![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kost ONS al genoeg... En wie wilt wat in stand houden? Ik snap zeer goed wat je bedoelt hoor. Maar dan zou ik op de eerste plaats eens NIET kijken naar de gewone mens. Probleem? Ze kijken natuurlijk ALTIJD het eerst naar ons. Wij moeten van alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Zal ik nog eens wat zeggen
![]() ![]() In China heeft men elk jaar 500.000 afgestudeerden... Waar gaan die in de toekomst allemaal werken vinden? Het is destijds begonnen met India. Mensen die tegen 50.000 frank per maand hier in Europa konden werken. (was in Duitsland en vooral in de IT-sector) Universitairen en ir' s. Vergelijk dat eens met de lonen van onze mensen. En dan zijn onze mensen Belgen he die hier wonen en hun bijdragen betalen.... Momenteel blijft het bij ons bij euh.... laaggeschoolden en tegen hongerlonen. En een grote groep anderen die kijken hoe wij werken ![]() ![]() (sorry he, is er een beetje over) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik zou liever dat ze eens het heilig taboe op "vermogensbelasting" afschaffen. Natuurlijk wel makkelijk om de werkende mens te laten betalen maar de mensen die van hun leven nooit nen klop moeten doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geld dat de gewone mens verdient is er door arbeid. En "arbeids-geld" is altijd belast hier. En hoog belast. Het is ook daarom dat er hier heel veel mensen met de Lotto mee doen.... Het is ook dezelfde partij die veel heeft uitgevonden om bepaalde tijd NIET te moeten werken en nu komen ze met zoiets af. Laatst gewijzigd door Tejokus : 17 maart 2010 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik denk dat zowat iedereen op dit forum het eens is dat er binnen pakweg vijftien jaar geen pensoen meer mogelijk is wegens geen geld meer.
Nu gaan we elkaar toch geen mietje noemen op dit forum en doen alsof we verrast zijn door de creativiteit van het regime waarmee zij het feitelijke afschaffen van het pesioen eens te meer proberen te verkopen door het begrip in een crème fraiche van semantisch bedrog te verzuipen?
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan men een aantal studiejaren niet inbrengen als gelijkgestelde jaren? Los daarvan is dit weer een typisch tsjeefse manier om de effectieve pensioensleeftijd van de overgrote meerderheid van de mensen op te trekken en tegelijkertijd te kunnen zeggen dat dit helemaal niet het geval is. Op die manier is het systeem in theorie voor iedereen gelijk maar in de prakijk voor iedereen verschillend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 maart 2010 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Als ik dit hoor ben ik blij dat ik dat nooit heb gedaan...liever wat centen opzij dan aan de regimecriminelen te geven... Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hun woordenschat verandert he Fieseler, het is juist wat je zegt. Pensioenen blijven betaalbaar, er is genoeg genoeg geld en laat u aub. niet kl.... door wat er door opiniemakers verteld wordt. Diezelfden zegden ooit ook dat arbeid adelt... Nu hebben wij allemaal hard en lang gewerkt als ik zo even mag stellen en waar staan we nu? Wie heeft de macht en wie heeft de centen? Ik blijf erbij: Ze willen potverdorie niet weten waar wél het geld te halen is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard maar als liberaal laat ie dit gewoon op zijn beloop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt ze "door" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die moesten ze direct vastzetten voor 20 jaar.... En de grootste fraudeurs moeten ze natuurlijk met rust laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja tegen ACW zullen ze zeggen dat ze de pensioensleeftijd niet zullen optrekken (en het ACW zal doen alsof ze dit geloven) en tegen Unizo zullen ze zeggen dat ze mensen langer zullen moeten werken (wat het geval zal zijn). Dit is gewoon een schitterend voorbeeld van tsjeverij. Het toont volgens mij ook aan dat de christen-democratie in de lage landen wel degelijk naar rechts is opgeschoven qua standpunten en dat men vooral nog lippendienst bewijst aan haar sociale achterban.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze ook maar beginnen met andere voordelen "om niet te werken voor een bepaalde periode" zoals ik al eerder aanhaalde. Het gezin, de hoeksteen van de maatschappij. (nog vroeger: "Red haar, de schone ziel van het kind") Ze durven zelfs niet meer zeggen zeggen dat we in "de hemel komen" ![]() Wat kost ons dat allemaal en dat blijft kosten en wat zijn de resultaten?? En nu herleiden ze ons tot nummers en productie-eenheden. En dan nog die arrogantie van die madam net op één... Wie denkt die wel wat ze is... Tot in den treure: Ze willen potverdorie niet weten waar wél het geld te halen is! Ik ga iets zeggen en ik zal het op mijn donder krijgen maar ik doe het toch ![]() Stel, op één (TV) is een omroepster in verwachting en die verdwijnt dan een jaar... Allemaal op ons kosten als je het strikt neemt. En zo gaat dat met de meesten vrouwen. Zelfs vaders kunnen dat soort verlof krijgen. Het kindergeld is nog zoiets. Niemand komt "toe" met die paar centen, waarom dan dit nog uitkeren en het is nooit zeker of het geld wordt besteed aan de kindjes. Zo zijn er nog tientallen voorbeelden in andere sectoren. Een bedrijfswagen moet niet een dure Audi A 210,5 zijn he of een BWM weet ik veel. En dat wordt allemaal verrekend via hun boekhouding op ons kosten. Naast mijn deur een kleine zelfstandige met een Mercedes zo dik als drie olifanten ![]() Hoe kan dat nu? Neen, ik ben niet jaloers. Laatst gewijzigd door Tejokus : 17 maart 2010 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Buiten het calimero-argument zie ik je niet duiden waarom je tegen bent. Wat is er dan verkeerd aan dat voorstel? Ik zie echt alleen maar voordelen hoor.
|
![]() |
![]() |