![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() afvoeren die excuusbabes van SP.a.
mannen hebben m.i. meer aanleg voor politiek dan vrouwen. heeft patje onderlijfke janssens zelfs gezegd: mannen beter in banden smeden en overleggen etc. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() jamaar, met al die zever hebben we nog altijd anke haar tetten niet gezien hé! Dat stoort me
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Haar foto op: http://ppa.park.be/foto/spa_van_brempt_kathleen.jpg staat naast deze van haar vriendjes (intifada aan de Schelde): http://ppa.park.be/foto/2002_04_03_s...el/default.htm ![]() Zelfs Tensamani zou daar niets willen mee te maken hebben vooral met de jongens die dan hier nog eens met bezig waren ![]() Ondertussen werd aan een van de basketbalpalen wel een pop verbrand die symbool stond voor een orthodoxe jood. Weet iemand of ze met haar vriendjes meedeed aan die betoging? |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mens heeft dan ook nog een superirritante stem! ![]()
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() De babes van de sossen zijn brave, intelligente, hardwerkende meiskens :
van een arbeiderspartij kan je niks anders verwachten. De babes van de CD&V, NVA daarentegen zijn typische vrouwengildefiguren ... ze doen hun best... De Vlaams Blok babes zijn echte babes trouwens wat zouden die anders moeten doen als sois belle et tais toi ? De VLDeuses zijn echte chichi's behalve Annemie misschien.. maar ging die niet op pensioen ? Waarom feitelijk zo vrouwonvriendelijk ? Ik ben liever lief tegen de vrouwkes ...
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ik Freya van den Bossche beluister, denk ik onmiddellijk aan een luchtballon die ieder ogenblik kan doorprikt worden. Dat mens heeft geen enkele achtergrond, ratelt er maar op los maar vaak gewoon naast de zaak. |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#33 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
||
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Partijbabe: babe die om populistische redenen op een lijst wordt geplaatst. De partijbabe heeft geen inhoud, enkel vorm. Voorbeelden: Phaedra Hoste, Anke Vandermeersch, Marie-Rose Morel (de helft van haar affiche bestaat uit borsten)... Wanneer Trudy hier de link legt naar prostitutie is dat niet vrouwonvriendelijk, maar een kritiek die enigszins kant en wal raakt. Freya Vandenbossche in dit rijtje plaatsen: dat slaat nergens op. Deze dame heeft namelijk zeer veel inhoud, dat heeft ze van het begin van haar politieke loopbaan voldoende bewezen. Maar -- en nu wordt het 2° paragraafje van Mitgard belangrijk -- de partij legt zodanig de nadruk op haar vorm, dat haar inhoud op het tweede plan geraakt. Voor een stripteaseuse zou dit geen probleem vormen, maar voor een bekwame politica is het volgens mij nefast. In het verkiezingsfilmpje wordt ze alweer gechaperonneerd door de drie stijve harken en moet ze bovendien haar stralende glimlach naar hén richten. Dit doet mij denken aan de volgende theatertruuk: omring iemand die iets vertelt aan een publiek, door vier personen die al hun aandacht aan de spreker geven: zijn aanwezigheid zal er erg door versterkt worden. Dit noem ik dan wél vrouwonvriendelijk. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Radicaal, Alvader, Cynicus...
na het lezen van jullie schrijfsels wordt het toch moeilijk vol te houden dat het Vlaams Blok geen sexistisch gedachtengoed verspreidt... Zelfs met een beperkte intelligentie moet het toch mogelijk zijn om iets of wat verdraagzaam te zijn, niet? Zeker als je voorzitter voor het leven bent van een partij die weldra 20% van de Vlaamse stemmen verzamelt, radicaal! |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ondertussen dit: indien ik het mij goed herinner wou Freya zelf geen minister worden maar werd ze daar door de Partij toe gepusht (de populaire politica op de"Groene! post met als doel de concurrent blijvend uit te schakelen -> machtspolitiek). Mij verwondert het niet dat iemand van nauwelijks 30 (?) met inhoud afgaat t.o.v. iemand met inhoud, die 20 jaar ouder en meer ervaren is. Toen ze zei dat ze eerst nog wat wou "rijpen"alvorens minister te worden had ze dit soort zaken mss voor ogen? |
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb ze nog niet veel verstandigs horen zeggen of discussies zien winnen. Wat ik wel vind is dat ze duidelijk intelligent is , en aanleg heeft, maar ze is, mijns insziens gewoon te vroeg gebombardeerd tot minister.
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |