Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2010, 17:03   #21
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Zoals je hier doet:

Wat is jouw bewijs voor die grote "nooit"?
Belangrijk om te weten is hoe je aan die informatie bent gekomen? Hier :

Verder zoeken zou ik zeggen, die man voerde plaatselijk een campagne tegen de moskee minaretten. Niet tegen "moskee", maar tegen DE moskee want een moskee is gewoon een huisje niemand weet wat dat is, de moskee heeft een minaret en andere opties om gebedsoproep te doen enzovoorts...
***zucht***, altijd dat omkeren van de bewijslast.

JIJ beweert, en ik citeer: "The Swiss politician Daniel Streich, who rose to fame as a result of his opposition to mosques in his homeland ..."

Geef eens wat bewijzen dat Daniel Streich beroemd is geworden ("rose to fame") door zijn verzet tegen moskee of minaretten.

En ik bedoel echte bewijzen, niet links naar allerlei blogs die zonder de informatie te checken deze bewering herhalen.

Moet een makkie zijn, daar hij er "beroemd" mee is geworden!

Je beweerde ook:
Citaat:
Jezus was moslim en Daniel Streich leidde een campagne tegen de minaretten.
Geef eens wat bewijzen voor deze campagne tegen de minaretten, geleid door Daniel Streich.

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 februari 2010 om 17:07.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 17:06   #22
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Dat niet alles wat uit het Midden - Oosten kwam goed is bewijst dit lijstje...
Je moet maar één zaak uit het bericht halen, die moet wel belangrijk zijn, anders mis je het verhaal. Ga geschiedenis van Oost Europa en West Europa vòòr het ontdekken van de beschavingen uit de MO. Dan daarna. Feiten die je niet kan ontkennen, tja , in principe kan je alles ontkennen en zelfs jouw bestaan, maar ik bedoel iets anders hé Islam niet in Europa omdat het van MO is LOL!!
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 17:07   #23
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Firestone
Ken je mijnheer google? en kan je meerdere talen (fr, duits, en..)? Go ahead en leer wat.

Maar zonder ***zucht*** dees keer

Laatst gewijzigd door porpo : 15 februari 2010 om 17:08.
Oud 15 februari 2010, 17:09   #24
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Firestone
Ken je mijnheer google? en kan je meerdere talen (fr, duits, en..)? Go ahead en leer wat.

Maar zonder ***zucht*** dees keer
Het is aan jou om jouw beweringen te bewijzen.

Je kan het niet, waarvan akte.
Oud 15 februari 2010, 17:18   #25
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Wat moet ik bewijzen? Dat hij beroemd is? Wat is beroemd en met welke maatstaf kunnen we het meten? Ik zou niet weten wie beroemder zou zijn Daniel Streich, Johann Ludwig Burckhardt of Titus Burckhardt.

En dat hij een anti-islam was, daar is het internet vol van, je hoeft maar één keer in google zijn naam te in te tikken.

Met google.ch krijg je 220.000 resultaten en met google.be/com krijg je 245,000 resultaten en met google.fr 219.000 ....... enzovoorts.

Waar is nu jouw bewijs voor die grote "NOOIT"??
Oud 15 februari 2010, 17:23   #26
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat moet ik bewijzen? Dat hij beroemd is? Wat is beroemd en met welke maatstaf kunnen we het meten? Ik zou niet weten wie beroemder zou zijn Daniel Streich, Johann Ludwig Burckhardt of Titus Burckhardt.

En dat hij een anti-islam was, daar is het internet vol van, je hoeft maar één keer in google zijn naam te in te tikken.

Met google.ch krijg je 220.000 resultaten en met google.be/com krijg je 245,000 resultaten en met google.fr 219.000 ....... enzovoorts.

Waar is nu jouw bewijs voor die grote "NOOIT"??
Geef gewoon wat concrete bewijzen dat Daniel Streich een campagne leidde tegen de minaretten, in plaats van rond de pot de draaien.
Toch niet zo moeilijk met "zoveel hits in Google", dacht ik.
Pik er enkele goeie uit en overtuig ons!

Voor de rest, jij gebruikte de term "rose to fame".
Ik stel vast dat hij gemeenteraadslid is in Bulle, een stad met 16000 inwoners. Voor mijn part noem je dat 'beroemd'.

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 februari 2010 om 17:25.
Oud 15 februari 2010, 17:31   #27
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Beroemd in de campagne tegen de minaretten, dat staat vast. Als je dat niet wilt geloven om een of een andere reden, dan moet je geen dikke "NOOIT" gaan roepen hoor. Nu je dat gedaan hebt, heb je ook een probleem met mij: bewijs jouw grote "nooit" en bewijs dat hij niet anti-moskee was.

Ik ga hier geen sites kopiëren plakken, eentje is genoeg en dat staat in mijn eerste bericht en alle andere sites die mogelijk hier een plaats zouden kunnen innemen is gewoon: google.com en de naam Daniel Streich intikken of wil je liever contact opnemen met föderation Islamischer Gemeinshaften in der Schweiz (+41 (0) 1 301 3I 51)?? Kan ook

Nu, jouw dikke nooit en die andere bewering dat hij geen anti-islam was, moet je bewijze, anders roep jij hier iets zonder kennis.

Laatst gewijzigd door porpo : 15 februari 2010 om 17:32.
Oud 15 februari 2010, 17:34   #28
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beroemd in de campagne tegen de minaretten, dat staat vast. Als je dat niet wilt geloven om een of een andere reden, dan moet je geen dikke "NOOIT" gaan roepen hoor. Nu je dat gedaan hebt, heb je ook een probleem met mij: bewijs jouw grote "nooit" en bewijs dat hij niet anti-moskee was.

Ik ga hier geen sites kopiëren plakken, eentje is genoeg en dat staat in mijn eerste bericht en alle andere sites die mogelijk hier een plaats zouden kunnen innemen is gewoon: google.com en de naam Daniel Streich intikken of wil je liever contact opnemen met föderation Islamischer Gemeinshaften in der Schweiz (+41 (0) 1 301 3I 51)?? Kan ook

Nu, jouw dikke nooit en die andere bewering dat hij geen anti-islam was, moet je bewijze, anders roep jij hier iets zonder kennis.
Het pakt niet, hoor.

Ik stel vast dat je niet het minste concrete voorbeeld kan geven van Daniel Streich's campagne tegen minaretten. Ook op het Internet is er geen voorbeeld van te vinden. Wel tientallen blogs en fora die de bewering herkauwen, meestal in rats dezelfde bewoordingen.

De zaak lijkt me duidelijk.

Je kan uiteraard alsnog bewijzen aanbrengen voor deze campagne van Daniel Streich tegen minaretten, waarmee hij volgens jou "beroemd" werd.
Zolang je dat niet doet heeft deze "discussie" verder geen zin.

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 februari 2010 om 17:39.
Oud 15 februari 2010, 17:41   #29
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, feit dat je een dikke "NOOIT" in u bericht opneemt, kan je ermee talloze websites ( te bereiken via google.co/Daniel Streich ) niet verwaarlozen of tegenspreken hoor. Bespaar de moeite maar.

Zou je je dan beetje beter voelen als hij geen anti-islam beroemd was? Ok dan, ik heb geen bewijs dat hij moslim is geworden, ik heb geen concreet bewijs dat hij moslim, politicus of Zwitser.. is. Ik weet het niet, ik ben dit te weten gekomen via iemand die zich interesseerde in de Zwitserse politiek rond minaret, hij is zelf geen moslim, daarna ging ik op het internet, en veel sites bevestigden wat hij mij vertelde, maar of die persoon echt bestaat, dat weet ik niet hoor, laat staan dat die moslim of weet ik veel wat is.

Voel je je nu beter?

Laatst gewijzigd door porpo : 15 februari 2010 om 17:42.
Oud 15 februari 2010, 17:50   #30
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, feit dat je een dikke "NOOIT" in u bericht opneemt, kan je ermee talloze websites ( te bereiken via google.co/Daniel Streich ) niet verwaarlozen of tegenspreken hoor. Bespaar de moeite maar.

Zou je je dan beetje beter voelen als hij geen anti-islam beroemd was? Ok dan, ik heb geen bewijs dat hij moslim is geworden, ik heb geen concreet bewijs dat hij moslim, politicus of Zwitser.. is. Ik weet het niet, ik ben dit te weten gekomen via iemand die zich interesseerde in de Zwitserse politiek rond minaret, hij is zelf geen moslim, daarna ging ik op het internet, en veel sites bevestigden wat hij mij vertelde, maar of die persoon echt bestaat, dat weet ik niet hoor, laat staan dat die moslim of weet ik veel wat is.

Voel je je nu beter?
Wat een gezever.

Hij heeft zich twee jaar geleden bekeerd tot de Islam, dat is verifieerbaar. Hij heeft zijn partij verlaten omdat hij niet akkoord kon gaan met de standpunten van zijn partij. Ook dat is verifieerbaar.
Hij is gemeenteraadslid in Bulle, ook dat is verifieerbaar. In mijn boekje heet dan niet 'beroemd' zijn, maar soit.

Dat hij campagne voerde tegen de minaretten, daar is geen bewijs van te vinden. Veel sites herhalen de bewering, geen enkele levert het minste bewijs.
Ook jij kan het niet, zoveel is inmiddels duidelijk.

Voor de rest heb ik hier weinig over te voelen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 februari 2010 om 17:54.
Oud 15 februari 2010, 17:59   #31
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Dat kan je ook zeggen over zijn bestaan, laat staan zijn bekering tot de islam en laat staan anti-islam enzovoorts.

Je kan altijd zeggen dat zijn bestaan gewoon herkauwen wordt op internet sites en blablabla.. Denk je soms dat dat moeilijk is? !!LOL!!

Een vraag, neem dit als voorbeeld:
Swiss Politician Daniel Streich, Who Led Anti-Islamic Campaign, Calling for Banning of Mosque Minarets, Embraces Islam (aljazeerah.info)

Er zijn twee mogelijkheden:
Ofwel geloof je dat niet omdat je dat niet wilt geloven.
Ofwel weet je dat hij geen ant-islam campaigne leidde (lokaal waar hij politiek actief is).

Als je dat niet wilt geloven, dan is dat jouw keus, jouw vrijheid, jouw beslissing. Als je het ander wilt geloven, dan moet je een bewijs halen, met "NOOIT" maak je de zaak nog complexer want je moet ook bewijzen dat hij nooit anti-islam was, nooit tegen minaret en nooit tegen iets anders van de islam of islamitische culturen.

Laatst gewijzigd door porpo : 15 februari 2010 om 18:04.
Oud 15 februari 2010, 21:43   #32
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Djeezes! W�*t hebben ze hier nu binnengegooid?

Zijn al jouw 1.261 posts van die strekking?

Laatst gewijzigd door Esperanza : 15 februari 2010 om 21:43.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 21:46   #33
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht

Nochtans heeft hij gelijk. Volg de link maar:
http://www.aljazeerah.info/Opinion%2...es%20Islam.htm
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2010, 22:16   #34
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Klopt of hier
http://www.tikkun.org/tikkundaily/20...erts-to-islam/

Of hier
http://www.20min.ch/news/dossier/min...story/27286120

Sommige mensen verwarren hem met Rohland Fischer, maar Rohland Fischer is iemand anders: http://www.youtube.com/watch?v=tzPxi-mqly8

Ik weet niet hoe dat gebeurd is, maar Rohland Fischer is GEEN Daniel Streich. Die lijken wel beetje op elkaar denk ik

Trouwens, Kallikles, waar heb je de betekenis van eerste generatie moslims (salaf) en de betekenis van vrede zij met hem (salla allhu aljhi wesellem) geleerd? Ik weet dat veel boeken tegenwoordig ook die klassieke Arabische terminologie opnemen tussen haakjes () naast de vertalingen (die vaak helemaal niet kloppen)!!

Laatst gewijzigd door porpo : 15 februari 2010 om 22:17.
Oud 15 februari 2010, 22:25   #35
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1000 zijn blauw met beetje geel. 261 wegen meer dan dertig kilo en 1 (dees) is een bron zonder water.

Laatst gewijzigd door porpo : 15 februari 2010 om 22:26.
Oud 15 februari 2010, 23:06   #36
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je hebt hele landen waar de straten vol met van die doordrammers lopen, en als bij ons overal de dorpsgek zich zoals deze Streich gedraagt, zal het er hier nog wat sneller van vergeven zijn dan al het geval is omdat hun besnijdenissen nog steeds niet zo ingrijpend zijn als je wel eens zou kunnen gaan hopen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be