![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marie meiske; laat deze beker vrolijk aan uzelf voorbij gaan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel eens, wat zullen de verschillen zoals kunnen zijn tussen Marie en Alice, behalve dat het beiden vrouwen zijn met een mening die u nogal tegenspreekt? Ik denk dat Marie net zoals ik veel te intelligent is voor uw praatjes over islam en integratie, maar proberen mag hier hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat is dan het verschil tussen die Marie en Alice want volgens mij zijn dit twee gezichten van dezelfde munt, of vergis ik me? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar u met die opmerking over een CV naartoe wilt is onduidelijk, laten we dat zo houden! Wanneer u denkt dat Marie en ikzelf één persoon zijn...of tot een bepaald clubje behoren, nee hoor! U vergist zich dus! Mag hier!Maar Mrie en ik zijn niet alleen, veel vrouwen willen wel begrijpen wat u er andere normen en waarden op nahoudt, maar dat is voor uw rekening, overtuigen dat dit beter zou zijn doet u helaas niet! Maar u mag gerust blijven proberen hoor, best leuk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Haha ha! Het is al goed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal hier enkel nog dat iedereen recht op vrije wil heeft. De vrije wil is het recht van ieder mens. Weet u eigenlijk wat "mensenrechten" zijn? En tenslotte komt u daar met nogal vreemde vergelijkingen af tussen Alice en mezelf. Ik ben echt Alice niet hoor!
![]() |
![]() |
#32 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Hoe weet jij dat ik een man ben?
Citaat:
Iedereen: wat is iedereen en volgens wat? Recht: wat is dat en volgens wat? Vrije: wat is dat en volgens wat? Wil: wat is dat en volgens wat? Als je duidelijk zegt wat dat is en volgens wat het is wat het is dan is het volgens dat wat het is en niet volgens een of meer andere factoren. Neem jij bijvoorbeeld de Belgische grondwet, dan is iedereen, vrij en recht wat het is volgens deze grondwet vandaag en niet volgens deze grondwet gisteren of volgens een andere grondwet van een andere staat vandaag of gisteren. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en het begon mis te gaan toen je elfde vinger werd ingekort, en zal nu wel nooit meer goed komen. Het voordeel: je hoeft ook niet bang te zijn voor desintegratie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Porpo; recht op vrije wil betekent dat geen enkele ideologie recht kan uitoefenen/opleggen aan burgers, omdat de staat de burgelijke vrijheden bij wet heeft vastgelegd. Dat principe heet scheiding van kerk/ moskee en staat, duidelijk zo? Dus volgens de hier geldende pricipes is er geen enkele reden om te beweren dat vrouwen met hoofddoek die een eigen zaak hebben beter "geintegreerd" zouden zijn dan een zangeres die sexy gekleed op tv verschijnt. Wij geven ook de vrijheid daar individueel op basis van een ideologie die je aanhangt anders over te denken, dus je boft! ![]() Maar verwachten dat anderen je standpunt delen, hen daarvan willen overtuigen,of verwachten dat de samenleving een gedachtengoed uit de zevende eeuw over vrouwen als gelijkwaardig beschouwd is ijdele hoop; ook duidelijk nu? Anders zeg je het maar hoor, we helpen je graag verder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw zin : “dat bepalen we niet, dat is wat ik hier zelf herhaal” is onduidelijk. W�*t bepalen we niet? Het feit dat ik zeg dat iedereen recht heeft op vrije wil of het feit dat iedereen recht heeft op vrije wil. Merkt u het verschil? Iedereen = elk van alle mensen Recht = aanspraak Vrij = over zichzelf naar goeddunken kunnen beschikken, niet gevangen, onderworpen of bezet, door niets beperkt, gebonden of belemmerd Wil = het menselijk vermogen bewust te streven naar iets. (QUOTE)Als je duidelijk zegt wat dat is en volgens wat het is wat het is dan is het volgens dat wat het is en niet volgens een of meer andere factoren.(UNQUOTE) U moet echt eens leren leestekens gebruiken. En wat bedoelt u met “dat” (de eerste dat in deze zin)? Op wat slaat in ‘s hemelsnaam de zin waarin u er de Belgische grondwet bijsleept??? (QUOTE)Wat en volgens wat heb ik hierboven behandeld, en volgens persoon kunnen we absoluut niet bepalen, het is al dan niet zo voor persoon in kwestie.(UNQUOTE) U hebt helemaal niet behandeld “wat en volgens wat”, u vraagt dat namelijk aan mij.
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vrijheid is ook niet tot een bepaalde religie, ideologische club of voetbalclub te willen behoren ; maar vrijheid is in de eerste plaats de vrijheid om die op te geven..
(Freedom is a word I never use without thinking of the time I ve been in love B.Dylan) Waarom zou iemand überhaupt moeten "integreren" ?
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |