![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er is eigenlijk heel weinig over hun geschiedenis bekent. Men weet enkel dat het een van de oudste nog bestaande godsdiensten op aarde is en dat er vele volksverhuizingen hebben plaats gehad tijdens zijn bestaan. Maar dat het een vredelievende godsdienst zou zijn is een mis opvatting, want vredelievende godsdiensten overleven het geen 100 jaar binnen de menselijk aard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Neen, daar hebt u gelijk in. Voor zover we weten toch.
Laatst gewijzigd door system : 24 februari 2010 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Over genocidaal geweld tegen moslims, Dalits en andere minderheden in Gujarat:
http://rupeenews.com/2009/01/18/hind...owth-industry/ http://timesofindia.indiatimes.com/A...ow/3720539.cms Massamoord op moslims in december, door zelfmoordaanslagen dan nog wel: http://www.expressindia.com/latest-n...attack/549971/ record: 2000 moslims gedood in één keer: http://www.saudigazette.com.sa/index...=2009112555533 http://news.bbc.co.uk/2/hi/8373586.stm Moskee vernietigd: http://www.highbeam.com/doc/1G1-156278205.html Te Westers geklede vrouwen worden ineengeslagen: http://articles.latimes.com/2009/jan...-india-brawl29 Filmfragmenten van anti-christelijk geweld: http://video.christianpost.com/20091...tians-in-india Hindoes vallen kerstmarkt aan: http://www.catholicculture.org/news/...m?storyid=4986 4000 (!) christelijke huizen uitgebrand, 300 dorpen vernietigd door hindoes: http://news.sky.com/skynews/Home/Wor...tate_Of_Orissa Hindoes vallen christenen aan: http://www.religionnewsblog.com/23558 enzovoort, enzovoort. Let op de enorme gelijkenissen met radicaal moslimgeweld. Maar het zal wel hun eigen schuld geweest zijn zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Fundamentalisme kan dus wel bestaan, maar het zal steeds een kleine groep zijn die de maatschappelijke evolutie niet volgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Noemt u dat een betoog? Lijkt mij eerder masturbatie.
Wat mij betreft: is het een religie, dan moet het zo ver mogelijk van de regering weg gehouden worden.
Laatst gewijzigd door Nexer : 24 februari 2010 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Hindoes zijn NU, op dit moment bezig met een genocide in (vooral oostelijk) Indie. Van Culcutta tot Madras en ver daarbuiten, Christenen worden ofwel uit hun huis verjaagd ofwel met het huis levend verbrand als ze weigeren om een koe of een olifant of zelfs een rat als god te aanbieden. Over de constante bloedige rellen tussen de Hindoes en de Sikh, de Jain en andere "afwijkende" inheemse religies zal ik maar zwijgen. En als jij als halvenaakte brahmin fakir de illusie hebt dat dat de Hindoes alleen maar elkaar (dwz. de 'verkeerde' kast binnen de eigen soort) kwaad aandoen dan stel ik je Goa voor. Daar aan de kust worden Westerse (vooral Britse) meisjes aan de lopende band verkracht door criminele koolies. Kortom, Hindoeisme met zijn barbaarse rituelen en regels als het kastensysteem is niet alleen slecht, nee het is de hoofdreden waarom India nu ver achter oost Azie aanloopt, ondanks het feit dat het land al 50 jaar een democratie is (in tegenstelling tot China, Zuid Korea, Taiwan enz) . Laatst gewijzigd door Bertie : 24 februari 2010 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() All hail our new Hindu overlords!
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als u niet in reïncarnatie gelooft, zullen de meesten echter wel vinden dat u er niet echt bij hoort. Maar India heeft gastvrij joden en christenen opgenomen. Laatstgenoemden hebben die gastvrijheid misbruikt en zijn intolerant en met bekeringsijver gaan optreden in hun gastland, later ook als uitbuiters/oplichters. En de mohammedanen? wel die kwamen niet in toeristenbussen naar India, en hebben daar (afgezien van de mohammedaanse slavenhalers in Afrika) de grootste genocide uit de wereldgeschiedenis aangericht, naar schatting tachtig miljoen hindoes afgeslacht. Het boeddhisme werd in India door de djihâdi's vrijwel uitgeroeid. Daardoor is de grootste van alle beschavingen in verval geraakt, en konden de Britten zich er meester over maken, wat ook heel veel doden heeft gekost. Die kwamen zoals de bewoners van Congo-Vrijstaat voornamelijk om door honger en ziektes. Maar uw biefstukje laten hindoes ongemoeid. Ze zullen het als uw verantwoordelijkheid beschouwen of u respect hebt voor dieren of niet, en hopen dat u het krijgt. En als dat dier waarvan u het kadaver eet een koe is, zullen zij het extra jammer vinden, omdat de koe ons melk levert, en zij dat dier daarom met veel groter respect en dankbaarheid behandelen dan andere dieren, haar zogenaamd als "heilig" beschouwen. Maar zij beschouwen Sus Iratus en zijn opvattingen even goed als heilig, meer nog: als goddelijk.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 24 februari 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() namaskar mede aardbewoners,
Kijk, ik geef toe dat Hindoes ook gewelddadig kunnen zijn en soms geweld hebben gebruikt. Maar geloof is mensenwerk en mensen kunnen fouten maken. Ok, wat moet je als Hindoe man doen als je hoort dat er 90 miljoen Hindoes zijn afgeslacht door moslims. En dat moslims sinds de zevende eeuw bijna 100 miljoen hindoemeisjes hebben gemarteld en verkracht en misbruikt als baarmeisjes voor nieuwe moslimlegers in India. Ja, moet je dan zelfmoord plegen uit lafheid en ellende of homo nicht worden, om je te laten neuken door grootgeschapen moslimmannen? Ook hindoemannen kunnen vechten als de besten. Het Indiase leger is nu al sterk genoeg om heel Europa te veroveren bij een conventionele oorlog. Ok, geloof, wat moeten wij ermee. Is geloof een ziekte van de mens. OF heeft de mens toch god nodig vanwege zijn domheid? Wie zal het zeggen? hoe moet je weten wat er na je dood gebeurt? Ga je dan naar Krishnaloka waar de mooie bruine hindoehoeren op je wachten met de benen wijd open en een eeuwig maagdenvlies? Wat moet je geloven? Ik moet wel toegeven dat de heilige boeken van de Hindoes ontzettend fraai zijn en ver verheven zijn boven de zieke domme geest van de meeste hindoes en andere mensenrassen. De wereld kan iets leren uit de Bhagavad Gita, de vedas, de puranas, de upanishads, de mahabharata enz. Maar, ik ben negatief, want ik geloof niet dat al die gedegenereerde hindoes hun eigen boeken kunnen begrijpen. Hierom moeten blanke mannen nu deze boeken gaan lezen en bestuderen. Alleen de blanke man kan mij begrijpen en hierom geloof ik dat de blanke mannen nu moeten geloven in de oude Vedische geschriften en deze moeten moderniseren. En elke blanke man die in de heilige boeken van de Hindoes gelooft krijgt er gratis een maagdelijk bruin hindoemeisje bij, als beloning en voor de eenzame nachten. Ok, blanke mannen, geloof in de Vedische teksten en redt de Hindoe Dharm. thanks a lot. The white man is a god for me if I must be honest. zonder blanke mannen zou de hele wereld nog in het stenen tijdperk leven. dewanand hindoe fundamentalist |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we dan maar hopen dat die maatschappelijke ontwikkelingen geen hobbelig pad aan het volgen zijn, want anders is het maar wát goed dat er nog een grote beschaving zoals de hindoe-beschaving bestaat, die nog niet al onze westerse dwaasheden na-aapt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heeft u ook voorbeelden van geweld van boedhisten tegenover anderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik vind de naam "hindoe-fundamentalisme" niet verkeerd - wie op zijn fundamenten let, krijgt mijn sympathie als die maar niet uit het gebazel van een of andere pedofeet bestaan - maar toch wel zéér misleidend. Het soort fanatisme dat in de mohammedanerij en christelijke bekeringsijver tot uiting komt, is sommige hindoes niet vreemd, maar lijkt me geen dharmisch aspect van hun levenshouding te zijn. Het is echter niet gemakkelijk om de agressie van mohammedanen en het boerenbedrog van missionarissen het hoofd te bieden zonder te worden beïnvloed door hun wangedrag. Met al mijn sympathie, om shantih.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() 2
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2010 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() "Das Opfer ist schuld." Die kennen we.
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 februari 2010 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Maar dan omgekeerd; Der Täter ist unschuld. Want als een moslim weer eens wat mispeuterd heeft, bent u immer haantje de voorste om dat allemaal goed te praten, te minimaliseren en met de mantel der liefde te bedekken, vooral als de aangetrouwde nicht van de buurman van het slachtoffer een lidkaart van het VB heeft, nietwaar?
|
![]() |
![]() |