![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 maart 2010 om 15:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() ik heb het dan ook niet over de moslimcultuur, maar de Belgische. waarom u de moslimcultuur (als dat al een cultuur is) er maar blijft bijsluren is mij een raadsel.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 maart 2010 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het is niet "iedereen is gelijk maar sommige niet". wie spreekt er dan van discriminatie?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 maart 2010 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() het is interessant om zoveel hypocrisie te zien.
de islamhaters "bekritiseren" (om niet van uitschelden, zwartmaken te spreken) omwille dat de islam het niet zo opheeft met de UVRM (wat ik ook niet betwist btw) terwijl ze zelf dezelfde rechten niet willen erkennen t.o.v de mensen die in deze islam geloven
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 3 maart 2010 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u dat die erkende godsdienst ook verbiedt geld aan te nemen zonder arbeid te verrichten? Dus dan mogen we wie moslim is een uitkering weigeren? Wist u dat in de koran staat dat je slavinnen mag hebben? Weer invoeren dan? Wist u dat ongelovigen bestreden mogen worden, stelen en liegen mag dus van u omdat religie die goedkeurt? Ben benieuwd wat u nu weer verzint! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ten tweede even uw aandacht voor het volgende: Citaat:
Citaat:
Een asielzoeker heeft dus geen recht op een inwilliging van dat verzoek tot asiel. Dat is een gunst die eventueel wordt verleend, geen recht. En economische immigranten hebben geen enkel recht om ergens zomaar binnen te komen. Tot slot hoef ik noch u het te proberen om bijvoorbeeld Noord-Korea binnen te komen. Of Mekka als niet-gelovige. Gaat u dan ook met die UVRM in uw handen stennis schoppen, of bent u gewoon uiterst selectief en gaat het u slechts om de islam en allahtonen te faciliteren? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijd om de UVRM te wijzigen, hoog tijd.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Ik noem dat gewoon rechtlijnigheid.
Citaat:
Maar goed, terug naar wat u daarna schrijft. Kunt u mij nu eens uitleggen waarom ik een religie -die mij niet als een mens ziet maar als een hond en een varken (sla de koran er maar op na), een religie die haaks staat op de UVRM, een religie die ongelijkheid, slavernij en een hele resem andere negatieve zaken als doctrine heeft opgenomen en promoot- moet respecteren en erkennen, en vervolgens de aanhangers van die religie ook nog eens zaken gunnen en geven die mij door hen vanwege hun religie niet gegeven en gegund worden? Een religie die bovendien als hoofddoel heeft de gehele wereld aan zich te doen onderwerpen, en die mij mijn rechten en vrijheid wil afnemen. Waarom moet ik daar tolerant voor zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslims mogen hun geloof beleiden in dit land. Ze mogen met een hoofddoek rondlopen enz enz... Als men echter gevraagd wordt om in bepaalde plaatsen die hoofddoek af te doen, gaat dit niet in tegen de fundamentele rechten van de mens. Ze worden namelijk niet verplicht die plaatsen binnen te gaan. Als de Belgische wetgeving stelt dat op een paspoortfoto het haar zichtbaar moet zijn, dan geldt dit voor iedereen. Niemands rechten worden daarmee geschonden en niemands vrijheid van religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eenmaal het principe van de scheiding tussen kerk en staat. |
|
![]() |
![]() |