![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Na een tijdje belden ze niet meer bij ons aan, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel woningen zijn goed geïsoleerd en hebben een Aluminium laag tegen hun isolatie zitten. En net die aluminium laag is de grootste hinderpaal voor radiografische opsporingen van illegale voorwerpen. Daarnaast zenden CD's/DVD's geen golven uit. Daarvoor is immers energie nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Misschien toch maar eens een bezoekje aan de zachte sector?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een tip, doe je er voordeel mee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zet maar een kooi van faraday rond uw huis,... wat stalen balken en een paar rollen kippendraad, ... als ge geen ontvangst meer hebt op uwe GSM is het goed uitgevoerd, er gaat dan geen splinter signaal maar in of uit. Wat die CD`s betreft die kunnen ze van op afstand niet lezen, gewoon omdat daar niks inzit, dat is juist een plaatje reflecterend materiaal waar met een laser putjes in gebrand zijn meer is dat niet, ... Trouwens uw randapperatuur zend zoveel ruis uit dat zelf mocht daar iets op te lezen zijn dat volledig verstoord raakt door al de spullen die in uw huis aanstaan. Het enige wat ze van buiten actief opsporen zijn wietplantages, (warmte stralling) , illegale radio installaties, (radio golven) (en daar hebben ze een auto vol apparatuur voor nodig. ) voor bouwovertredingen gebruiken ze satteliet beelden en luchtfoto`s en tegenwoordig google maps. En dat is het zo een beetje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit enkel al door de vele bedrading die er in aanwezig is. En ook warmte straling is tegenwoordig met de zeer goed geïsoleerde gebouwen bijna niet meer op te sporen. Ze sporen wiet nu op via verdacht groot energieverbruik. Google maps zijn satelliet foto's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Van mij mogen ze binnen.
Maar of mijn blaffende duitse schaper er ook zo van zal denken is een andere zaak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Oei ... ik heb twee liedjes gedownload ... wat nu? Vluchten kan niet meer ... ik zou niet weten waar naartoe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het kan natuurlijk ook een truk zijn he. Alle mensen die nu posten dat ze hun spullen gaan verstoppen kunnen binnekort bezoek verwachten denk ik
![]() Laatst gewijzigd door Tick : 30 maart 2010 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier, den eerste die die grap moet ontmaskeren.
Voelt ge u nu de beste van de klas ? Doet me denken aan één van mijn schoonzusters, die ook een humorgehalte heeft dat vergelijkbaar is met een teelbal van een mannelijke mug. Tip: geen de volgende keer een riplaai waarin een fijne dubbele bodem zit, herkenbaar voor anderen die de grap ook doorhebben; niet herkenbaar voor zij die bij dergelijke berichten direkt op hol slagen gelijk een boerenpaard voor een slachthuis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
27 maart grappen zijn zo goed niet meester. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schijnen ook getraind te zijn voor het opsporen van zelfgebrande CD's en DVD's. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ofwel is dat nen hele kleinen turk,... ![]() nu mijn hondje kon mij ook in de ogen kijken, ... in ik ben ne kop groter dan gemiddeld, dus, het zou wel om een hele grote hond kunnen gaan of een geweldig goed gefotosjopte foto, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |