Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2010, 09:50   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Schrijft ze haar nummers zelf?
doet dat er toe ?
weet t eigenlijk ni ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:17   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
radio 1 speelt nochtans redelijk veel het betere nederlandstalige werk hoor!
En ook onuitstaanbaar veel Arno en mevrouw Red.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:19   #23
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.
Ik hou van je steeds subtiele aanpak.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 9 maart 2010, 10:20   #24
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou zeggen dat dat beter is dan dat ze haar looks zelf verzorgd.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 9 maart 2010, 10:20   #25
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
doet dat er toe ?
weet t eigenlijk ni ...
Doet er veel toe. In dat geval is het wellicht gewoon een inwisselbaar modepoppetje dat wat goed kan dansen en er - nu ja - mooi uitziet om het liedje een gezicht te geven en de centen te laten rollen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:23   #26
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doet er veel toe. In dat geval is het wellicht gewoon een inwisselbaar modepoppetje dat wat goed kan dansen en er - nu ja - mooi uitziet om het liedje een gezicht te geven en de centen te laten rollen.

Ik hoop dat het de eerste keer gaat zijn dat je met een vent in bed duikt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 9 maart 2010, 10:28   #27
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

Ik hoop dat het de eerste keer gaat zijn dat je met een vent in bed duikt.
Wat is er verkeerd met wat ik schrijf, misschien? Dat schepsel is toch zo lelijk als de nacht, zeker?
Oud 9 maart 2010, 10:32   #28
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er verkeerd met wat ik schrijf, misschien? Dat schepsel is toch zo lelijk als de nacht, zeker?
er wordt getwijfeld of ze wel een echte vrouw is....
Oud 9 maart 2010, 10:33   #29
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
er wordt getwijfeld of ze wel een echte vrouw is....
En terecht, zij 'zingt of kokhalst' gelijk ne vent.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:34   #30
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Clouseau komt met de regelmaat van de klok op de RTBF en dat al zolang ik het me kan herinneren.
Eens per jaar is ook regelmatig.

Voor de rest is het oubollige Clouseau nummer 'Belgie' gebruikt om de Nederlandse cultuur belachelijk te maken.
Je kunt zeggen wat je wil, maar de Franstalige staatsomroep snapt het wél.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 10:53   #31
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
zoals ik dacht : ze schrijft haar eigen teksten en ontwerpt haar eigen clips

wiki :
Citaat:
Stefani Joanne Angelina Germanotta[1] (New York, 28 maart 1986[2]), beter bekend als Lady Gaga, is een Amerikaans singer-songwriter. Gaga is bekend geworden door haar werk in electropop. Ze schrijft haar eigen teksten en ontwerpt haar eigen videoclips. Voor het nummer Just Dance werd zij in 2008 genomineerd voor een Grammy Award[3].

GaGa heeft haar naam ontleend aan het nummer Radio Ga Ga van de Britse rockgroep Queen.[4]
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 11:52   #32
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Lady Gaga is dan ook een major tool van de illuminati. Ik bedoel maar, demonische lyrics, bewegingen, de symboliek die ze gebruikt, Gaga als afkorting voor de androide engel Gabriel...

allemaal open en bloot...

Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.

Laatst gewijzigd door Pieke : 9 maart 2010 om 11:52.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 12:41   #33
Hendrik de Stoute
Parlementslid

Hendrik de Stoute's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van mijn part mogen ze Lady Gaga overal boycotten. De zoveelste waardeloze, door het vele geld van majorlabels omhooggehypete kutartieste.
Op 't eerste gezicht wel ja. Maar heb je haar al solo gehoord aan de piano ?
http://www.youtube.com/watch?v=oYxaTyvRt7c ( ze doet mij hier denken aan Liza Minelli in de film "Cabaret")

Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 9 maart 2010 om 12:44.
Hendrik de Stoute is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 13:07   #34
Hendrik de Stoute
Parlementslid

Standaard

Het startbericht hier dat Lady Gaga geboycot zou worden door het RTBF omdat ze in een zwart/geel dus vlaams-nationalistisch pakje durft rond te lopen is natuurlijk een grap maar niet zo ver van de realiteit. Een belangrijk deel van de Franstalige pers schept er een duivels genoegen in om de Vlaamse regering, Vlaamse politici, het Vlaams parlement en zowat alles wat maar van ver of dichtbij (te) Vlaams is te associëren met extremisme. En het resultaat is dan ook dat veel Franstaligen extreem paranoia zijn geworden want hun Nederlands is veelal volledig ontoereikend om ook eens de Nederlandstalige media te volgen en aldus een objectievere kijk op de zaak te vormen. Zo zijn vele Franstaligen er "dankzij" hun media ervan overtuigd dat het Vlaams Gewest de palen voor signalisatie heeft overschilderd in zwart en geel om wille van nationalistische motieven. Niemand in de Franstalige pers heeft hun uitgelegd dat zwart/geel internationaal gebruikt wordt voor signalisatie. Of neem die Franstalige Brusselaar die een GPS koopt maar blijkt bij gebruik dat die alle straten in het Nederlands brengt. Ik kan mij niet inbeelden dat een Vlaming met een gelijkaardig voorval hiermee naar de pers stapt en dan ook nog eens tijdens prime-time op antenne geraakt. Maar aan Franstalige kant dus wel. Daar werd die man ten tonele gebracht als slachtoffer van een flamingantisch complot in de grootste Franstalige krant van België en dan ook nog eens op het TV-journaal van RTL. En zo kweek je natuurlijk jaar na jaar rabiate anti-Vlaamse Franstalige Belgen.

"Le GPS Flamingant" op het RTL Televisiejournaal :
http://www.youtube.com/watch?v=WLnStCo325o

Laatst gewijzigd door Hendrik de Stoute : 9 maart 2010 om 13:10.
Oud 9 maart 2010, 13:13   #35
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik de Stoute Bekijk bericht
Het startbericht hier dat Lady Gaga geboycot zou worden door het RTBF omdat ze in een zwart/geel dus vlaams-nationalistisch pakje durft rond te lopen is natuurlijk een grap maar niet zo ver van de realiteit. Een belangrijk deel van de Franstalige pers schept er een duivels genoegen in om de Vlaamse regering, Vlaamse politici, het Vlaams parlement en zowat alles wat maar van ver of dichtbij (te) Vlaams is te associëren met extremisme. En het resultaat is dan ook dat veel Franstaligen extreem paranoia zijn geworden want hun Nederlands is veelal volledig ontoereikend om ook eens de Nederlandstalige media te volgen en aldus een objectievere kijk op de zaak te vormen. Zo zijn vele Franstaligen er "dankzij" hun media ervan overtuigd dat het Vlaams Gewest de palen voor signalisatie heeft overschilderd in zwart en geel om wille van nationalistische motieven. Niemand in de Franstalige pers heeft hun uitgelegd dat zwart/geel internationaal gebruikt wordt voor signalisatie. Of neem die Franstalige Brusselaar die een GPS koopt maar blijkt bij gebruik dat die alle straten in het Nederlands brengt. Ik kan mij niet inbeelden dat een Vlaming met een gelijkaardig voorval hiermee naar de pers stapt en dan ook nog eens tijdens prime-time op antenne geraakt. Maar aan Franstalige kant dus wel. Daar werd die man ten tonele gebracht als slachtoffer van een flamingantisch complot in de grootste Franstalige krant van België en dan ook nog eens op het TV-journaal van RTL. En zo kweek je natuurlijk jaar na jaar rabiate anti-Vlaamse Franstalige Belgen.

"Le GPS Flamingant" op het RTL Televisiejournaal :
http://www.youtube.com/watch?v=WLnStCo325o
Ik wacht alvast met een doos popcorn in de aanslag op het wederwoord van solidarnosc.
Oud 9 maart 2010, 13:30   #36
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Rømmegrød med fløde.

Persoonlijk vind ik die vergelijking van Deens met het hardste Hollands niet echt opgaan. Al was het alleen al om de Deense uitspraak van de 'r', die klinkt zoals die in het Frans, terwijl de Hollande 'r' doorgaans toch rrrollend is.

Als u dan toch een Scandinavische taal met het hardste Hollands wilt vergelijken, neem dan IJslands. (Een prachtig klinkende taal vind ik dat trouwens)
Deens heeft -voor mij toch- meer weg van een soort Noors of Zweeds dat door een Duitser slordig wordt uitgesproken.
Ja, en vlaams is precies een engels dialect gesproken door een Hollander. Portugees is Frans met een Spaans accent, Frans is een mengelmoesje van Germaans, Celtisch en Latijns.

Laatst gewijzigd door den dinges : 9 maart 2010 om 13:30.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 13:35   #37
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Dit verhaal ligt idd niet zo ver van de realiteit. Pascal Smet besliste ooit om alle taxi's in Brussel een eenduidige, herkenbare kleur te geven (zoals dat in vele landen bestaat). Geel wordt internationaal herkend als 'taxikleur'. En wat gebeurt er als je zwarte taxi's een geel dak en motorkap geeft?

Juist ja: de verschrikkelijke kleuren van de verschrikkelijke Vlaamse vlag!!!

Resultaat: project afgevoerd door de Franstaligen.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 14:22   #38
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...
Oud 9 maart 2010, 14:50   #39
Hendrik de Stoute
Parlementslid

Standaard De angst voor alles wat Vlaams is ...

De schrik voor zwart en geel gaat al een tijdje mee. Hieronder een affiche die dateert van 35 jaar terug.

Oud 9 maart 2010, 14:56   #40
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ok.
Lady Gaga.
Ligt een beetje gevoelig.
En dat komt zo.

Vorig jaar op reis in de VS kochten de bengels (deels achter mijn rug, maar ach...) een cd van -toen nog- dat mens.

Om kort te gaan; vergeet heel die coole roadsongs die je steevast hoort als je op tv een harley door de woestijn ziet stoffen, ne hedendaagse huisvader doorkruist de Mohave Desert met Lady Gaga op de achtergrond. Overigens; de radio bracht op dat punt wel uitkomst maar na de veertiende 'coole roadsong' na elkaar werd het voor deze kleine vlaam allemaal een beetje te cliche. Dan maar Lady Gaga.
En toen na 1 luisterbeurt de bengels jekkerden om een tweede dacht ik bij mezelf:"Yep, doe nog maar eens want het is een pak minder bagger dan ik verwacht had. Eens een beetje aandachtiger luisteren." Samen met heel mijn stam, cruise op 70, ramen open, eindeloze woestijn en Gaga door de speakers. Ik wil er zo terug voor tekenen.
En al bij al; Lady Gaga valt goed mee. Het is geen muziek die je 's avonds bij het haardvuur wilt horen maar dat zijn Queens of the stone age bijvoorbeeld ook niet. Elke muziek heeft zijn plaats. En tijdens lange woestijntochten met mijn bengels mag dat gerust Lady Gaga zijn. Schrijf maar op. En of de songs nu beter worden als blijkt dat ze ze zelf geschreven heeft of niet laat mij alvast koud. Voor de anderen; ze schrijft haar songs wel degelijk allemaal zelf. En ze schrijft voor anderen zoals Britney en de Pussycat Dolls. Je houdt ervan of niet, ze verkopen miljoenen. Op dat punt waren Elvis of de Beatles dus in feite geen haar beter.

Lady Gaga is gewoon leuke pop.
Mijn bengels hebben wel smaak ze...
Nostalgie over de vakantie?
Mohave Desert ... BigFF'ing lucky bastardo!

Desalniettemin heeft dat wijf heeft een Po-po-po-pokke face

In tegenstelling tot haar voorgangsters (Ons Brittanieken en consoorten) kan ze wèl zingen en piano spelen: Lady GaGa bij Paul De Leeuw : http://www.youtube.com/watch?v=8jF8gcw_mpI

Maar die pruiken GATVER ... pure zelfverminking
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be