Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2010, 15:38   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
mij gaat het over het bedreigen van het gastland, ok niet afwijken aub
de corrupte justitie van het gastland heeft zich gewillig ingeschakeld in de criminele binnenlandpolitiek van Turkije

oorzaak en gevolg
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 15:50   #22
Soldier XVR175987
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ons-land.dhtml

Voila, zo dankbaar is dat zo'n lui een warm nest te geven en te knuffelen in onze sociale incest industrie.

Moeten we echt geen CRITERIA formuleren ??? Zomaar iedereen en elke terrorist in gans de wereld onderdak geven ?? Zijn terroristen wel politieke vluchtelingen ??
Lijkt wel een noodkreet met een bepaalde agenda voor ogen ipv een doordachte analyse aangaande de materie. Blij te lezen dat de meeste hier alert voor zijn en het schouwspel doorzien.
Soldier XVR175987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 15:59   #23
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Hoe geloofwaardig.

België is nu niet direct een gemotiveerd doelwit voor de PKK die voor een onafhankelijk Koerdistan vechten.

Is waarschijnlijk weer één of andere grap zoals die befaamde "terreurvideo" met Arabisch klinkend gebrabbel.
2 keer raden uit welke kringen die "grappen" komen.

Zelfs de politie lacht ermee:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...fwaardig.dhtml

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 maart 2010 om 16:00.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 16:06   #24
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mij gaat het over het bedreigen van het gastland, ok niet afwijken aub
Het "gastland" wordt nogal wreed bedreigd...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 16:49   #25
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Dat hoeft niet. De aanwezigheid van Turkse agenten (of agenten van Turkse oorsprong) is door de commissaris bevestigd.

Er was dus misschien één agent bij die een Belg was van Turkse origine. Pleit u er nu voor dat we politieagenten inzetten naargelang hun etnische afkomst?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 17:35   #26
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Er was dus misschien één agent bij die een Belg was van Turkse origine. Pleit u er nu voor dat we politieagenten inzetten naargelang hun etnische afkomst?
Niet "misschien één" maar verscheidene en bovendien met een skimuts vermomd.

Ik denk dat de politie er bewust voor geopteerd heeft om specifiek Turkse agenten of agenten van Turkse afkomst in te zetten. U moet hen die vraag stellen. Of het enerzijds verstandig en anderzijds oorbaar is, is een andere zaak.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 17:49   #27
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Niet "misschien één" maar verscheidene en bovendien met een skimuts vermomd.

Ik denk dat de politie er bewust voor geopteerd heeft om specifiek Turkse agenten of agenten van Turkse afkomst in te zetten. U moet hen die vraag stellen. Of het enerzijds verstandig en anderzijds oorbaar is, is een andere zaak.
Man toch, komt u ooit nog in de echte wereld?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 18:30   #28
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yep, I'm a proud member of the reality-based community.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 9 maart 2010 om 18:30.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 18:58   #29
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat kunnen we aan jou vragen, gezien de onwaarschijnlijke naïviteit...
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 19:39   #30
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
tuurlijk, en dat gebeurt al jaren in B, of is Fr Vl geen etnische afkomst meer ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 22:00   #31
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Jullie denken toch niet dat een PKK lid zoiets gaat doen? De pkk zal zoiets nooit doen, nooit. Er is geen aanslag geweest toen Ocalan werd opgepakt, dus nu zal er helemaal niks gebeuren. Een Turk die de PKK een slechte naam wil bezorgen, een onruststoker aan de werk.

Weten jullie wel waarom er de PKK bestaat?? Iemand enig idee? Dat ze alleen uit zelfverdediging naar de wapens hebben gegrepen? Jullie onderschatten de PKK zo erg he mensen. De PKK wordt gesteund door miljoenen miljoenen Koerden, echt! Ik ben er heilig van overtuigd moest de PKK niet zijn opgericht, ik vandaag niet zou weten da ik een Koerd was. Ik zou denken dat ik een bergturk was, ik zou het Koerdisch niet kunnen spreken, maar toch zou ik nooit als een turk door de turken gezien worden.
Ik ben de PKK en zijn oprichter en duizenden vrijheidstrijders dankbaar!

Ik hoop dat jullie beseffen dat 20 van de 70 miljoen inwoners in Turkije KOerden zijn? En wanneer Turkije de EU (zal betreden) betreedt, jullie het Koerdische problematiek mee binnen halen?

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 22:04   #32
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Er is een groot verschil tussen "de Koerden" en de PKK.
Wat heeft de PKK al voor goeds gedaan voor de Koerden,...noppes.
Net zomin als de ETA meer kwaad dan goed heeft gedaan voor de Baskische zaak.
Ik weet dankzij de PKK dat ik een Koerd ben, godverdomme! Dat is voor mij al genoeg!

Ik weet niet of jij weet hoe de Koerden behandeld worden in Turkije? Enig idee?

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 23:12   #33
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

De meesten hier weten niet, beste Koerd, dat de PKK het ene voorstel na het andere voor een vredesproces op tafel legt... Ze weten niet dat een Koerdische dame, parlementslid bovendien, gestraft is geweest omdat ze in haar haren de Koerdische kleuren droeg...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2010, 23:50   #34
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ons-land.dhtml

Voila, zo dankbaar is dat zo'n lui een warm nest te geven en te knuffelen in onze sociale incest industrie.

Moeten we echt geen CRITERIA formuleren ??? Zomaar iedereen en elke terrorist in gans de wereld onderdak geven ?? Zijn terroristen wel politieke vluchtelingen ??
De Turkse staat onderdrukt met harde hand het Koerdische volk. Koerdische parlementairen worden vervolgd, louter omdat ze het wagen om Koerdisch praten in het Turkse parlement of omdat ze over Öccalan spreken als "meneer" Öccalan. De Belgische staat gedraagt zich als lokale afdeling van de Turkse politie, en arresteert journalisten omdat deze het wagen mee te werken aan de uiting van de Koerdische culturele identiteit.

En dan voelt u zich om één of andere reden aangevallen?? Waarom?? Omdat het u stoort dat er hierover een krantenartikel verschenen is (plaats die anders ingenomen werd door de nieuwe perikelen van de Pfaffs?)? Omdat uw geweten zou kunnen aangesproken worden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2010, 13:13   #35
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

PKK en de Koerden hebben helemaal geen problemen met de Vlaamse of Waalse mensen, de Koerden hebben wel een probleem met de politiediensten die zonder enige reden met 500 gemaskerde gewapende speciale eenheden de pand bestormen en voor 1.2 miljoen euro aan schade aanrichten, die de zendapparatuur en honderden computers in beslag nemen....Koerden en PKK zullen zeker geen burgerdoelen aanvallen, en dit zker niet in Europa.... Denk eerder een gefustreerde die bij Pnb paribas "de vroegere Fortis" veel geld heeft verloren, en zulke dreigementen aan hun adres uiten. PKK heeft nooit aanslagen gepleegd in Europa. PKK is een stem van de onderdrukte volk... denk en weet dat vele Vlamingen hiermee eens zijn, het zijn de Koerden die de barbaarse Turkse staat meer als beu zijn. en tenslotte wie krijgt hier stank voor dank??? de Koerdische tv heeft al voor tientallen miljoenen aan belastingen betaald in hun 15 jarig bestaan en geven aan 150 tal mensen werk, waaronder OOK veel Vlamingen. Vrijheid voor Koerdistan! onafhankelijk Vlaanderen!
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be