![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() In de weg lopen, rijden liever, de mensen tijd doen verliezen, alles vuil en smerig maken, en door anderen de smeerboel laten opkuisen. Typisch voor politiekers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Dat zijn de 'echten'. Gellekes, reepkes, fietsen van 5000 euro, hun benen oranje verven. Ik zag het vandaag onder de automobilisten ook, die in hun cabrio met zonnebrilleke op en een bruine zomertint. Macho's dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() ik heb in mijn schooltijd 6 jaar lang elke dag via de dijken 20km gedaan op en af naar school, en ik kon niet bijhouden hoeveel keer zo'n idiote wielertourist iemand van de weg reed.
Een bel hebben ze natuurlijk niet, want dat staat niet op zo ne velo he ![]() ![]() P.S. die 'grind my gears' episode van Family Guy is super ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 6 april 2010 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ik ontken dus helemaal niet dat die wielertoeristen wel eens voor overlast kunnen zorgen zoals bv afval dumpen, maar mij ga je niet horen neuten en bitchen alsof die wielertoeristen het ergste op aarde is, zoals jij doet. Tja, die mannen rijden maar met de fiets eh, en sommigen doen wat arrogant, maar daarmee is alles gezegd.
![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de juiste die het zegt...
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() DEN DINGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze noemen da soems oek Wielertoeristen. Het is toch een ongelofelijke schande he, een pure schande is het. Oh the humanity. Oh brother, oh dear, oh noes.
![]() http://www.youtube.com/watch?v=pyQIrH_INlM Raymond Ergert zich aan Wielertoeristen op de wandelbaan. Hij ziet het niet rooskleurig in voor de toekomst. Mah lol toch ![]() Andere, bekendere, betere wielertoeristerij http://www.youtube.com/watch?v=DlrKUz3-Joc
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Ik vind het best wel grappig vanuit mijn realiteit bekeken. (neuten op wielertoeristen)
Wie kent ze niet he? De coureurs, ... nu moet ik wel zeggen, degene die ik ken doen het wel degelijk voor de sport. Maarja idd, als ik vroeger op een andere route met de hond ging wandelen werd ik meermaals gepasseerd door wielers, en ze roepen dan: JA PAST OEP! muahahaha ultra grappig toch ![]()
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of er met een dikke moto gaan tussenrijden, en van de weg stampen, het kanaal in ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lang geleden bestonden wielerterroristen overigens ook al... het was in 1977 ,bezig met de bouw van mijn zuster haar huis ... Die straat is een dalende weg komende van de beroemde bosstraatlei in boom naar reet toe... Den deze zette eerst zijn gevaarsdriehoek op zo'n honderd meter vóór de plaats waar de standpijp moest worden aangesloten nét naast de geasfalteerde rijweg daar de aangedraaide standpijp met één handgreep een kleine 20 centimeter over de rechterkant van de asfaltbaan kwam... Vervolgens de standpijp plaatsen én de waterdarm gaan halen... toen ik zowat twintig stappen verwijderd was had ik al prijs toen de laatsten van een groep wielerterroristen in hun afdaling full speed tegen die standpijp opbotsten... Gevolg ,een hoop schaafwonden,kapotte koerskledij en één paraplu voorwiel... En een theater van gewelste tegen mij van gij gaat dat betalen... Waarop ik ,"zie je ginder die gevaarsdriehoek staan".... "en weten jullie niet wat dat wil zeggen,en nou opzouten"... En weg waren ze op eentje na die dus zijn madam moest bellen om hem te komen halen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 9 april 2010 om 00:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tja. Ik denk dat jij gewoon jaloers bent.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |