![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik bedoelde: evenals boerka's, of evenals de schaamlappen waarmee de mohammedaansen zich het hoofd bedekken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 2 april 2010 om 02:32. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een symbool is een object dat de betekenis van een (meestal abstract) begrip in zich draagt. Zo is een kruisbeeld een symbool voor het christendom. Een soutane of een pij is dan weer geen symbool.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
In dat opzicht zijn de marxisten goede hegelianen gebleven. Wat jouw definitie van een symbool ook moge zijn, je zult daarmee de mensen niet kunnen voorschrijven wat zij symbolisch mogen interpreteren en wat niet. En maar goed ook, want die kopvodden verwijzen wel degelijk naar de mohammedanerij. Hiermee komt mijn aantal posts op het symbolische getal 1608, en daar laat ik het nu een tijdje op staan, of Jaani Dushman nu vindt dat dat naar de geschiedenis van Spanje mag verwijzen of niet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat heb ik me dus ook eens laten vertellen, dat zo'n wet er (in Nederland in ieder geval) zou zijn, maar dan snap ik nog niet waarom er ook hier een aantal jaar een heisa is gemaakt van een boerka(en motorhelmen)verbod.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 2 april 2010 om 10:56. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dialektiek ![]() Hoofddoeken worden traditioneel over de hele wereld gedragen. Niet in het minst in Europa. Langetijd hoorden vrouwen in de kerk hun hoofd te bedekken. Dat maakt die hoed nog niet tot een religieus symbool.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Citaat: