![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gast spreekt toch over zijn familie die het geld komt brengen? Ik heb in de familie ook wel mensen die 10.000€ hebben liggen, nochtans beinvloed dat mijn keuze inzake met welke auto ik rijd niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft uw papieren, en betaald gewoon, heb dat eens in Oostenrijk voorgehad, ze hadden mij gelasered... en dan onderschept, ik mocht uitstappen, dien oostenrijkse flik toont zijn displayke 130 (bergaf op een lege autostrade... ) dus ik vraag hoeveel dat gaat kosten, ... 30 € ik da direct braaf betaald, schreef mij nog een bonneke uit ook. Ik had eigenlijk moeten vragen of ze geen abonnement hadden, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me daar eens goed mee lachen. Is dat uw collega die in een broodjeszaak werkt ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland daarintegen moeten ze de bestuurder kunnen identificeren, dus flitsen ze langs voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Geloof mij hij is beter op de hoogte dan u. En er is nergens verteld dat de eigenaar naar de gevangenis moet ipv de bestuurder. De eigenaar moet wel de boetes veroorzaakt door de bestuurder betalen, indien de bestuurder zich niet meldt.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom de topicstarter deze onnozelaars slim vindt, is mij een regelrecht raadsel. Veel dommer kan je toch niet zijn als je dergelijke stoten uithaalt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 maart 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel je hebt voor de helft gelijk
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus, we concluderen samen dat uw stelling afgewezen is.
Om u te dienen Edelachtbare. ![]() Laatst gewijzigd door Xenophon : 23 maart 2010 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zeg niet dat ik niet wil meerijden. Ik zeg dat dergelijke gasten dat niet zouden doen. Als de ene met een dikke bak rijdt en de ander met een K, dan rijden ze met de dikke bak rond. Dat weet u allemaal even goed als ons. Niet rond de pot draaien. Die 2 gasten in die K zijn 2 wannebees en te achterlijk om het te laten donderen. De eigenaar van die wagen krijgt een zware boete. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht u bijvoorbeeld dat de eigenaar van een gestolen auto verantwoordelijk is voor de grapjes die de dieven met zijn wagen uithalen? De rechter lacht hier om in Nederland. Zaak voor de prullenbak, en waarschijnlijk kan die auto nog worden teruggeeisd ook (met dagvergoeding). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat alles wat je uit je hoed kan toveren ..een oubollig stuntje uit 2008 van geboren en getogen straattuig..?..zwakke boel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() En wat is de meerwaarde voor de samenleving nu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de auto gestolen was door de, uiteraard onvindbare, bestuurder is niettemin wat de eigenaar de politie gaat vertellen. Waarna hij op luide toon zijn auto zal terugeisen.
|
![]() |
![]() |