![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het lijkt een dictatoriale maatregel en velen zien het niet zitten, maar - het houdt (langdurig) werklozen actief en brengt ze nieuwe vaardigheden bij - het is een platform om de vaardigheden en mogelijkheden van werklozen in te schatten. - het haalt de werkloze uit zijn isolement. (of zelfs uit criminaliteit en zwartwerk) - het schept secundair ook werk. zie http://www.fora.be/viewtopic.php?t=12018
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De buitenlander die hier ADR vervoer wil doen voor een Belgische firma moet aan de voorwaarden hier voldoen. ie oontsnappen dus in geen geval aan de Belgische en zeker niet aan de EU regels. Het spreekt vanzelf dat in de rest van de EU tot nu toe de regels minder streng waren, maar Europa is daar versneld werk aan van het maken. Die chauffeur in Antwerpen heeft hoe dan ook, volgens welke regels ook, een serieuze fout gemaakt ! Ik heb het ook eens gehad over ADR met mijn mazoutleverancier. Ze hebben het zelfde probleem: Chauffeurs genoeg, zelfs mèt ADR attest, maar toch niet willen met die brandbare stoffen rijden ! En in zijn zaak komt daar ook nog klantvriendelijkheid bij omdat de chauffeur ook de mazout aan de particulier levert en is er minder marge voor een riant loon.
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen bedacht ik dat het niet zoveel zin zou hebben omdat er nogal wat buitenlandse chauffeurs op onze wegen rondtoeren. Bij ons strengere regels opleggen doet mij een beetje aan concurrentievervalsing denken. Dat de chauffeur aan de tunnel een zware fout maakte staat vast. Maar kan dat niet te maken hebben met een mindere kennis van ons wegennet ? Ik veronderstel dat alle Belgische chauffeurs wel weten dat ze niet door die tunnel mogen met een gevaarlijke lading. Een buitenlander die hier zelden komt zal dat wellicht niet weten en pas wanneer hij de verkeersborden ziet zijn vergissing inzien. |
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ADR afspraken zijn al internationaal. Die vrachtwagen, daar ging het inderdaad om een weg-vergissing.