![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet meteen eigen aan het liberalisme. Dat zou nogal flauw zijn om zoiets te beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() In uw geval als liberale antifascist klopt dat inderdaad. Maar er zijn ook antifascisten die helemaal geen heilstaat met een irrealistische ideologie nastreven, en gewoon ageren tegen bewegingen, personen, partijen, bijeenkomsten,... waarvan zij menen dat ze fascistisch zijn van aard, zonder dat ze een ideeëngoed of ideologie in de plaats stellen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Overigens hoeft u zich geen zorgen te maken om mij, ik heb het al bij al op welzijnsvlak vrij goed, maar dat betekent niet dat ik niet nadenk over en handel in het belang van het welzijn van mijn familie, mijn streek, mijn volk en/of andere gemeenschappen waar ik toe behoor. Misschien is ook dat voor een liberaal vrij moeilijk te begrijpen, want het overstijgt het pure ik, moi, me, het individu...
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |