![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simpeler, ja, het is relatief simpel, maar het is niet zo zeker als je wel zou denken, en ne loop van ne revolver onder uw kin zetten en den trekker overhalen, lijk misschien wel simpel maar impulsief tegen 120 per uur onder nen trailer rijden of op nen brugpijler is veel simpeler, dat is maar eens aan uw stuur trekken. u ophangen is dat ook, van een gebouw of brug springen, ook, verdrinken, (dat vraagt wel wat meer lef) onder den trein duiken. Nu is het inderdaad wel zo, dat kinderen en wapens niet samen gaan, maar ne serieuse mens weet dat, en zal daar rekening mee houden. Als ge een depresief, of heel impulsief kind hebt, is het beter om ze daarvan weg te houden, maar als uw kinderen in balans zijn... overigens 17 is geen kind meer, had hij nog een jaartje gewacht had hij zelf een verguning kunnen aanvragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 januari 2010 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eenmaal besloten dat ze een pistool ofzo in huis willen, dan komt de regering er bij kijken, in verband met veiligheid, testen, vergunningen, en dergelijke meer. Om terug te komen op die jongen zelf. Het artikel bericht dat er ogenschijnlijk niks mis was met de jongen. Waarschijnlijk niet dus. Ik betwijfel of die dat gewoon gedaan heeft om eens te zien hoe dat voelt >_>
Laatst gewijzigd door Nexer : 28 januari 2010 om 10:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]()
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat hoort trouwens helemaal niet, ik zeg ook niet dat ge met uwen revolver in uwen hof moogt rondlopen of er mee moogt schieten. ik kan u zeggen dat de meeste sportschutters, heel verantwoordelijk omgaan met hun wapens. Verzekeringen voor schuttes zijn veel goedkoper dan voor pakweg een voetballer bvb. Wapens in het clublokaal (waar drank geschonken wordt ) zijn verboden, (daar bestaat een wapenkamer voor. ) wie gedronken heeft, gaat niet meer schieten, ge kunt alleen binnen met een badge, ge moet u inschrijven met welk wapen en welke munitie je gaat schieten, camera controle, en om 10 uur `s avonds gaat het licht onheroepelijk uit. (nachtlawaai) geen hond die er last van heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ik maar denken dat de jaren (en jaren en jaren en jaren en...) u wat manieren zouden hebben bijgebracht.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er is al veel ink gevloeid over het fenomeen "zelfmoord", iets waarmee de maatschappij als collectief van alle levenden het altijd wat moeilijk mee heeft.
Er zijn politiek geïnspireerde zelfmoorden, "martelaars" of terroristische zelfmoordenaars ; er zijn zelfmoorden van zij die hun leven als "volledig" en "afgewerkt" beschouwen ; er zijn zelfmoorden van zij die het leven niet aankunnen ; er zijn zelfmoordpacten "uit liefde" een koppeling van "liefde" aan "eeuwigheid" en/of als manifestatie tegen de niet-erkenning van de liefde door de naaste omgeving & er is een grote dosis (overdosis) misantropie &feitelijke machteloosheid en vergeefse zoektochten naar de zin van alles... Per slot van rekening is een zelfoppoffering omdat anderen zouden leven in zekere zin ook een daad van zelfmoord. Is zelfmoord niet altijd in wezen een daad van waanzin of getuigd het van een superieure menselijkheid als opstand tegen god ?
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo simpel is het trouwens niet. Zie James Vance.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Dat zal die geen 2de maal doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() een beetje respect en medeleven zou op zijn plaats zijn bij zo'n menselijk drama, maar nee, wat lees je hierboven
politieke lijkenpikkerij grappen en grollen cynisme en sarcasme ![]() ik vind dat tamelijk erg ... als we nu eens allemaal een beetje liever tegen elkaar zouden willen proberen zijn ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Waarom medeleven hebben omdat zijn wens is vervuld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie u ook niet een traantje wegpinken bij elke minuut die passeert en er duizend onvrijwillig sterven. Waarom zou ik het een drama moeten vinden voor iemand die er zelf om kiest? Ik heb geen tijd noch kracht genoeg om mij al het leed van de wereld aan te trekken. Lachen lijkt mij gezonder dan onnodig kanker kweken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Heeft met politiek niets te maken;Er verveelt er zich weer een.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Is het niet politiek correcter om te zeggen dat die leerling uit het leven stapte?
Dat de de media bij die Yasmine toch ook? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() U was wel klaar, want u heeft op de knop "nieuwe discussie versturen" geklikt.
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |