![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus mijn vriend die 1 straat over de taalgrens woont, in een gemeente die tot het Vlaamse gewest hoort geboren, gewoond en opgegroeid is, en daar op enkele jaren na gewerkt heeft. Waarvan de ouders reeds eeuwenlang hier gewoond hebben, die perfect Nederlands spreekt en hier altijd belasting betaalt heeft is géén Vlaming. Maar die Mexicaanse kennis die hier slechts enkele jaren woont, zijn belastingen betaalt, bijna perfect Nederlands spreekt is een Vlaming? Rare mensen die Vlamingen. Laatst gewijzigd door pajoske : 26 januari 2010 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben nu m'n werk kwijt en ik ben nu niet bepaald hoog geschoold dat ik zomaar in een vinger knip ander werk vind en het moet dan nog werk zijn je zelf graag doet en aankan enz.... Ik heb ervoor nog maar net een nieuwe wagen moeten aanschaffen dus ik kan u wel zeggen dat als ik na 6 maanden al veel dop zou kwijlt zijn ik in de problemen kan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ER zijn godverdomme 400 duizend werklozen; beetje meer achter zitten,desnoods verplichten gvdm als het nie anders kan. Ik geloof dat niet er niemand dat wil doen van dei 400 duizend die werkloos zijn maar velen zijn liever lui dan moe en als men er niet achter zit dan blijven ze lekker thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
zagevent
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() U betaalt alles?
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk; we kunnen niet allen zo dom zijn als u die graag z'n kloten gaat gaan afdraaien voor een ander oftewel speelt er wat anders natuurlijk en ben je zelf zo'n tam lamzak,dat zou ook al veel verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() ik betaal mijn deel
evenzeer als gij uw deel betaalt Het enige is dat ik dat 'met plezier' betaal, en gij te gierig zijt om ne rotte frang te geve en er je kas om opfret ![]()
![]() |
#29 |
|
![]() Ik werk momenteel..Maar ik heb ook reeds enkele maanden gedopt, dus ik weet dat je je dop nodig hebt..zeker in tijden van crisis waar er gewoon GEEN werk is
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
2. Voor. 3. Tegen. Werkgevers hebben er sowieso belang bij mensen aan zich te binden om ze te motiveren en zo de productiviteit op te drijven. Er zullen natuurlijk altijd bepaalde jobs zijn die tijdelijk en fragmenatrisch van aard zijn. Eventueel moet een werknemer het recht krijgen een job te weigeren als hij in het verleden al kortstondige, vluchtige betrekkingen heeft moeten aannemen. 4. Resoluut tegen. Met een goed controle- en begeleidingssysteem (incl. opleidingen) is een maximumperiode niet nodig. 5. Tegen. Zie 3. 6. Onnodig. Zie 4. Een zware buis dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Dan ken ik een 80-jarige boer die volgens jouw standaard geen Vlaming is aangezien ie geen Nederlands kent (of wilt kennen). In zoverre dat als het in het Nederlands MOET ie verkiest om te communiceren ie via zijn vrouw.
“I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant.” Laatst gewijzigd door vervreemdebelg : 28 januari 2010 om 01:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gierig? Nee hoor, ik geef ieder jaar met plezier geld aan Z11Z11Z11 en aan het boetefonds van het NSV.