![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Partijlid
|
![]() Van 1999 tot 2002 was Slangen lid van de Beleidsraad van de Eerste Minister en communicatieadviseur van de Eerste Minister.
En ik denk dat verkeersboetes niet te vergelijken zijn met fraude en schriftvervalsing. En dan nog wel bij een openbare aanbesteding. Juridisch zal dit waarschijnlijk wel in orde zijn maar deontologisch....
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VLD, Partij van de Hamburger. Bah. ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kunnen ze in de volgende regering Dutroux niet benoemen als speciale kinderrechtencommissaris of zo .. ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En toch hoorde ik een paar weken geleden terug de horden politiek correcten toch zeuren dat elke drukker of zaaluitbater die het blok of haar vzw's toelevert of vergaderruimte verschaft ook kan vervolgd worden voor steun aan een racistische groepering. ............. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat iz ook zo, alhoewel ik daar helemaal geen voorstander van ben. Het verschil is dat het VB een publieke partij is (mét staatssteun) en Slangen & Partners Communications een gewone naamloze vennootschap is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van dat soort deontologie heeft Verhofstadt echter nooit last gehad.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Voor rijken geldt de wet niet , zoveel is duidelijk , maar dat gewone mensen hun woning moeten verkopen of jarenlang loonbeslag moeten ondergaan voor een superboete is normaal.
Nog nooit zoveel zelfmoorden, gsiteren weer één die zijn familie heeft uitgemoord, al die zelfmoorden bij Sabena door nazi Daems en die man blijft lachen ![]() Hoeveel doden zou paars op haar geweten hebben ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
1) Woning MOETEN verkopen? Hou u aan het reglement, u spaart er geld én levens mee! Doen! 2) De overheid als oorzaak voor het feit dat man en vrouw zichzelf van het leven benemen omdat de vrouw terminaal ziek was? Te gek voor woorden! Relativeer de politiek misschien iets meer. Er zin veel belangrijkere dingen in het leven. 3) Daems was idd. een slecht minister, maar geef aub uw naam niet weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Er zou dus geen oorzakelijk verband zijn tussen het paarse beleid , de verzuring, en het aantal zelfmoorden endepressies ect....
![]() ![]() bewijzen is moeilijk , maar het is zo |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#454997
![]() |
![]() |
#33 | ||