt helemaal niet, dat is een ander paar mouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() @superstaaf;
Staan er veel molens in je streek? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk voor jou wordt die Vlaamse "confettistaat" geen realiteit tijdens jouw leven.
Ik heb nog liever datgene dat jij een confettistaat noemt dan hetgeen ik zowel in binnen- als buitenland als het "corrupte koninkrijk" en het "Belgisch riool" hoorde bestempelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Ik dacht ook aan windmolens, vandaar mijn vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet degene die ertegen vecht. Enkel de separatisten krijgen er af en toe een slag van. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() Er zijn nochtans niet te veel windmolens in Wallonië dus heb je weinig reden om er het etiket Bels er op te plakken. Maar dat zijn jullie natuurlijk al jaren gewonn om alles Bels te noemen, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent belg, je leeft in België, en er zijn niet genoeg mensen die dat veranderen willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Ik ben volgens jou misschien wel een Belg maar dan in alle geval geen goeie. En ik ben niet alleen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() De website van Belgium.be beschikt over 10.000pagina's.
En heeft een gigantische back-bone. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft er al eens iemand de vertalingen van belgium.be bekeken?
De site beweert 4-talig te zijn. Probeer het maar eens. En let zeker eens op de Engelse vertalingen. Vreemd eigenlijk, want de site werd ontwikkeld door een Britse firma (met zetel in België, maar dan nog). Blijkbaar zat in de offerte van 54 miljoen euro geen vertalingscontract inbegrepen. De vertalingen zijn bij momenten echt beschamend. enkele voorbeelden: Voor al uw problemen kunnen Engelstalige gebruikers bij onze ombudsmen terecht!!!! En "feasten gelijk de beasten" doen wij Belgen op onze Feastdays . Aan andere talen durfde ik niet eens te beginnen. Deze site heeft toch deels als doel ons land wereldwijd te promoten? Laat ons hopen dat de meeste bezoekers dan niet voor de engelse taal kiezen. Moeten we dit als eerlijke belastingsbetaler blijven pikken? Volgens sommige bronnen zou zelfs het contract verre van waterdicht zijn. Ikzelf werk op de IT dienst van een middelgroot bedrijf. Wij hebben een zeer uitgebreide databasegekoppelde website, eveneens met een intranet gedeelte. Zelfs al hadden we alle vertalingen laten opstellen door een vertalingsbureau, dan nog konden we voor 25000€ 100 keer zoveel site leveren. Het is dus duidelijk dat iemand hier zeer rijk van geworden is. Maar wat kan je daar als brave burger tegen beginnen? Juist, keurig je belastingen betalen en hopen dat het dit keer goed besteed wordt. Befair |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() In deze context is er helemaal niks juist aan. En "Feastdays" bestaat eenvoudigweg niet. In twee woorden kan je nog twijfelen, hoewel de vertaling dan niet opgaat.
Tenzij het echt interessant is om al onze "kippefestijnen" op deze site te plaatsen. Befair |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() Geachte forumleden;in een vrij recent verleden heb ik mij een domeinnaam aangekocht voor 50 euro
![]() Ik stel mij gewoon een paar vragen; Wie mag deze rekening betalen ![]() Is dit verantwoord(economisch moeilijke tijden) ![]() Kost deze website werkelijk zoveel ![]()
In 2003 is het 'Liberaal Appel' een politieke ledenbeweging geworden! Het lidmaatschap bedraagt vanaf het kalenderjaar 2004 12,50 € per jaar. Betaling kan via overschrijving op het nummer 733-0084610-56 met als vermelding "lidmaatschap 2004" Op verzoek van velen kan u vanaf heden ook steunend lid worden voor 100 € jaarlijks. Contacteer ons, [email protected] ,en wij zullen u graag verder helpen. |
![]() |
![]() |