![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vorig jaar kwamen er nochtans aangename geruchten hieromtrent uit de CD&V gelederen. Leterme vervangen door De Crem zou al een sprong voorwaarts zijn. Wat hier ook naar bovenkomt en wat ik me al een hele tijd afvraag is waarom rechts op elkaar schiet terwijl het kwaad volledig van links komt in de personen van Stevaert en Di Rupo! ! !
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Inderdaad zoals ik altijd al heb gezegd is Rooms-blauwe het enige alternatief voor het Paarse geklungel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet meer belastingen? Hoe gaan ze dan heel het gratis verhaal betalen? En de sociale zekerheidskosten? Of is de SPA nu ineens groot voorstander van de fiscale amnestie om de pensioenskas te spijzen? Meer vrijheid? Dan toch niet de vrijheid om te beslissen wat ge met uw eigen geld gaat doen: dat wordt immers opgemaakt in "gratis" diensten...
![]() |
![]() |
#24 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Nogmaals....De "gartis" politiek van SP.a beperkt zich tot grati openbaar vervoer en gratis onderwijs. Kunt u me nog meer gratis voorstellen opsommen? Laat u zo niet alles aansmeren! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of is de regering zo vooruitziend dat ze de stappen van Marie Arena erbij heeft gerekend? Serieus nu, de geestelijke vader van dit plan heeft zelf toegegeven dat er van de omzetting van de kabinetten naar FOD's geen sprake meer is. (Er zijn nog noot zoveel politieke benoemingen geweest dan onder Paars I en II)
![]() |
![]() |
#26 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat overtuigend ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |