![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kost niet zoveel en ik ben er vrij content van... Ik zou het beestje maar laten waar het is, dan blijft het leven. Ik kan ook eens tot daar komen maar dan is mijn bus meteen leeg en zitten ze zonder spinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
doe dat gewoon eens jong. In 6u ben je daar vanaf. Je kan ze dan nog doodspuiten als je wil, maar je schrikt je niet iedere keer een hoedje. Als je lang leeft ga je alles tesamen langer dan 6u angstig lopen van spinnen zenne, nl. op alle plaatsen waar je spinnen kan tegenkomen, bij het zoeken naar je spuitbus op het beest dood te doen, tijdens het dooddoen, en dan ook nog achteraf omdat je zeker wil zijn dat zijn familie niet mee op bezoek was...
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand je met een voorhamer te lijf gaat en daarna je gezicht een paar keer tegen de muur kletst tot het bloed in zeeën blijft stromen en dan nog eens je op de grond liggend lichaam flink gaat schoppen uit volle kracht. Zou je dan merken dat er enige vorm van geweld is?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |