![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() 2 !
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]()
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ik zou mijn wekelijkse avond van een "potje vuilbakken" (chinees kleurenwiezen) voor geen geld willen missen Laatst gewijzigd door Sywen : 21 maart 2010 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor mij persoonljk het belangrijkste is ,en waar ik de eerste rondes de nodige aandacht aan besteed is de bereidheid van de blinds om hun positie qua inzet te verdedigen... Als die niet ten alle prijze hun inzet willen verdedigen heb je inderdaad een grote kans om de pot in te pikken... En in het andere geval als je gecallt wordt is er ondanks je slechte kaarten géén man overboord.... En zeker niet als er op de flop niets te rapen valt.... Dan is het tijd om nog eens de bluftoer op te gaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haha, je speelt daar met Q6 en je wint van de BB zijn AK. ![]() En in het latere gedeelte van het tornooi dan, dan speel je die Qx toch ook, en als je dan chance hebt dan krijg je dat gevloek a la damn fish!! Donkey! Moron plays with QX lol. De meeste mensen begrijpen niet hoe ze het laatste deel van een tornooi moeten spelen, die worden kwaad als ze dan mensen met J8 zien spelen en winnen. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten slotte ziet de televiekijker ietwat méér dan de speler aan tafel.... Hij ziet de verscheidene hands.... Of laat jij je liever van tafel wegjagen door een gebrek kennis,inzicht én durf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Veel van de zaken die hier worden opgesomd en waardoor poker zich zogezegd onderscheidt van andere spellen, kunnen eigenlijk over massa's andere spellen eveneens gezegd worden, van schaken tot bridge enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij kaarten,laten we maar zeggen kleurenwiezen bepalen de dertien kaarten in je hand wat je nét gaat doen... Je bepaald dus jou positie en stelt je ofwel de vragende partij,de passende partij ,of je gaat de solotoer op .... Tenzij ge wordt gedwongen door het feit dat je ofwel drie azen hebt of het feite dat jij de vierde aas hebt.... Het grootste deel van het spel heb je dus een tijdelijk teamverband.... Poker is echter volledig een solo spel.... Daar draait alles om je eigen kaarten,strategie én spelinzicht inbegrepen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
De zgn. echte pokerkenners zullen het belang van geluk minimaliseren en me wijzen op kansberekening en lezen van je tegenstanders enz., maar geluk is uiteindelijk een niet te onderschatten factor bij poker. Bij schaken niet. Ieder vertrekt vanuit dezelfde startpositie. Dus vind ik persoonlijk dat qua niveau schaken boven poker staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een schaakspeler die beter is dan jij, daar kan je niet tegen winnen. In poker heb je nog een kans tegen een beter speler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Hoi... ![]() Hoi. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of Russische roulette.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij poker begin je met twee kaarten,de vraag is wie heeft het beste paar om de strijd aan te binden...een héél verschil me dunkt.... En bij een normaal kaartspel zijn alle 52 kaarten in het spel,bij poker alléén maar die 2 kaarten per speler... Laatst gewijzigd door Svennies : 21 maart 2010 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zal ik jouw kaarten eens leggen?
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |