![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Dat verdraagzaamheid van twee kanten moet komen blijkt nog niet helemaal doorgedrongen te zijn bij de Islam en dat maakt het gevaarlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Homofobie is echt de belachelijkste term allertijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De term doet er niet toe. Het fenomeen is allerminst belachelijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei ik toch net?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als iemand kritiek heeft op deze verkeerde manier van leven, dan is dat toch geen homofoob, maar enkel een persoonlijke mening! De allochtonen zijn nog zo slecht niet en zo rot niet en dan wel om het feit dat ze kritisch staan tegenover homoseksualiteit. Maar daarom moeten ze de homo's niet slaan, dat is helemaal verkeerd!!! Ik ben vriendelijkgezind tegenover homo's die net als alle mensen mijn medemensen zijn, maar ik veroordeel hun foute keuze. Je moet elkanders zonden kunnen vergeven, zonder geweld te gebruiken!! Maar Mohammed was Jezus Christus niet. De homo's en de allochtonen zijn even fout: de enen hebben een verkeerde seksualiteit en de anderen een verkeerde Godsdienst! Vroeger bestond dit allemaal niet en dit was veel beter, want toen waren al die problemen daardoor niet! Gelukkig is ons dorpje daar nog van bespaard gebleven!
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd degoutant , het is dan ook een oudbollig geloof . Neemt niet weg dat de rest van uw post op niets lijkt. Uw rechtse vrienden zijn zelf anti homo ! Of wist je dit niet? Vlaams belang = thaliban |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er persoonlijk een zeker aantal (zowel mannelijke als vrouwelijke exemplaren) en daar is niks mis mee met die gasten, dames vallen ook geen hetro`s lastig als ge daar schrik van mocht hebben. Integendeel laten u gewoon met rust. Ik wil u ook nog even uit de ilusie verlossen dat dit vroeger allemaal niet bestond, vroeger werd er gewoon geen reclame voor gemaakt, waar denk je dat woorden en uitdrukkingen als "sodemieter op" , Sodomie , Schandknaap, enz vandaan komen... Zelf tijdens de inquisitie werd er trouwens in de pauselijke paleizen serieus wat afgevogeld en daar kwamen niet alleen vrouwen aan te pas. Alleen "vergeten" ze u dat te vertellen in de geschiedenis les in de papschool. Bij de grieken die enkel trouwden om politieke, financieele redenen en zelden uit liefde, was het normaal buiten een aantal minaressen te hebben, ook een paar knappe jonge slaven erop na te houden, ... en dat was niet om de tuin te onderhouden. Ook niet voor madam trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zowel de politiek correcten als de extreem rechtsen zullen in deze discussie uiteindelijk toch een kleur dienen te bekennen en die kleur zal steeds verhuld zijn in diepgaande hypocrisie. Eindconclusie zal altijd zijn dat extremisten verkeerd zijn, zowel die aan linkerzijde, rechterzijde als die aan godsdienstzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik vind niet dat homo's hand in hand moeten lopen op straat. Het is en blijft provocatie. Dit heeft niets met discriminatie te maken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft ALLES te maken met discriminatie. Gelukkig is wat jij vindt op geen enkele manier relevant. Of zelfs maar interessant.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pak slaag is gewoonlijk niet nodig, een emmer koud water werkt ook.
|
![]() |
![]() |